מולר משיקה Muller Froop 0.9% יוגורט עם קציפת פרי

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

ליהנות מהטבע יום-יום! ״מולר" מרחיבה את סדרת היוגורט הייחודית עם קציפת הפרי- Muller Froop:

Muller Froop 0.9%

סדרת יוגורט חדשה עם קציפת הפרי בעלת 0.9% שומן בלבד, ללא חומרים משמרים ובשלושה טעמים ייחודיים: תות, דובדבן ומנגו

מחלבת "Muller" מרחיבה את סדרת Muller Froop, סדרת היוגורט המרעננת עם קציפת פרי לפינוק יום-יומי, ומשיקה את: Muller Froop עם 0.9% שומן בלבד, ללא חומרים משמרים, בטעמי תות, דובדבן ומנגו.

סדרת היוגורטים הייחודית של מולר,Muller Froop , מציעה הנאה יומית משילוב של קציפת פירות אוורירית וטעימה, מעל יוגורט BIO קרמי ועשיר. טעמי היוגורטים השונים נבחרו בקפידה, לאחר עריכת מחקרי טעימה רבים בקרב הצרכנים.

סדרתMuller Froop 0.9% שומן החדשה תצטרף למגוון הטעמים בסדרה הרגילה (3% שומן), האהובה והמוכרת: אפרסק-פסיפלורה, בננה-מלון-תמר, תפוח-גזר, קווי-לימון ופירות יער.

גיל קליין, מנהל השיווק של "Muller", מסר: "אנו שמחים להפתיע עם הרחבת סדרתMuller Froop האהובה, שתציע מעתה גם טעמים נוספים עם בסדרה ייחודית של 0.9% שומן בלבד. הסדרה החדשה תמשיך להציע חוויה מרעננת וטעימה כמו שאר הטעמים בסדרה המוכרת, אשר נוצרה כדי לתת מענה יום-יומי לקהל הצרכנים המחפש יוגורטים איכותיים, בריאים יותר וללא חומרים משמרים".

 

• הסדרה החדשה משווקת בגביעי 150 גרם בטעמים: תות, דובדבן ומנגו.
• המחיר הסופי לצרכן נקבע על-ידי הקמעונאים בלבד.

***
אודות מחלבת "Muller"
במחלבת Muller מאמינים כי הדרך היחידה לייצר מוצרי חלב מצוינים היא לכבד ולהוקיר את היצרן הטוב ביותר בעולם – הטבע. המחלבה מציבה סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ואיכות תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ומחפשת כל עת דרכים יצירתיות לחדש ולהעשיר את הטעמים הנפלאים שמקבלים מהטבע: המרקם הנפלא של יוגורט מחלב איכותי והטעם העסיסי של הפירות הרעננים.