טכנולוגיית איתור האבדות העולמית מגיע לישראל

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

טכנולוגיית איתור האבדות העולמית מגיעה לארץ:
HomingPIN מושקת בימים אלו בישראל.

לילי פרידמן שושן : מדובר במוצר שמסמל את ההתנהלות שלנו בעתיד, נוכל להתגבר על נושא האבדות ולחסוך מאות מיליונים של דולרים בשנה! "
https://www.homingpin.com/iw


HomingPINהיא שיטה חדשה, פשוטה ומאוד יעילה לשמירה על החפצים שלנו, מזוודה, ארנק, מחשב נייד, טלפון ובו כל התמונות שלנו והזיכרונות, הנייד של הילד, תיק, ובעצם כל פריט שנבקש לשמור עליו. מדובר בשיטה שמחברת בין אנשים מכל העולם, למעשה השיטה יצרה מאגר אחד עולמי ענק, שבו אנשים מכניסים מרצונם פרטי יצירת קשר שלהם, מבלי להיחשף , ז"א אדם שמבקש לשמור על פרטיו באמצעות הומינגפין ישאיר את פרטי הקשר שלו, ( לשם תושב האבדה לאחר מציאתה), אך אף אחד לא יכול לראות את הפרטים האלו והכל חסוי, כך גם לגבי האדם שמצא את האבדה, הוא משאיר את הודעה ובה הפרטים לגבי מיקום ואיסוף האבדה.


החיבור בין מאבד הפריט למוצא, נעשה באמצעות כניסה לאתר HomingPin.com שם ישנו חלון לטובת הכנסת הקוד שעל גבי המדבקה ואו התג שעל גבי האבדה, ולחיצה על כפתור דווח, תשדר אוטומטית SMS ומייל לבעלי הפריט שאבד, במקביל תישלח ההודעה גם למערכת הומינגפין שתתחיל מיד בהליך ההשבה באמצעות חברת DHL, מכל מקום בעולם ובמהירות, דיוור ישיר ללא תחנות ביניים.
עלות DHL היא על בעלי האבידה.
האתר מתורגם ליותר מ 60 שפות והשיטה עובדת בעולם ובהצלחה.
עלות ערכה ובה 4 מדבקות ולולאה אחת היא 45 שקלים.

רקע ונתונים :
הומינגפין מוגדרת בכמה כלי תקשורת במדינות שונות באירופה ביניהן אנגליה, ( שם פותחה השיטה), כתשובה לחרדה המודרנית של המאה ה 21. מחקרים מראים כי ישראלים חוששים לאבד את הטלפון שלהם יותר משהם חוששים ממלחמות או מפיטורין. נתונים עולמיים מראים כי לכל 6 טלפונים אחד נאבד או נגנב, יותר מ 40 מיליון פריטים נשארים/נשכחים מדי שנה בבתי מלון, 12,000 מחשבים ניידים נאבדים מדי שבוע בשדות התעופה בארה"ב, חברות תעופה מאבדות מטען במספרים עצומים, 400,00 מדי שבוע, כל חברת תעופה מוצאת בממוצע 10,000 פריטים מדי חודש….
"הומינגפין" הופכת בשנים האחרונות להיות המערכת המובילה לאיתור כבודה עבור חברות התעופה ובזכות שיתוף הפעולה עם חברת WorldTracer היא כבר פועלת בכ- 3000 שדות תעופה בעולם, פעילות לאיתור כבודה של נוסעים שטסים בחברות השונות, כך גם השילוח עבר להיות ישר לאדם שאיבד, במקום לשדה התעופה חזרה ומשם נשלח לבעלים, כפי שהיה נהוג עד כה, תהליך שיכול להיות ארוך ומתסכל, לעיתים להרוס חופשה שלמה, למשל מזוודה שנעלמה ותהליך השבתה יכול להגיע לשבוע ואף יותר. באמצעות שיטת הומינגפין, ההליך הוא מהיר מאוד יעיל ובעיקר חסכוני, אם בכסף או בעגמת נפש, אותה לא ניתן למדוד.


שלבי התהליך :
התהליך מהרגע שרכשנו את ערכת הומינגפין ועד למצב בו אבדנו פריט וכיצד הוא מושב אלינו. סדר הפעולות :
1 זיהיתי את המדבקה של הומינגפין.
2 נכנסתי לאתר הומינגפין והכנסתי את הקוד שיש על המדבקה ולחצתי על "דווח". השארתי הודעה עם פרטים לאיסוף המחשב….
3 הודעה נשלחת ב sms ובמייל לבעלי האבידה ובו זמנית למערכת של הומינגפין שמיד באופן אוטומטי מוציאה קריאה ל DHL שיוצא לאסוף את האבידה ולשלח לכל מקום בעולם.
לילי פרידמן שושן הזכיינית בישראל: "ישראלים ידועים כאוהבים לעזור היה לי ברור שהמוצר מתאים למדינת ישראל ולכל אדם, החל מילדים בני שש שמאבדים בבית הספר חפצים ועד אנשי ונשות עסקים שמטיילים בעולם ועלולים לאבד מחשב נייד ארנק או מזוודה. אני מאוד מאמינה במוצר ובשיטה בכלל. מדובר במוצר שמסמל את ההתנהלות שלנו בעתיד, נוכל להתגבר על נושא האבדות ולחסוך מאות מיליונים של דולרים בשנה! "