השקת סניף קסטיאל חוצות המפרץ

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ לימור קרסנטי

רשת קסטיאל AS IS הארצית בשיתוף עם משרד יח"צ לימור כרסנטי השיקה את סניף הקונספט קסטיאל AS IS החמישי בחוצות המפרץ.

ב- (2.4) התארגנה מסיבה מצומצמת לעיתונאים ואנשי מקצוע ובעלי עניין מתחום העיצוב .
במסגרת האירוע התקיימה הרצאתם של יהושע ודפנה קסטיאל בתחום מגמות העיצוב וההשראות לפיתוחם של טרנדים וקולקציות הריהוט במקום.

בנוסף לכתבים רבים מאיזור הצפון והמרכז אשר גדשו את האירוע, נצפו בין האורחים גם האדריכל עודד שטרן, מעצבת הפנים שירלי בר, האדריכלית דורית ג'יני עם המעצבת יהודית ממטבחי "סמל", איש העסקים משה אלול ועוד רבים וטובים

מידע נוסף על קסטיאל AS IS:
קסטיאל AS IS במתחם חוצות המפרץ היא חנות הקונספט החדשה לריהוט ועיצוב מבית היוצר של "קסטיאל" הידועה.
חנויות הקונספט קסטיאל AS IS הוקמו במטרה ליצור רהיטים שיתבססו על הניסיון האיכות והעיצוב של המותג הותיק "קסטיאל", אך מיוצרים בסדרות ומידות קבועות במחירים מצוינים ונגישים לקהל הרחב.


הפריטים ב"קסטיאל AS-IS", מציגים קולקציה מובחרת ומוקפדת שמקורה בייצור עצמי וביבוא וכוללת פתרונות לחדרי שינה, פינות אוכל, חדרי מגורים, משרדים ופרויקטים מיוחדים. בעוד שבקסטיאל כל רהיט מיוצר בהזמנה אישית ללקוח ספציפי, בקסטיאל AS IS אפשר ליהנות מאותה איכות ואחריות אך במוצרי מדף, ייצור בסדרות ובמידות קבועות.


המעצבים בסניפי קסטיאל AS IS מלווים את הלקוחות בבחירת הרהיטים ביחס לתכנון הבית ומייעצים בבחירת הפריטים בהתאמה לסגנון האישי של כל לקוח .
הסניף בחוצות המפרץ משתרע על כ 800 מ"ר ועוצב בידי דפנה קסטיאל, המעצבת הראשית של בית קסטיאל.
החלל הממוקם מעל חנות "קסטרו" במתחם האאוטלט בחוצות המפרץ, עמד נטוש במשך מספר שנים והתגלה כחלל תעשייתי גדול ומרשים במיוחד.

למעשה מדובר בהאנגר שנוצלו ממדיו הרחבים וגובהו הרב בעל תקרה אלכסונית מרשימה, כרקע ל- 18 חדרי תצוגה בנויים בלוקים חשופים עם מעברי אור שיוצרים משחקי אור וצל בין החדרים.
בזאת הסניף מרחיב את הבשורה העיצובית של קסטיאל לאזור הצפון ובעתיד לאזורים נוספים כחלק מהתרחבות הרשת.

קסטיאל חוצות המפרץ

טל-04:8723261 פקס-04:8729008