השקת הספר מדיטציה טרנסנדנטלית מאת בוב רוט

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום איציק בירן ובאדיבות קרן שלי

השבוע הוזמנו למלון הילטון, להשקת הספר ״מדיטציה טרנסנדנטלית״ מאת בוב רוט, מורה למדיטציה טרנסנדנטלית.
בוב רוט וספרו מידיטציה פסיכו דנטלית קרדיט צילום איציק בירן
יש לציין שההשקה היתה מלווה בידוענים רבים שהגיעו לאירוע המתוקשר: מיטל דוהן בת זוגו של אל פצ׳ינו שהגיע לאירוע במיוחד מלוס אנג׳לס, הזמרת מירי אלוני ובעלה, השחקנית בת חן סבג, השחקנית ענת ווקסמן, הבדרנית דינה אור ועוד רבים וטובים, חברים ושותפים לדרך, שנחשפו למדיטציה טרנסנדנטלית, גילו את סגולותיה שתורמת לשקט נפשי, חיזוק הבטחון העצמי, מסייעת במצבי לחץ וגורמת לרוגע ושלווה. כלי להחזרת הסנט של האדם.
קרדיט צילום איציק בירן

"מעולם לא כתבתי הקדמה לספר, אבל אין זה סתם עוד ספר. העוצמה שבשקט הוא רב־מכר של הניו יורק טיימס העוסק בנושא שיש לי אליו יחס משמעותי עמוק מדיטציה טרנסנדנטלית וכתוב בצורה פשוטה, ברורה ומרתקת. מחברו, בוב רוט, הוא מהמומחים המובילים בעולם בתחום. רוט מפליא להפריך אי־הבנות באשר למדיטציה בכלל ולמדיטציה הטרנסנדנטלית בפרטזהו ספר הולם לזמנים הסוערים שלנו, השופך אור על טכניקה מדיטטיבית שעשויה לחולל תמורה חיובית בנו כפרטים ובחֶברה שלנו כמכלול". ששון גבאי, פתח דבר, "העוצמה שבשקט כוחה של המדיטציה הטרנסנדנטלית".

הזמרת מירי אלוני ובעלה קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

העוצמה שבשקטכוחה של המדיטציה הטרנסנדנטלית

מאת בוב רוט מורה למדיטציה טרנסנדנטלית זה 45 שנה, שזכה להכשרה מהמהרישי מהשיוגי עצמו. על אלפי תלמידיו נמנים ידועים רבים והוא הפך לשם דבר ברחבי העולם.

ספר ראשון בהוצאת ספרים חדשה – אמנות החיים | הוצאת הספרים ששמה לעצמה למטרה שיפור איכות החיים בעזרת טכנולוגיות התודעה של מהרישי מהשיוגי | מאנגלית: אורין סבג

השחקנית בת חן סבג קרדיט צילום באדיבות קרן שלי
השחקנית בת חן סבג קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

"העוצמה שבשקט כוחה של המדיטציה הטרנסנדנטלית" נסמך על מחקרים והוכחות מדעיות באשר להשפעותיה האפקטיביות של הטכניקה בת 5,000 השנה, שיש לה נגיעה ברורה וישירה לבעיות שלנו בעידן המודרני. הספר משלב עדויות מתלמידיו של בוב רוט, החל מדמויות מוכרות כמו אופרה וינפרי וג'רי סיינפלד, אלן דג'נרס וגווינת' פאלטרו, טום הנקס ודיוויד לינץ', וכלה באסירים בבתי כלא, יוצאי צבא הלומי-קרב ואימהות ואבות הכורעים תחת עומס חייהם.

הבדרנית דינה אור קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

למעלה מ-6 מיליון אנשים בעולם מתרגלים מדיטציה טרנסנדנטלית (מֵעֵבֶר למחשבה), אשר השפעותיה הוכחו ב-600 מחקרים שונים. במדיטציה טרנסנדנטלית אין צורך להיפטר בכוח מהמחשבות או להתבונן בנשימה, לא לפקח על תחושות הגוף או לדמיין משהו. מעבר לכך, אין הכרח לשבת בתנוחה מסוימת. אפשר לשבת בנוחות על כיסא בבית, בעבודה, ברכבת או במטוס, על ספסל בפארק ובכל מקום שנוח לכם .

טכניקת המדיטציה הטרנסנדנטלית מוּכּרת היום כתרפיה רבת־עוצמה וכטיפול מונע בשלל הפרעות הנובעות ממתח, וכן ככלי מעשי מאין כמוהו לשיפור הבריאות ורמת התפקוד. כשם שידועה לנו היום החשיבות של פעילות גופנית ומזון בריא, חלה גם התקדמות ניכרת בעולם

בכל הנוגע להבנת שיבוצה המכרעת של מדיטציה בכלל, ושל המדיטציה הטרנסנדנטלית בפרט.

ספרו החדש של רוט בוחן את המדיטציה הטרנסנדנטלית ואת ההשפעות האפקטיביות שלה. "העוצמה שבשקט" מסביר בבהירות כיצד המדיטציה הטרנסנדנטלית יכולה לחולל תמורה דרמטית בתגובה שלנו למתח ולאתגרי החיים, להרגיע את הרוח, הגוף והנשמה ולהביא למיצוי הפוטנציאל הפנימי של יצירתיות ועוצמה.

בין העדויות המובאות בספר ממתרגלים:

גווינת' פאלטרו : "המדריך המרתק ביותר לטכניקה שנעשתה לי מקור של תמיכה".

אלן דג'נרס: "זאת ההזדמנות היחידה שלי לשקט כזה. אני כל כך אוהבת את זה".  

ג'רי סיינפלד, מודה כבר 41 שנה: "נהייתי ממש אובססיבי. כל אדם שאני פוגש, אני גורר אותו ואומר לו, 'אתה פשוט חייב לעשות את המדיטציה הטרנסנדנטלית. תראו את המיטה שלכם כשאתם קמים בבוקר. נראית כמו שדה קרב. זו לא מנוחה. כל מה שעשיתם זה לסחוב את המלחמות של היום לתוך המיטה. אתם נלחמים כל היום ונלחמים כל הלילה. חברים, אתם צריכים הפסקה. וזה מה שהמדיטציה הטרנסנדנטלית עושה. אנרגיה פיזית ומנטאלית היא בשבילי העושר הגדול ביותר של החיים האנושיים. מדיטציה טרנסנדנטלית היא כמו חשבון חינמי של כמות אינסופית של האנרגיה הזאת" .

מיטל דוהן בת זוגו של אל פצ׳ינו וקרן שלי קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

ד"ר זאב גילקיס, ד"ר באינטליגנציה מלאכותית, חתן פרס ישראל לביטחון : "האויב הגדול של המערכת החיסונית הוא הסְטרֶס. המדיטציה היא התשובה הטובה ביותר לסְטרֶס הזה".  

230  עמ'| 94 שקל.