לאונרדו משיקה את מראות החורף

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום דביר כחלון

גילינו גם את מראות החורף של לאונרדו קוסמטיקה בחברת LEONARDO SKIN CARE GROUP ממליצים לשמר את עור הפנים גם בחורף. כל המוצרים בחברה מותאמים לשימוש בכל עונות השנה. אך שגרת היום החורפית דורשת גם טיפול והזנה. להלן מספר המלצות ודגשים לשמירה על עור הפנים והגוף בימי החורף בשיתוף גברת איריס מדיוני מחברת לאונרדו קוסמטיקה.
לחברת לאונרדו קוסמטיקה כעשרים שנות ניסיות כחברת קוסמטיקה, המייצרת מוצרים הטובים בארץ. עם רמת חומרים פעילים הגבוהה ביותר. ל לאונרדו קוסמטיקה תקנים ממשרד הבריאות הישראלי ובעלי תקן CE האירופאי.
לאונרדו קוסמטיקה מייצרת מכשור קוסמטי המאפשר טיפול והקלה על בעיות עור הפנים בעונת החורף ובכלל.
הקור גורם לעור שלנו לאדמומיות ואפילו ליובש. למה זה קורה ואיך נוכל להימנע מהתופעות המזיקות של החורף לעור?

כדי למנוע אותן, מומלץ לאמץ שגרת טיפול שתגן על העור. החורף הוא עונה ךבעייתית לעור שלנו. מזג האוויר הקר של החורף משפיע לרעה על העור, וגורם לו ליובש, קילופים, סדקים וגירוד. בעיות העור היבש, מהם סובלים רבים בתקופה זו, נעות בטווח שבין אי נוחות אסתטית, לבעיה רפואית של ממש.

‏הסיבה העיקרית להיווצרות בעיות של עור יבש, נעוצה בעובדה שרובנו לא מתאימים את שגרת הטיפול היומיומי בעור הפנים שלנו לאקלים המשתנה. הלחות בחורף באזורנו, נמוכה באופן משמעותי מאשר בקיץ ובנוסף על כך, רוב אמצעי החימום הקיימים מפחיתים משמעותית את מידת הלחות באוויר. היובש מוביל לגרד שעשוי, במקרים קיצוניים לגרום להיווצרות של דלקות עור.

ב-לאונרדו קוסמטיקה ממליצים בחום לאמץ שגרת טיפול מובנית בעור הפנים, ולהקפיד עליה במיוחד בתקופת החורף הקרה. טיפול יומיומי קבוע תוך שימוש בקרמים המתאימים לסוג העור, מבטיח הגנה על עור הפנים מפני נזקי ההתייבשות. טיפול יומיומי בעור הפנים כולל ניקוי והזנה של עור הפנים והענקת לחות לעור.

 

כיום קיים מגוון רחב של טיפולים, קרמים וטיפולי פנים מתקדמים לשיקום העור, המתאימים לכל סוגי עור הפנים: עור רגיל, שמן, רגיש או אקנתי.
מומלץ לקבל אבחון מקדים אצל קוסמטיקאית -מומחית / רופאת עור מוסמכת, על מנת שתמקד את הטיפול המתאים ביותר לעור פנייך, שישמור על עורך גם בתקופת החורף.

אם אירעו לעור נזקים חמורים, כמו: כתמי פיגמנטציה וכתמי גיל, כוויות, צלקות אקנה, לחיים אדומות, סימני מתיחה, מלזמה וצלקות כירורגיות, ב-לאונרדו קוסמטיקה ממליצים על טיפול פנים מכשירני שימגר את התופעה המציקה אחת ולתמיד. סדרת טיפולים שכזו , תגרום לעור להיראות אחרת, תדאג לחדשו ולשקמו במידת הצורך.
העור מחדש את עצמו מבפנים, ללא פגיעה בשכבתו החיצונית. התהליך הרפואי משקם את העור, ויוצר רקמה חדשה ובריאה".

 

התכשירים שלנו שמומלצים לשימוש:

1. סבון נוזלי-נטול חומצות בכדי לנקות את העור ביסודיות ולשמור על הלחות שלו.
2. סרום היאלורונית- לליחוח, גמישות וחוזק ולפעולת אנטי אייג'ינג משמעותית לפנים-בשימוש קבוע .
3. טוויסטר פייס -ג'ל חדשני למיצוק ומתיחת תווי פנים- מונעת קמטוטים וקמטים ומטיבה משמעותית אם אלה שקיימים. מכילה אנטי אוקסידנטים ופפטידים.

4. לחות: RICH CREAM- קרם לחות עשיר במיוחד לפנים ולצוואר-לעור יבש ומתבגר-מסייע בשמירת רמת הלחות החיונית לעור ומונעת היווצרות קמטוטים וקמטים עמוקים-מכילה חומצה היאלורונית ולחותניים איכותיים ממקורות טבעיים.
PROTECTY CREAM קרם לחות להגנה על עור הפנים והצוואר מקרינת השמש המכיל 20SPF, מעניק לעור לחות מירבית, ברק ומותיר תחושת רעננות לאורך זמן. הקרם גם מכיל ויטמינים, מינראלים שמנים מהטבע, וחומצה סטארית. השימוש במקדם הגנה SPF מחייב גם בחורף מכיוון שגם בשמש החורפית רמת הקרינה גבוהה.

​5. סריניטי מאסק-מסכת סריניטי לשימוש -פעם/פעמיים בשבוע לשמירה והחדרת לחות לפנים.

​טיפולים מומלצים בחורף:

1. הסרת שיער- טיפולי הסרת שיער נכונים בכל השנה-אך בחורף הם עדיפים מכיוון שהלקוחות לא משתזפים ובכך ממזערים סכנת כוויות.

2. טיפולי פנים מתקדמים -במכשור ובאמצעות תכשירים בלבד​-גם כאן נכונים לכל השנה- אך בחורף מכיוון שלא משתזפים ועור הפנים טבעי ולא שזוף ניתן ורצוי לבצע בו טיפולים שונים של הבהרה, אנטי אייג'ינג ועוד.

3. טיפולי פנים להחדרת לחויות-חשוב ונחוץ מאוד -בשל תחושת היובש שנגרמת כתוצאה מהמזג האוויר הקר והיבש.

חשוב לדעת: חורף הוא זמן טוב להעשיר את העור באקסטרה לחויות מול היובש הנגרם ממזג האוויר החורפי. קרם לחות מועשר לא יכביד על העור בחורף ויאזן את רמת הלחויות שלו.
בחורף מומלץ גם לטפל בפנים באופן עמוק יותר באמצעות פילינג ומסכות עשירות להעשיר את עור הפנים בהרבה לחויות ומסכות יחד וכך לשדרג את עור הפנים מבפנים ומבחוץ.
ההמלצה הלחות גבוהה מומלצת לא רק לעור פנים כאלה גם לגוף כולו.
קרדיט צילום: דביר כחלון

לאתר החברה- http://leonardo-tech.com/
בפייסבוק : Leonardo – Skin Care Systems
אינסטגרם: leonardo_skin_care

מו