יוליה ופיליפ במופע מדהים לה בוהם – שנסונים צרפתים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
מופע לה בוהם – מסע מוסיקלי קסום אל פריז עיר האורות והשנסונים הצרפתיים, ערב מחווה לזמר שארל אזנבור וסיפור חייו,  חגיגה רומנטית עם מיטב הלהיטים האהובים והטובים מתוך פאנטום האופרה, אדית פיאף, שארל אזנבור, ז׳אק ברל, איב מונטאן, ז׳ילבר באקו ועוד רבים וטובים. אנחנו נהננו מאוד מהמופע  המרגש ומה שנותר לנו להעביר לכם את תחושת ההנאה העילאית. ערב מלטף שלוקח אותנו למחוזות רחוקים של המוזיקה הרומנטית והנוגעת ללב, לממלכה הפריזאית ותרבות השירה הצרפתית.

המבצעים המוכשרים הם  פיליפ ביסמוט, זמר מוכשר בעל צבע קול בס ברטון, בעל לוק מדליק ותלבושות סטייל הוליווד. וזמרת האופרה הבלונדינית היפיפיה יוליה סוקולוב, בעלת קול הסופראן שהפתיעה בביצועיה המדהימים. שילוב הקולות המושלם של הזוג המדהים. זה סיפור אהבה שנולד על הבמה בין פיליפ שהחל את דרכו כזמר בגיל 51 וחיפש מורה לפיתוח קול ומצא את יוליה שהיא מורה מצויינת שלימדה אותו ונפעמה מכישרונו הבלתי נילאה והחליטה להזמין את פיליפ לשיר איתה דואט במופעים שלה והסיפור רקם עור וגידים הזוג התאהב, התחתן והם זוג על הבמה וזוג גם בחיים האישיים, נשואים והורים ל-2 ילדים מקסימים ומוכשרים שכבר ממשיכים את דרכם והם זמרי העתיד של הבית. ליוליה ופיליפ יש מספר מופעים שאיתם הם רצים בכל בארץ וגם בעולם. מופע לה בוהם – שנסונים צרפתיים, מופע בלה איטליה שירים וקלאסיקות  איטלקיות, מופע תכול המטפחת שירים רוסיים ומעוברתים  ומופע אבינו מלכינו, המופע כולל דואטים מוכרים מרהיבים ביופים. ערב שמוגש באהבה גדולה רוך ונועם,
שעושה חשק לעוד.
Julia&Philippe
צמד זמר: יוליה ופיליפ
"דואט בין האופרה לשיר"

 

יוליה סוקולוב ופיליפ ביסמוט, הם, צמד זמרים בעלי קולות איכותיים ונוכחות בימתית

.המופעים באווירה נוסטלגית וחגיגית, המתאימה לקהל רחב

הרפרטואר מגוון ונע בין שירי ארץ ישראל,שנסונים צרפתיים שירים רוסיים מוכרים, ברודווי

.קטעים מתוך אופרות ידועות, שירים איטלקיים ועוד

המופע משלב קטעי הסבר לשירים ולמבצעיהם המקוריים.
כמו כן, מספרים השניים את סיפור אהבתם, שיצר את החיבור המופלא  בין בלדה לאופרה.

וידאו:

 מופע "לה בוהם"     https://youtu.be/vceREHKWkFI

מופע "תכול המתפחת"   https://youtu.be/ZnKLAIfMInI

"אבינו מלכנינו"     https://youtu.be/aDFDrJx4foU

יוליה סוקולוב עלתה ארצה מבלארוס. מילדותה חלמה להיות זמרת. אחרי סיום שירות הצבאי התקבלה לאקדמיה בירושלים זכתה במלגות הצטיינות ונסעה לאירופה להמשך את הלימודים.  הופיעה באופרה ישראלית החדשה ושרה עם תזמורות רבות. כלת פרס ראשון בשירה קלאסית בירושלים. היום יוליה זמרת מצליחה ומורה לפיתוח קול ומופיעה בהצלחה ברחבי הארץ. ב-2016 יצאה יוליה לסבב הופעות בצרפת.

יוליה הייתה מורתו של פיליפ לפיתוח קול, הם התאהבו על הבמה עם השיר "עלי שלכת" ולמרות שהיא צעירה ממנו בשני עשורים היום הם זוג על הבמה וגם בחיים…אנחנו מאוד נהננו, המופע מדהים ומומלץ בחום.