אורה שני חוגגת מסיבת חנוכה לפצועי בית לוינשטיין 29.12.19

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”

האיוונט, מסיבת חנוכה לפצועי בית לוינשטיין שהתקיים ב-29.12.2019 שנערכת כמסורת זו השנה ה-38 בנוכחות שר הבטחון שמלווה את האירוע מידי שנה. הערב המכובד נחגג ע״י הזוג המאמץ של הלוחמים והפצועים ממלחמת שלום הגליל הראשונה, אורה ויאיר שני. אנשים יקרים ובעלי חזון שהקדישו את חייהם למען הפצועים של בית לוינשטיין, שבזמן המלחמה שימש כבית חולים רגיל.

כל פצועי הראש שהגיעו לבית חולים רמב״ם, פונו לבית לוינשטיין כדי שבית החולים יוכל לקלוט חיילים נוספים משדה הקרב. ידוע שבית לוינשטיין מחולל ניסים ונחשב כאחד הבתי החולים המתקדמים ביותר בעולם עם חידושים פורצי דרך ובמקום הראשון במכשירי דימות וחדרי גירוי ומהווה אות ודוגמא לכל העולם. אורה שנולדה בנר השלישי של חנוכה בעלה יאיר ובנה הבכור ליאור בנה אורן והבנות אורית והילה שהיא ההילה שמשרה על המשפחה המופלאה. כל השמות מסמלים אור ואת חג האורים כמובן. דבקה במסורת של קיום הערב החשוב והמרגש. לצורך כך היא פונה לתורמים ויזמים. אנשים טובים באמצע הדרך שנרתמים יחד להגשמת החלום. יש לציין שאורה ויאיר יוזמים בימי שני בשבוע פעילויות שונות לפצועים מפגשים משותפים, יציאה להצגות ומופעים ואף ביקור במסעדות שנתרמות ע״י מפיקים ובעלי מסעדות ששמחים לארח את הפצועים כי בעצם הנתינה היא קבלה של סיפוק אין סופי לנשמה

אורה ויאיר גם מארגנים נופש באילת באחד מבתי המלון בעיקר של רשת מלונות פתאל באדיבותו של דוד פתאל מבעלי הרשת. וארקיע שנרתמת בהנחות לכרטיסי הטיסה.
תודה מיוחדת לאהוד בן סירה הבעלים של חוות רונית שתורם את האולם מידי שנה במחיר התנדבות וגם לשף רון בן דורי ממטבח מקומי על האוכל המשובח. כל פצוע בהגיעו לאירוע מקבל בכניסה שי בשווי 500 ש״ח.

כמו כן משתתף בהגרלה נושאת פרסים שווים ויקרי ערך בזכות כל נותני החסויות.
עלו לבמה וברכו את הפצועים שר הבטחון מר בוג׳י יעלון, יו״ר חוג הידידים של בית לוינשטיין מר ארז מלצר, תא״ל סמי הולצ׳קין קצין משאבי אנוש וראש חטיבת הנפגעים בצה”ל, יו״ר ארגון נכי צה״ל  עו״ד עידן קלימן, סמנכ״ל ראש חטיבת בתי החולים כללית פרופ׳ מכאל שרף, מנהל בית לוינשטיין מר׳ חגי אמיר, יו״ר עמותת נכי צה״ל האלוף אליעזר שקדי וראש העיר רעננה חיים ברוידא.
בחלק האמנותי הופיע מקהלת מרכז שיקום נכי צה״ל יפו בניצוחו של חיים פנירי, מופע ריקוד על כסאות גלגלים- סמי דהן, מיטל וקס ושרי גלב, נוניס אומן האקורדיון וירטואוז במוסיקת עולם, אפרת ודיגו קריקטורות, תופים אייל דוידוף, להקת הרוק LOS-CAngallos והזמרת והשחקנית שירן הוברמן.
אורה שני עלתה לבמה והודתה לכל באי הארוע ומי שכיבד בנוכחותו ותרם בכל דרך להצלחת האירוע. תודה לגברת הניה ברסלאור, יו״ר הקרן ישראל שוויץ על תרומתה הנדיבה, לאפרת גל, עיצוב חלל ואווירה, לארז דלל שרותי מוסיקה, לשמוליק בר דוד עוזר יו״ר ארגון נכי צה”ל, לשרותי בר דורון אור חיים, אורון קלו ר מנהל אירוע, מיקה מנהלת לקוחות חוות רונית, אורי חיון מנהל תפעול, לברק בלום יו״ר הועדה לנפגעי חבלה מוחית, לדפוס דנה דיזנגוף 76 שדואג להדפיס את ההזמנות ומלווה את בית לוינשטיין במשך שנים רבות, להילה ברנט שני מפיקה, ללינה פייטליכר מאמנת נבחרת ישראל בכסאות גלגלים, לאביטל ממרכז שיקום נכי צה״ל וכמובן הגברת שולה מליק מנכ״לית בית לוינשטיין.

אורה שני, יאיר, הילדים וכל הצוות ישמחו לראותכם גם בשנה הבאה להמשך המסורת.