זהבית מוריסי משיקה את “איזבלה” סדרת טיפוח לשיער

כתבתה של קרן שלי
קרדיט צילום באדיבות קרן שלי
כרטיס ביקור זהבית מוריסי!!!  אחת ממעצבות העל של מותג השיער לאוריאל פרופשיונל ומשמשת כפרזנטורית של מותג תוספות השיער טייפאיט, בחורה מקסימה ובעלת חזון שבימים אלו מגשימה חלום ומשיקה את סדרת מוצרי הטיפוח לשיער “איזבלה” מבית זהבית מוריסי.

מעצבת השיער הבכירה, זהבית מוריסי, משיקה את מותג השיער המהפכני "איזבלה" סדרת מוצרי טיפוח וטיפול לשיער המותאמים לאקלים ולשיער הישראלי ומתאימים במיוחד לשיער שעבר תהליכים כימיים כמו התקנת תוספות שיער, החלקה או הבהרת שיער, לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום טיפוח ושיקום השיער ותוספות שיער.

סדרת המוצרים היוקרתית של "איזבלה" מכילה שמפו לשיער יבש, שמפו לשיער מובהר ובלונד, מסיכה לשיער מובהר ובלונד, סרום לשיער יבש ופגום ואמפולה מטפלת ומשקמת לשיער חלש או פגום.

כל המוצרים בסדרת איזבלה מגנים על השיער בצורה אופטימלית, מתקנים ומשקמים נזקים כימיים ובונים את סיב השיערה מחדש. שיקום השיער נעשה בזכות חומרי ריכוך והזנה וביניהם סיליקונים, בטאין, ויטמין E וקראטין הקיימים ברכיבי המוצרים ובכך שומרים על רמת PH אולטימטיבית של עור הקרקפת והשיער.

אנחנו זכינו לקבל טיפול מפנק במספרה המושלמת באור יהודה, פינוק אמיתי של מסכה מבית המותג “איזבלה” וטיפול באמפולה המיוחדת, הביאו לתוצאה של שיער בריא, חלק ומלא ברק. אני מאוד נהנתי וממליצה על המוצרים בחום.

את מוצרי סדרת איזבלה ניתן לרכוש בסלון החדש והמפואר של מוריסי הנמצא בטרמינל סנטר באור יהודה. הסלון האקסקלוסיבי מתפרש על פני 150 מטרים ומציע מגוון טיפולי ביוטי ושיער וביניהם איפור, קוסמטיקה ושיזוף. בהמשך, תושק חנות אונליין בה ניתן יהיה לרכוש את מוצרי המותג.

סלון זהבית מוריסי
רחוב יהדות קנדה 1 אור יהודה
[email protected]