דיוויד ששון מעצב על לבגדי גברים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום חלי פרידמן

אם להלביש את הגבר שלי, אז כמובן שאבחר בסטודיו של דיוויד ששון!!!

 

מעצב אופנה הוט קוטור, מוכשר עד דמעות שמצליח ליצור בגדי גברים בעיצובים יחודיים, ברמה עילאית, פרטי לבוש שמצליחים להשתלב זה עם זה, בצורה אלגנטית ובלתי מתפשרת. ספורטיבי, אלגנט עם בייסיק בתוספת אביזר, חגורה ונעל ובאמת להוציא גבר במראה שטרם נראה בארצנו הקטנטונת. רואים שדייויד ששון מדבר חו״ל ונושם חו״ל בכל רמח אבריו אז באמת שאפו למעצב המוכשר הזה.

הקולקציות משלבות באופן הרמוני את ההתנגשות הבלתי נמנעת בין הגבר הים תיכוני המחוספס לגבר המערבי האלגנטי, דיסוננס שמאפיין את התרבות הישראלית כולה. את כל אלו מביא ששון לחליפות ולפריטים השונים שהוא מעצב כשההשראה לקולקציה מגיעה מהאווירה האורבנית הייחודית של תל אביב ובירות האופנה האירופאיות, תצוגות אופנה יוקרתיות, ספרות מקצועית וכמובן הלקוחות עצמם. הקולקצייה שנוצרת היא טיילור מייד, מחוייטת ואלגנטית מצד אחד, מחוספסת, ייחודית ובולטת מצד שני.


ישנה קולקצייה מיוחדת שתופסת מיד את העין וזו קולקציית הנעליים. זו קולקצייה ייחודית ועשירה של נעלי נוחות יפיפיות אשר משדרגות כל מראה, בין אם מראה יומיומי ועד ללבוש חתן יוקרתי. הנעלים כולם בעיצוב אישי של דייוויד ששון והן מיוצרות בעבודת יד בישראל, כשניכרת השקעה רבה בעיצוב האימום של כל נעל ונעל. הנעליים מגיעות בצבעוניות קלאסיים אך גםהקולקציה של דייויד ששון – פיוז'ן תרבותי בין קלאסיות לאותנטיות.
להחיות את מראה הטיילור מייד.

המעצב הישראלי דיוויד ששון תמיד אהב ועסק באופנת גברים. בשנת 1993 החליט להתמקד באהבתו הגדולה ופתח את חנות הדגל שלו בדיזינגוף.
כיום הוא פועל בסטודיו אשר ממקום ברחוב מוהליבר ובו נעשית כל המלאכה ונבנות כל הקולקציות, זאת במקביל לחנות בדיזנגוף.


הקונספט המוביל בסטודיו הוא להעניק לכל גבר שנכנס לחנות את הטוטאל לוק המושלם עבורו, כאשר כל הפריטים מיוצרים בארץ תוך דגש חד משמעי על איכות התפירה ובחירת הבדים והחומרים בכל הפריטים – החל מחגורות, חליפות, חולצות, פפיונים, ג'קטים, עניבות, גרביים, נעלים, מעילים, סריגים ועוד.


דויד ששון שם לעצמו למטרה את החייאת תרבות הטיילור מייד. מראה הטיילור מייד, המראה המחוייט שמקושר לא מעט לעולם העסקים, עולם של תרבות וג'נטלמניות, כמעט ונעלם בישראל. בסטודיו ניתן למצוא טוטאל לוק לגבר שיעניק לו את אותו מראה מכובד ומחוייט, מצד אחד, אך מבלי לוותר לרגע על מראה מאוד אופנתי וטרנדי. במקביל לטיילור מייד מיוצרות בכל עונה קולקציות "סמי אלגנט" במראה קז'ואל יומיומי מכובד ויפה.


הקולקציות של ששון מתחלפות מדי עונה ובולטת בהן ההשראה והשימוש בטרנדים גלובאליים בינלאומיים. הקולקציות עוקבות אחר השינויים והמגמות הרלוונטיות באופנת הגברים אך בד בבד, דיוויד נהנה גם להכתיב את האופנה ולא רק לעקוב אחריה. בקולקציות השונות ישנה הקפדה גדולה על רמת החומרים, הגזירה, התפירה והגימור – כולם נעשים ברמה גבוהה ביותר וכזו העומדת בסטנדרטים בינלאומיים. הבדים העיקריים בהם נעשה שימוש הם צמר קר וכותנה, שמתאימים במיוחד לאקלים הישראלי. העיצוב הוא על-זמני, מתאים לכל גיל ומלווה את הגבר לאורך זמן ובכל עיסוק. כל קולקצייה מהווה מראה שלם לגבר, ומאפשרת טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש, כך שהכל נמצא בסטודיו.

סטודיו דיוויד ששון

רחוב מה לעבר 37 תל אביב

טלפון-03-5170337