לאונרדו קוסמטיקה LEONARDO משיקה את הקיץ ב-5 גוונים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום שי סבג

לאונרדו קוסמטיקה משיקה את מראות הקיץ ב-5 גוונים כך שאני כבר בחרתי!!!! לאונרדו LEONARDO היא ללא ספק הבחירה שלי.

LEONARDO SKIN CARE GROUP משיקה קולקציה חדשה המבוססת על חמישה גוונים מנצחים המותאמים לקהל יעד רחב במיוחד של גברים ונשים. הגוונים המיוחדים והייחודיים לקולקציה נוצרו לאחר מחקר מעמיק אודות גווני העור של קהל צעיר ומבוגר בישראל, החל מגוון עור בהיר ביותר ועד לגווני עור כהים. החברה הישראלית שימשה מאז ומתמיד כור היתוך לעדות ומוצאים מרחבי התפוצות וכחברה מגוונת כל כך, ניתן לראות בתוכה אנשים עם טווח גווני עור שונים ומגוונים מאוד.


לראשונה, ליאונרדו קוסמטיקה מספקת מענה מושלם לכולם וללא יוצא מן הכלל. בנוסף, הגוונים הותאמו לסוגי מבנה פנים שונים, למבנה האישיות ולרצונות ולשאיפות של ישראלים וישראליות. התוצאה היא קולקציה מוקפדת ואיכותית המאפשרת לכל אחד ואחת למצוא את הגוון המושלם עבורם. את הקולקציה החדשה מדגמנים מיטב הכוכבים:


איריס בר – בעלת חברת ליאונרדו קוסמטיקה. בר היא אשת קריירה מצליחה, עצמאית וחזקה אשר חיה ונושמת את תחום הקוסמטיקה והטיפוח ובעלת ידע רב גם בתחום המכשור הטכנולוגי בתחום הקוסמטיקה.
קסניה טרנטול – דוגמנית, יוצאת האח הגדול. לקסניה עור פנים בהיר, גוף חטוב ואישיות נסיכותית. קסניה מקפידה לשמור על מראה בריא, ספורטיבי, רענן וצעיר .

ניקולה וורד – דוגמנית, יוצאת תכנית הישרדות. ניקולה מככבת בקמפיינים רבים, בארץ ובחו"ל. לניקולה מראה סלבי והיא בעלת עור עדין וקטיפתי.
אריק – דוגמן בינלאומי עם מראה גברי מחוספס המוסיף טאץ' גברי.
גליה מוצ'ה – דוגמנית בעלת מראה אותנטי, מיוחד ואקזוטי.



קרדיט צילום: שי סבג חברת גולן נהרדעא קומיוניקיישן