א.א. קרמיקה משיקה את פרוייקט המעצבים 2019

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
אירוע נוצץ של חברת א.א קרמיקה הוזמנו עיתונאים ובלוגרים בתחום כדי להכיר מקרוב את פרוייקט המעצבים הצעירים NEW GENERATION של א.א. קרמיקה שיצא לדרך:

הבית של מעצבי העתיד NEW GENERATION א.א. קרמיקה, שבחר מתוך רשימה ארוכה של מעצבים צעירים את המעצבים המוכשרים ובעלי החזון כדי לתת ללקוחות של החברה, הרגשה אישית ובית חם. הלקוח עם הגיעו מקבל מעצב אישי שמלווה ומייעץ לו לאורך כל תהליך השיפוץ או הבניה. דבר זה חוסך ללקוח כסף רב בכך שלא צריך לקחת בנוסף מעצב ולשלם לו בנפרד ומקנה ללקוח חווית קניה מושלמת עם ערך מוסף.

פרוייקט המעצבים NEW GENERATION 2019 של א.א. קרמיקה יצא היום לדרך! במסגרת הפרוייקט נבחרו 13 מעצבים מתחילים שהם מעצבי העתיד של ישראל. נבחרת המעצבים תיהנה משיתוף פעולה עם א.א קרמיקהבמהלך השנה הקרובה.במהלך השנה הם יוזמנו לסדרת צילומים וראיונות לתקשורת, במהלכם יספרו על עיצוב חומרים, טרנדים חדשים ומובילים בעולם העיצוב ועל הבית החדש שלהם כמעצבים א.א. קרמיקה.

את הפרויקט הייחודי מובילה מנכ"לית חברת א.א קרמיקה, גל לוי יכין, אשר מלווה את נבחרת המעצבים בצעדיהם הראשונים בעולם העיצוב. המעצבים הצעירים ייהנו במהלך השנה מארגז כלים בלעדי למשתתפי הפרוייקט – סדנאות מעשיות במהלכן יקבלו את הכלים הנכונים להשתלבות בעולם העיצוב, סדנאות סטיילינג וסדנאות חומרי גלם המהוות הכשרה מצויינת והכרחית בענף העיצוב. בסיום השנה, המעצבים יזכו להצטרף לנבחרת הפרזנטורים של א.א. קרמיקה.

אירוע הפתיחה התקיים היום באולם התצוגה הראשי של א.א. קרמיקה בבני ברק, בהשתתפות נבחרת המעצבים והתקשורת המובילה את תחום עיצוב הפנים והאדריכלות.

הקמפיין הייחודי יעלה ברשתות החברתיות במדיות השונות ובתקשורת. כמו כן, משתתפי הפרוייקט יזכו לייצר פרוייקט עיצובי משותף עם א.א. קרמיקה אשר יצולם בידי צלמי עיצוב מקצועיים.