אסיה מסעדה סינית מעולה בהרצליה פיתוח

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

מסעדת ״אסיה״ מסעדה אקזוטית סינית טהורה, מסע קולינרי בשביל דרך המשי, מסע עתיק של טעמים, ריחות, צבעים, סגנונות, נופים ותרבויות.

מסעדת ״אסיה״ מסעדה סינית מעוצבת בקפידה בסימן מסע ותרבויות ודרכים עתיקות. כיאה למסעדה סינית אותנטית המזכירה נשכחות.

זכינו להתארח במסעדה המדהימה והכרנו את בעלי המסעדה פון וסונג שפירושו של השם בוייטנאמית פריחת האביב,

פון וסונג נולדו בארץ והם דור ההמשך להוריהם שהגיעו לארץ בשנת 1979 בתקופת בגין, הגיעו כפליטים, קיבלו אזרחות ובשנות השמונים החליטו להקים את מסעדת ״אסיה״ ברחוב חבצלת השרון 37 הרצליה

שהוא מקום משכנה עד היום. העסק מתנהל באווירה משפחתית, האבא של פון שהוא השף הראשי של המסעדה ופון בנו בעל המסעדה וסונג שמנהלת את המסעדה כבר 8 שנים באהבה, התחושה שתורמת לאווירה חמה, אהובה ואמיתית שחווים גם הלקוחות.

שממשיכים לפקוד את המסעדה במשך דורות ומגדלים כבר דור רביעי של לקוחות שמגיעים לאכול ולהנות מהמטעמים הסבים עם הילדים והנכדים.

סונג עם תעודת הטופ 10 שנבחרה מסעדת אסיה לליגה של המסעדות הטובות ביותר

התחלנו את המסע הקולינרי הפרטי שלנו בחגיגת טעמים של מאכלים אסייתים ופתחנו במבחר מרקים: מרק חמוץ חריף, מרק עשיר בטעמים מורכב מפטריות שמפניון טריות עם חוטרי במבוק, גזר, כרוב לבן, ובצל ירוק עם נטיפי ביצים על בסיס ציר עוף אמיתי שנעשה במקום מתובל בפיקנטיות מדוייקת מרק טעים להפליא ומומלץ בחום.

מרק תירס קלאסי כיאה לכל מסעדה סינית מרק קטיפתי במרקם עדיו מורכב מגרעיני תירס, ניתפי ביצה ובצל ירוק עם נתכי עוף שנותנת קראנצ׳יות וענין על בסיס ציר עוף.

מרק איטריות שעועית מורכב מפטריות שמפניון טריות, רצועות גזר,בצל ירוק וכדורי עוף עבודת יד שנעשות במקום ומעליו איטריות שעועית סיניות.

למנת הביניים הזמנו אגרול כמובן המנה מורכבת מעלה שמכינים

אותו טרי במקום ממולא בגזר וכרוב מלווה ברוטב חמוץ מתוק אדום. מנה מעולה ומומלצת בחום.

למנות העקריות הזמנו כיסונים עבודת יד שנעשים במקום ממולאים בנתחי עוף וכרוב לבן מוגשים ברוטב סצ׳ואן פיקנטי וטעים ביותר. ניתן להזמין את הכיסונים או מאודים או מטוגנים ואז הם מקבלים קראנצ׳יות מעניינת ושילוב הטעמים מרתק. חשוב לציין שגם הרטבים עשויים במקום על בסיס ציר עוף וסודות הקסם של המטבח הסיני.

מנת הדגל של המסעדה שכמובן לא ויתרנו עליה היא אווז צלוי ברוטב תפוזים. ראשית האווז עובר צריבה, לאחר מכן טיגון שעושה את המנה קריספי ואז האווז מוקפץ ברוטב תפוזים טריים. המנה נהדרת בשילוב טעמים נכון של מתיקות וחמצמצות של התפוז יוצר הרמוניה של טעמים.

מנת שרימפס מטוגנים עטופים בבלילת קמח ו סומסום מסורתית של המקום מוגשים לצד רוטב חמוץ מתוק  מנה מעולה, מוגשת כחטיף מתאימה לילדים ולכל המשפחה.

מנת עוף עם אגוזי מלך מקורמלים במקום ובצל ירוק עבודת יד מנה טעימה מאוד

ומנת נתחי בקר, פטריות שמפניון ונצרי במבוק ברוטב במבוק מנה טעימה ומאוד מיוחדת.

לקינוח קיבלנו בננה מטוגנת ברוטב מייפל וגלידת ווניל שילוב טעמים מנצח של הבננה החמה עם הגלידה הקרירה באמת טעים ומומלץ.

וכמובן שלא ויתרנו על קנקן תה סיני בטעם יסמין כמיטב המסורת, בצורת פרח שנפתח בתוך קנקן מיוחד ונותן טעם וארומטיות מיוחדת.

המסעדה מתאימה לכל אירוע, ימי הולדת, יום נישואין, ארועי חברה ואירועי גיבוש כמו כן המסעדה מספקת קייטרינג לאירועים ביתיים

אנחנו מאוד נהננו ומה שנותר לנו הוא להעביר לכם את המסר, מומלץ וכדאי לבוא ולהתענג על ארוחה סינית אמיתית טעימה, מעולה ומומלצת בחום.

מסעדת אסיה

שעות פתיחה ב עד שבת מ-12 בצהרים עד שעה 22:00

יום א סגור

רחוב חבצלת השרון 37 הרצליה פיתוח
טל-09-9572942