אל על אירחה לטיסה מרגשת את ילדי עמותת ״כנפיים של קרמובו״ וספיישל אולימפיקס

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום סיון פרג’

במסגרת יום המעשים הטובים, אל על אירחה כ- 180 ילדים ובני משפחותיהם מתנועת הנוער  "כנפיים של קרמבו" ומ"ספיישל אולימפיקס" מהרצליה, לטיסה  מעצימה, חווייתית ומרגשת בשמי הארץ, במטוס הדרימליינר החדש של החברה שהוא המטוס הגדול ביותר בעולם.

לטיסה המיוחדת הצטרפו משה פדלון, ראש עירית הרצליה, טליה בז'רנו, מנכ"לית "כנפיים של קרמבו" ושרון לוי בלנגה, מנכ"לית "ספיישל אולימפיקס", עיתונאים ובלוגרים שהגיעו במיוחד להנציח את המאורע המרגש וליוו את הילדים במהלך הטיסה. לראות את הילדים היקרים עם עיניים נוצצות, אושר עילאי וחיוך מתגלגל על פניהם. זה שווה את הכל.

רגע לפני ההמראה, למרגלות מטוס הדרימליינר, נערך "מסדר כנפיים" מרגש, במהלכו ענדו טייסי ודיילי אל על, סיכת כנפיים לכ- 180 ילדי "כנפיים של קרמבו" ו"ספיישל אולימפיקס ישראל"

למרגלות המטוס, נערך טקס רשמי, במסגרתו גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על ויהודית גריסרו, מנהלת חטיבת משאבי אנוש ומינהל באל על, קיבלו בברכה את ילדי "כנפיים של קרמבו" ו"ספיישל אולימפיקס".

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על אמר: "אנו שמחים לארח לטיסה בשמי הארץ את ילדי  תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" ועמותת "ספיישל אולימפיקס" מסניף הרצליה. טיסה זו, מצטרפת למגוון רחב של פעילויות שהחברה יוזמת ותמשיך ליזום למען הקהילה."

'כנפיים של קרמבו' היא תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. לתנועה 70 סניפים ברחבי הארץ ולמעלה מ- 6,000 פעילים מכל מגזרי החברה הישראלית: נוער בסיכון, נוער מנותק ונוער במסגרות 'הזדמנות אחרונה'. בתנועה פעילים ילדים ונוער מכל קשת הלקויות ודרגות החומרה: לקויות תקשורתיות, חושיות, קוגניטיביות, פיזיות ואחרות. התנועה זכתה להכרה בינלאומית ע"י האו"ם, שהעניק לה מעמד של 'יועץ מיוחד' לנושאי השילוב וההכלה.

מזה שנים, חברת אל על מחבקת את ילדי תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" ותומכת בערכי השילוב, הסובלנות וההכלה שמקדמת התנועה בסניפיה ברחבי הארץ. במסגרת הפעילויות המשותפות, אירחה החברה כ- 150 ילדי "כנפיים של קרמבו" בטיסה המיוחדת של מטוס הדרימליינר, המטוס הגדול והחדיש ביותר בעולם  והעניקה לילדים חוויה מעצימה, מהנה ומרגשת שישאו אותה עימם לתמיד.

תודה מיוחדת לדובי קברניט אל על שדאג באופן אישי לחליפות של צוות אויר לילדים המקסימים.

טליה בז'רנו, מנכ"לית "כנפיים של קרמבו": "חברת אל על מוכיחה שוב את מחויבותה העמוקה לקהילה, ואימוץ ילדי "כנפיים של קרמבו" יוצקת תוכן בערכי הסובלנות, ההכלה ושוויון ההזדמנויות שמקדמת התנועה. הקשר הנפלא שנרקם בין אל  על לתנועה מאפשרמלנו להפיץ את רוח קרמבו למקומות נוספים״.

כמו כן, לטיסה הצטרפו גם 30 ילדים מעמותת "ספיישל אולימפיקס", הארגון העולמי הגדול ביותר בעולם לספורט משלב, הפועל למען אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ומשפחותיהם. רק לפני מספר ימים, נבחרת הספורטאים של העמותה חזרה מאולימפיאדת

ה"ספיישל אולימפיקס" שהתקיימה באבו דאבי ודובאי, מעוטרת בכ-22 במדליות וגביעים, הישג חסר תקדים ומקור לגאווה למדינה.

שרון לוי בלנגה, מנכ"לית "ספיישל אולימפיקס ישראל": "איזה תיזמון מדהים יש לטיסה הזו שהספורטאים שלנו זוכים לטוס בשמי הארץ אחרי שהם הוכיחו שהשמיים הם הגבול. הם שברו דעות קדומות של חלק מהאנשים בחברה והוכיחו לכולנו שהכל אפשרי

אם רק רוצים. תודה על ההזדמנות שאתם נותנים לספורטאים שלנו לחגוג את הניצחונות שלה." ראש העיר הרצליה, משה פדלון, העיר שעל שמה נקרא המטוס השמיני מסוג הדרימליינר, סיכם בהתרגשות: "אני מודה לאל על, על החוויה המיוחדת שהוענקה לילדי הרצליה המהווה הוכחה לכך שעם הרצון והתמיכה לכל ילד- השמיים הם הגבול. אנו בהרצליה. נמשיך להעניק את המסגרות והתמיכה היום יומית המאפשרים לכל ילד שוויון הזדמנויות ללא מגבלה."

 

 

 

 

 

 

פ