זיפאין ZIPIN צעצועים הבשורות לחנוכה 2018

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

חברת הצעצועים ״זיפאין״ ZIPIN  הציגה בתערוכת הצעצועים המרכזית והגדולה שנערכה אמש במלון השרון בהרצליה, את מיטב החידושים והבשורות בתחום המשחק והחשיבה בעולם הילדים והתינוקות, לקראת חנוכה ופורים הקרבים עלינו לטובה.

ברצוני להנגיש לכם קצת אינפורמציה בתחום. מה מצפה לקטנטנים ולגדולים  ההמצאות והחידושים בתחום הצעצועים!!

משחקי מגנטים :

משחק המגנטים המקורי כולל מגוון רחב של חלקים בעלי מטען חשמלי אשר באמצעותם ניתן לתת דרור לדמיון וליצור אין סוף של דגמים וצורות. הצורות יכולות להיות דו ממדיות ותלת ממדיות וכן הן יכולות להיות מובנות, כלומר מתוך העולם האמיתי או לחלופין מפרי דמיונו של הילד. היות ומדובר בתופעה מרתקת, ילדים מגילאים שונים ישמחו לחקור אותה ואף להניח לשם כך את המסכים בצד, להתמסר לחוויית היצירה ולגלות עולמות חדשים ולא מוכרים. ישנם סוגים שונים של משחקי מגנטים אולם לרוב לכולם מכנה משותף: בין החלקים מופעל כוח מגנטי רב אשר גורם להם להימשך אחד אל השני וכאשר מדובר במשחק איכותי, הרי שכוח זה אינו נשחק עם השימוש.
מה היתרונות של משחקי מגנטים?
למשחקי מגנטים ישנם יתרונות רבים. מלבד היותם מאוד מעניינים וחווייתיים הם תורמים לילדים בדרכים רבות ומגוונות. משחק המגנטים משפר את התיאום בין עין ליד ומאפשר לילדים לבצע מגוון פעולות, הוא מעשיר את הדמיון ומגביר את מידת היצירתיות וכן משפר יכולות קוגניטיביות מסוגים שונים. יותר מכך משחק זה כולל מגוון רחב של חלקים צבעוניים ומעוררי התפעלות אשר בעזרתם ניתן ליצור בניות מרשימות ביותר.

מסלול מרוצים מתמגנטים ומכוניות מרוץ על סוללות.

חדש חדש מבית צעצועי ZIPIN מסלול מרוצים צבעוני שניתן להרכבה ופרוק מחלקים מתמגנטים שעליו נוסעות מכוניות מרוץ שעובדות על סוללות.

משחק מהנה לשעות פעילות ויצירה תוך פיתוח מוטוריקה עדינה וגסה כאחד וכמובן הפעלת הדמיון. מומלץ לילדים מגיל 3 ומעלה.

אולטרה דש –

משחק חוויתי בודד או קבוצתי שדורש מץיומנות בקליעה למטרה או מרוץ נגד הזמן מומלץ לילדים מגיל 3 ומעלה. שפרלינגה משטח קפיצה אלקטרוני עם 4 סוגי מוזיקת רקע ונורות לד שמפתחות את התנועה והספורט ומקנים משחק, ריקוד והנאה.

חברת זיפאין רח׳ בן זכאי 99 אלעד

שירות לקוחות:058-4778900

דוא״ל [email protected]
אתר: http//zipintoys.com