הערב מחזמר

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום תמי שחם ורן יחזקאל

"הערב מחזמר" – מופע מחווה לברודווי עיר מחזות הזמר, מופע קסום, רך ומלטף מומלץ בחום שמזכיר נשכחות.

קרדיט צילום תמי שחם ורן יחזקאל

לאחר סיבוב הופעות בארה"ב ובאירופה, המופע ממשיך לעונה נוספת בישראל.

קרדיט צילום תמי שחם ורן יחזקאל

 

קרדיט צילום תמי שחם ורן יחזקאל

צחי סיטון חוזר להיכלי התרבות עם כוכבת המחזמר עלובי החיים והאופרה הישראלית – טל ברגמן. יחד הם יוצאים למסע מוסיקלי קסום אל ברודווי – עיר מחזות הזמר הגדולה. המופע כולל את להיטי מחזות הזמר הגדולים והאהובים ביותר מכל הזמנים, החל ממחזות הזמר הקלאסיים ועד למיטב השירים ממחזות הזמר הישראלים.

קרדיט צילום תמי שחם ורן יחזקאל

שירים מתוך: פאנטום האופרה, קברט, חתולים, גברתי הנאווה ,סיפור הפרברים, עלובי החיים, קזבלן, סאלח שבתי ועוד. השירים מבוצעים בעברית ,אנגלית.

קרדיט צילום תמי שחם ורן יחזקאל
nigh life and city skyline in las vegas nevada

המופע כלול ברפרטואר הקבוע של התיאטרון הלאומי הבימה.

צחי סיטון – זמר, שחקן ומפיק ישראלי בעל קריירה בינלאומית,  מככב בימים אלו בתיאטרון הבימה וברחבי הארץ עם המופעים המצליחים "הערב מחזמר" ו – "לאס וגאס – תל אביב" – מופע מחווה לעיר ההימורים הגדולה. לאחרונה השיק מופע חדש בהבימה "פרס ישראל – המוסיקה, הזוכים, הזיכרונות" – מופע מחווה לכלות וחתני פרס ישראל בזמר העברי, לרגל חגיגות 70 שנה למדינה. בחודש יוני הקרוב יושק שיתוף פעולה עם כלת פרס ישראל נורית הירש כאורחת כבוד במופע. בשנים האחרונות, מעבר להפקות שלו, הוא מרבה להופיע במחזות זמר ואופרות, ביניהם המחזמר הצרפתי "רומיאו ויוליה" בתיאטרון גשר.

קרדיט צילום תמי שחם

סיטון מנהל קריירה בינלאומית ומופיע בניו יורק באולמות המטרופוליטן רום וסטודיו 54 הנודע Feinstein's – ומרבה לשתף פעולה עם כוכבות ברודווי בארה"ב ובארץ. החל משנת 2018 הביא ארצה לסיבובי הופעות משותפים את כוכבות ברודווי הנודעות CARRIE ST. LOUIS, DELANEY WESTFALL, AMANDA JANE COOPER.

סיטון הופיע גם עם כוכבת ברודווי זוכת פרס הטוני KRISTIN CHENOWETH , שהתפרסמה בארה"ב בזכות תפקידה הנודע במחזמר "WICKED". הדואט שלהם בוצע על במת MAYO ARTS.

קרדיט צילום תמי שחם ורן יחזקאל

בחודש מאי 2021 סיטון יוצא לסיבוב הופעות בהיכלי התרבות ברחבי הארץ, הפעם עם טל ברגמן – כוכבת המחזמר "עלובי החיים" ואחת הכוכבות הבולטות ביותר כיום באופרה הישראלית.

המופע "הערב מחזמר" הוא מופע חוצה יבשות, אשר כולל מגוון רחב של מחזות זמר, החל מהקלאסיקה האמריקאית המסורתית ועד למחזות הזמר המודרניים של היום.

השניים יבצעו ממיטב הרפרטואר שלהם, כולל גם קטעים נבחרים מתוך מחזות זמר ישראלים מוכרים ואהובים.

 

כתבת שער ידיעות אמריקה: https://m.ynet.co.il/Articles/5602532

 

https://www.youtube.com/watch?v=DRzAMTpO0_o

 

https://www.youtube.com/watch?v=WrPU_fJ0b4c

הביקורות משבחות!

"היישר מברודווי! מופע מהנה ביותר המספק לקהל מנה גדושה של רגש ונוסטלגיה". (צח אוריין אוראץ', מעריב).

"מופע מוסיקלי נוסטלגי ומלהיב…במופע אין רגע דל. הוא מבדר מאד וסוחף. עצם העובדה שהמופע חולף ביעף, בנועם ובלהט המוסיקה הכובשת, הרי שזהו בידור במיטבו". (חיים נוי, הארץ).

״ערב של הנאה צרופה! רוצו!״ (ציפי שוחט, הארץ).

"צחי סיטון, זמר בס-בריטון מהטובים בארצנו פרפורמר כשרוני וכריזמטי, אשר מצליח לסחוף ולהלהיב את הקהל בשירתו העוצמתית והיציבה ובאופן ההגשה שלו, אשר משלב משחק מדוד ומחושב היטב" (אלעד נעים,The Marker).

"צחי סיטון, עם נוכחות מלבבת וקול מלטף, אוהב מחזות זמר וזה ניכר בכל רגע ורגע שלו על הבמה. עם חיוך שלא ירד לו מהפנים לאורך כל הערב, הוא מוליך את הקהל בין מחזות הזמר הגדולים ביותר שהיו פה ובעולם כולו. כמו כן, זמרת אופרה, עם קול פעמונים ויכולת לעשות איתו כשפים. אין מקום שהיא לא יכולה להגיע אליו עם הקול שלה. השניים שרים יחד, ונשמעים פשוט נפלא." (ליבית אבן פז, מפרגנת). "ערב שמוגש באהבה ובכישרון מתפרץ… קול עמוק ומרגש… ערב מהנה ביותר ונוסך חיוכי קסם" (הבמה).

nigh life and city skyline in las vegas nevada

"תשכחו לרגע את הפארקים והקיסריות, עזבו הכל, אם אתם מעריכים ואוהבים מוזיקה לשמה, אם אתם יודעים להעריך מבצעים מלוטשים ברמה בינלאומית ,שריינו לעצמכם מופע עם זמר בס-בריטון מהשורה הראשונה של המבצעים, בעל גוון קטיפתי בקולו, מעניק לקהל שעה וחצי מלאות עם מיטב השירים ממחזות הזמר .המופע כולל דואטים מרהיבים ביופיים המוזיקלי. מדובר בשעה וחצי תמימות של עונג לאוזניים עם שירים מצוינים, מתובלים בקטעי קישור המעלים חיוך ומשאירים טעם של עוד" (יובל אראל, כתב תרבות).

קרדיט צילום תמי שחם ורן יחזקאל
פסנתר וניהול מוסיקלי : רביב לייבזירר
קונטרבס: רם ארז
תופים: הנרי ורד
הדרכה קולית : פרופ' חנה הכהן
קרדיט צילום (תמונת יח"צ): תמי שחם ורן יחזקאל