חוגגים ט"ו בשבט עם חטיפי אגוזים ופירות יבשים, חטיפים טבעיים אמיתיים!

לרגל ט"ו בשבט, מסבירה יצרנית מותג חטיפי הבריאות BARBARY, כיצד יש לבדוק חטיף בריאות ולקרוא נכון את תווית המזון, כי לא כל מה שמשווק כחטיף בריאות, בהכרח בריא כל-כך

חטיפי הבריאות כבר הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מהתזונה שלנו. חטיפי בריאות יכולים להיות פתרון תזונתי מושלם – הם מתאימים כארוחת ביניים, כארוחת בוקר מלאה (בתוספת פרי ויוגורט, למשל), או כארוחה אחרי אימון. הם תורמים לתחושת השובע ולתפקוד הגוף, מסייעים לנו לשמור על ערנות ועל מצב רוח מרומם. גם מי שמרגיש שהוא חייב משהו מתוק אחרי הצהריים יכול לשמוח בהם ולאכול אותם במקום מתוקים.

אולם לא כל חטיפי הבריאות שמוצעים כיום, מכילים את רכיבי המזון הדרושים לגוף שלנו. כשבוחרים חטיף בריאות, חשוב מאוד לקרוא את הסימון התזונתי שלו ולהצליח להבין אותו. העיקרון פשוט: אם בסימון התזונתי יש הרבה מילים שאתם לא מזהים או לא מצליחים אפילו לבטא, כדאי לכם להמשיך הלאה, לחטיף הבא.

לרגל ט"ו בשבט, מסבירה יצרנית מותג חטיפי הבריאות BARBARY, כיצד יש לבחור חטיף בריאות ולקרוא נכון את תווית המזון.

1. רשימת רכיבים ברורה וקצרה
למרבית חטיפי הדגנים הפזורים על המדפים בסופר מוסיפים בדרך כלל פירות ואגוזים, אבל זו רק תוספת מזערית. במרבית המקרים מדובר בעיקר בדגנים – שיבולת שועל בתוספת פצפוצי אורז, למשל. מרבית החטיפים מכילים סוכר (או ממתיקים מלאכותיים), מלח (נתרן), חומרי הלחה, מווסתי חומציות, ויטמינים ומינרליים סינטטיים, צבעי מאכל, חומרים משמרים, תוספת שומן ולקטוז. הישמרו מפני אלו. על רשימת המרכיבים להיות ברורה וקצרה.

2. חפשו רכיבים טבעיים
מומלץ לחפש חטיפי בריאות שמכילים אחוז גבוה של אגוזים ופירות (שומשום, שקדים, אגוזי מלך, בוטנים, קשיו, גרעיני חמניות, חמוציות, תמרים ושזיפים) ומינימום תוספים. האחוז הגבוה של החומרים הטבעיים יבטיח לכם כי החטיף עבר מינימום תהליכי עיבוד. לאגוזים ולפירות יתרונות תזונתיים ובריאותיים רבים – הם מכילים סיבים, חומצות שומן בלתי רוויות, ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. תווית של חטיף כזה תהיה "נקייה" משמות של כימיקלים שלא תוכלו לבטא.

3. אחוז גבוה של אגוזים ופירות
חפשו תווית שלא צריך להיות תזונאי כדי לפענח – ללא מעבדים, מייצבים ומתחלבים. חפשו מוצרים שעשויים לפחות מ-50 אחוז אגוזים ופירות וכן כאלו המכילים רכיבים טבעיים בלבד. חטיף BARBARY הוא אופציה מעניינת כי הוא מכיל 70 אחוז פירות ואגוזים והוא גם נטול גלוטן ולקטוז, כך שגם הרגישים לשני אלו יכולים ליהנות ממנו. למעט מוצר אחד, המכיל דבש, כל החטיפים של BARBARY מתאימים גם לטבעונים.

אז לפני שאתם קופצים על המדף ומעמיסים על העגלה קופסאות של חטיפים, ערכו היכרות קצרה עם המוצר שבחרתם ובררו מה בדיוק יש בו. ייתכן שכמה דקות של בחינת תווית המוצר תגרום לכם לשנות את דעתכם.

BARBARY הנה סדרת חטיפים איכותית, המיוצרת מרכיבים טבעיים בלבד, אגוזים ופירות, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים, פרווה ומתאימה לטבעונים. המוצרים החדשים יושקו תחת קטגוריה חדשה בשוק חטיפי הבריאות השמה דגש על חטיפים בריאים המורכבים מרכיבים טבעיים, הקרובים ביותר לטבע – "Fruit & Nuts". בסדרה ארבעה טעמים מלהיבים, המכילים יותר מ- 70% אגוזים ופירות: חטיף תמרים עם אגוזי מלך ושומשום מלא, חטיף שזיפים עם אוכמניות וקוקוס, חטיף קשיו, אגוזי מלך חמוציות וסילאן, שלושתם מתאימים לטבעונים וכן חטיף אגוזי מלך, שקדים, צימוקים ודבש.