לריסה ברק משיקה מכון אסתטיקה במגדל הארבעה תל אביב

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום רפי דלויה

לפסל ולעצב את הגוף והפנים בקליניקות האסתטיקה היוקרתיות – תל אביב מילנו

קרדיט צילום רפי דלויה

בימים אלה משיקה ד"ר לריסה ברק את הקליניקה החדשה שלה שמציבה רף חדש וגבוה של עיצוב ורמה מקצועית שטרם נראתה כמוה בישראל. בלב הסוהו של תל אביב, בקומה ה-20 של מגדלי חג'ג היוקרתיים, נמצאת הקליניקה המעוצבת על פי קודים של יוקרה גבוהה, ואלגנטיות המשתלבים באופן מושלם עם הנוף הייחודי המקיף אותה מכל צדדיה. הקליניקה המעוצבת של ד"ר ברק קובעת סטנדרטים חדשים לעיצוב הקליניקות לרפואה האסתטית, שונה מכל מה שאתם מצפים ומדמיינים. כולם מוזמנים להיכנס.

קרדיט צילום רפי דלויה

מפגש סגנון חיים תל-אביב מילנו.

החוויה לנכנסים בשערי הקליניקה היא של מקום קלאסי ואלגנטי המזמין אתכם לחוויית אירוח שונה וברמה גבוהה. כי אצל ד"ר ברק, אתם קודם כל אורחים, ורק אח"כ לקוחות.

חלל הכניסה המעוצב משתלב עם נוף עוצר נשימה של העיר תל אביב עד הרי שומרון. ואחרי שתירגעו מהנוף המדהים המקיף אתכם, תתקבלו על ידי הצוות המקצועי של הקליניקה עם כוס קפה ומאפה מריח שיוגש לכם בשיא הסטייל ויעניק לכם את ההרגשה שאתם האורחים הכי חשובים. כשתסיימו את שלב האירוח תוזמנו לחדרי הטיפולים המקצועיים המשרים אווירת נועם ושלווה.

קרדיט צילום רפי דלויה

בקליניקה של ד"ר לריסה ברק תמצאו את המכשור לטיפולים האסתטיים, המתקדם ביותר עם הטכנולוגיות פורצות הדרך פרי פיתוחים עולמיים, ועם התכשירים האיכותיים ביותר. זאת, בשילוב הידע והניסיון הרב של ד"ר ברק, מובטחת לכם חוויית טיפול שונה, מקצועית ועם התוצאות הטובות ביותר.

לרגל פתיחת הקליניקה החדשה, משיקה ומציגה ד"ר ברק טיפול אסתטי חדשני אנטי אייג'ינג שהינו "הדבר הבא" החדשני ביותר בעולם הרפואה האסתטית. הזרקה של חומר ה"סקולפטרה" חומר מאושר מארה"ב שעוצר את תהליך ההזדקנות ומייצר מחדש את הקולגן בעור. חומר ה" סקולפטרה" אינו מוסיף נפח באזורים המוזרקים, ולכן אינו משנה את המראה והתוצאה היא של מרקם עור צעיר, רענן וטבעי, זאת בעקבות הייצור מחדש של הקולגן בעור.

קרדיט צילום רפי דלויה

הטיפול דורש בין 3-4 מפגשים עם חודש מרווח בין טיפול לטיפול, אולם שווה לחכות כי  התוצאה היא ארוכת טווח והמראה הרענן שלכם יישאר לתקופה של כשנתיים.

ד"ר ברק ממליצה לקהל לקוחותיה, להתחיל את הטיפולים כבר בסביבות גיל 35-40, לא לחכות לנפילת הפנים ועייפות העור ולשמור על מראה צעיר ומטופח לאורך זמן.

קרדיט צילום רפי דלויה

ד"ר לריסה ברק היא רופאה, מומחית ברפואת משפחה. שכשסיימה התמחות בבית החולים רמב"ם הרחיבה את הידע שלה גם לתחום רפואה אסתטית שקרובה לליבה. למדה אצל הטובים ביותר בעולם, וכיום היא מובילה בתחום פיסול ועיצוב פנים וגוף.

כשבתה מאיה סיימה את לימודי הרפואה באיטליה, היא הצטרפה לאימה, וביחד הן פתחו עוד 2 קליניקות מצליחות במילנו שאיטליה. גם הקליניקות במילנו ידועות בעיצוב המתקדם והמיוחד שלהם ואת הטיפול החדש תוכלו לעבור גם במילנו כשאתן משקיפות על רחבת הקתדרלה ומשלבות שופינג בעיר או טיול קצר ל"לאגו מאגורה".

מזה 20 שנה שד"ר לריסה ברק מנהלת את הקליניקות שלה באופן מקצועי, ברמת בטיחות גבוהה, תוך שמירה על שביעות רצון הלקוחות, ותוצאות גבוהות וטבעיות. בקליניקה שלה תוכלו לעבור את מנעד הטיפולים שיעשו גם אתכן לצעירות, רעננות וזוהרות. מגיע לכן.

לריסה ברק היא הפראדה של עולם האסתטיקה.
קרדיט צילום רפי דלויה

הקלינוקת של ד"ר ברק: טלפון: 8420*  052-6382121

תל אביב, רחוב הארבעה 28 קומה 20 בניין צפוני חגג’ גרופ

זכרון יעקב, היין 9, 3095011 – 04

ירושלים, טלפון 077-602-1112

אתר – [email protected]

פייסבוק : https://www.facebook.com/LBarakMilan/

 אינסטגרם : dr.larisabarak