“ליה לונדון” משיקה קולקציה ליום האישה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

מה נשים רוצות?

ה"אני המאמין" של רשת ההלבשה התחתונה "ליה לונדון" ׁ(Leia London) הוא שאין גיל בו לא ניתן ללבוש פריטי הלבשה תחתונה יפים ונוחים ושבפני כל אישה צריכות להיות אופציות מגוונות לחזיות,תחתונים ובגדי ים, ללא קשר למבנה גופה. זאת הסיבה שהרשת מתאימה חזיות ותחתונים לכל המידות וגזרות הגוף, מבלי להיצמד לאיזשהו אידיאל יופי. להיות סקסית זה גם להרגיש טבעי ונוח. ומה יותר מתאים מזה ליום האישה בשנת 2020? ומה יותר הולם יום כזה מלהתפנק בדגמים חדשים ומחמיאים?

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה ההולכת ומתחזקת שלנשים יש קול שיש להשמיע ולראיה תהליך מבורך של איוש משרות שנתפסו עד לאחרונה כגבריות, שבירת תקרת  הזכוכית וההבנה שאין אידיאל יופי אחיד ואישה יכולה להרגיש יפה וסקסית בכל המידות.

כיום רווחת התפיסה שהלבשה תחתונה היא חלק אינטגראלי בעולם האופנה ולפריטים יש תפקיד משמעותי ביצירת הופעה מרשימה וסטייל מעודכן. לצד תפיסה זו, מתרחבת המודעות לתופעות של רזון קיצוני או רדיפה אחרי אידיאל יופי מסוים ומוכתב על ידי החברה. נשים הבינו שאפשר להתהלך בעולם ולהרגיש יפות ומטופחות גם בלי להיות מידה 36 ובלי לשאוף למידה קלאסית של חזה. ברוח התפיסה החברתית החדשה, נשים מבינות שעליהן לשאת בגאווה כל מידת גוף. יותר ויותר נשים מבינות שיש אופציה להרגיש סקסית גם עם פריטים בהם נעשה שימוש ביותר בד.

המותג "ליה לונדון" התאים את עצמו להלך הרוח הנשי הזה ומספק דגמים במגוון מידות וצורות של הלבשה תחתונה ובגדי ים. מדובר במותג קלאסי, מעודכן וטרנדי המאפשר לכל אישה באשר היא לחגוג את הנשיות שלה בכל שלב בחייה. "ליה לונדון" הינה חברת בת של WACOAL EUROPE הבינלאומית המייצרת חזיות כבר יותר מ-100 שנים ביותר מ-5,000 נקודות מכירה בכל העולם ויבואנית רשמית בישראל של מותגי העילית בתחום ההלבשה התחתונה: ,Wacoal ,Freya ,Fantasie Elomi הנמכרות גם ברשתות האופנה הנחשבות בעולם. ברשת אפשר למצוא שפע של חזיות, תחתונים, בגדי ים ועוד שמתאימות לכל אישה בכל גיל, מידה והיקף חזה. רק תבחרו.

בימינו, כשסטיילינג הפך להיות אלמנט כל כך חשוב, בייחוד בעידן המדיות החברתיות, להלבשה תחתונה יש חלק בלתי נפרד בלוק שהבגד יוצר. אם ההלבשה התחתונה לא תואמת באופן מושלם ונוח הרי שכל הסטיילינג לא יהיה רלוונטי.

ב"ליה לונדון" זיהו את הצרכים של האישה הישראלית ומבינים שלכל אישה מבנה גוף שונה וצרכים ייחודיים ולכן ניתן להתאים לכל אישה את  פריט ההלבשה התחתונה הנכון בהתאמה אישית, מקצועית ובמידה / גזרה המדויקת למבנה גופה. המוצרים מיוצרים מבדים איכותיים, נושמים וברמה הגבוהה ביותר על מנת להגביר את אלמנט הנוחות. בנוסף, מדגישים ברשת שיש חשיבות גדולה להתאמת חזיות טובות החל מגיל ההתבגרות, מהחזיה הראשונה ופונים גם לקהל הצעיר, בגילאי 16-25. ב"ליה לונדון" מדגישים שלבחירת חזייה נכונה ותומכת מגיל צעיר יש השפעה על כל החיים וחשוב להשקיע במתבגרות בהתאם.

ואיך אפשר להתעלם מהקיץ הישראלי הארוך שאומנם נראה כרגע רחוק, אך הוא ממש מעבר לפינה. בעונת הקיץ של 2020 אפשר למצוא מגוון רחב מאוד של גזרות ועיצובים של בגדי ים, כך שכל אחת תוכל למצוא את מה שמתאים והכי מחמיא לה, החל מהמידות הקטנות ועד המידות היותר גדולות ומלאות. הקולקציה מאופיינת באבזור מיוחד בבגדי הים כגון קשירות, אבזמים, תחרות ומלמלות. הצבעים השולטים העונה הם גווני אדמה אותנטייםהמשלבים הדפסים מיוחדים/ פסים/ נקודות/ תחרה ועוד. כמו כן, קיים מבחר של דגמים עם צבעוניות בוהקת המשלבת הדפסים גיאומטריים/ פרחוניים/ מנומרים.

מעצבי הבית של מותגי העלית שברשות ליה לונדון, משתדלים מאוד לשים דגש על נוחות וחדשנות. אף אחת לא מרגישה בנוח לסדר כל כמה דקות את בגד הים במיוחד כשמדובר באמהות לילדים קטנים שמעסיקים אותן ללא הפסקה. לכן ב"ליה לונדון" השקיעו מחשבה בדגמים שונים שמתאימים לכל מבנה גוף וצורך. בין הדגמים אפשר למצוא שלמים עם/ בלי ריפוד, שלם גיטרה, שלמים מחטבים, בקיני משולשים ,בקיני קולר, בקיני מרופד/ לא מרופד חצי קאפ, סטרפלס, טנקיני, תחתונים במגוון גזרות החל מנמוך ועד גבוה.

בחירת הבדים והטכנולוגיות נעשית בקפידה על ידי מומחים והמוצרים עוברים בדיקת איכות כך שיתאימו באופן מושלם לצרכים שלנו, הנשים ולשימוש תואם במים ומול תנאי השמש.

בכל סניף ניתן לראות מגוון שונה של דגמים. לצורך הכרת כל הקולקציה שמגיעה לארץ אפשר להיכנס לאתר www.leialondon.co.il ולהתרשם.