מועדון fitness next של עומר רוזנברג

כתבתה של קרן שלי

מדריך הכושר עומר רוזבנרג, אלוף ישראל לשעבר בקראטה ובעל בית ספר להסמכת מדריכי פיטנס פתח בתל אביב מועדון ספורט ראשון מסוגו –
FITNESS NEXT המשלב בין שיטות אימון שונות לעולם הפיטנס

לאחר שנים של הדרכה כמאמן כושר אישי וכמדריך כושר של קבוצות ברשתות מכוני הכושר הגדולות בישראל, פותח עומר רוזנברג מועדון ספורט המתמחה באימונים פונקציונלים אישיים ובקבוצות קטנות. השיעורים ב- FITNESS NEXT מציעים מבחר עצום של טכניקות אימון בשילוב פיטנס.

image

מדריך הכושר עומר רוזנברג, מהמובילים בתחום האימונים האישיים ואימונים בקבוצות מזמין את הציבור ליהנות מיתרונות של אימון אישי או אימון בקבוצות קטנות במועדון הספורט החדש שפתח, ומאימונים ייחודיים שמשלבים בין עולם הפיטנס לטכניקות שונות.
עומר רוזנברג, אשר מוכר מאוד בעולם הספורט בישראל, הוא היזם והמפיק של הכנס הבינלאומי השנתי
IKBC- ISRAELI KICKBOX CONVENTION בו משתתפים מיטב מדריכי הפיטנס בישראל, והוא משלב בין אמנויות לחימה לאימונים אירוביים פונקציונלים. כמו כן, רוזנברג הוא המייסד של IKBF- בית הספר להסמכות בספורט, המכשיר מדריכי ספורט ומדריכים בתחום הפיטנס לעולם האירובי בשילוב קיקבוקס. בית הספר מארגן השתלמויות ומחנה אימונים למדריכים בארץ ובחו"ל.
עומר רוזנברג אף מחזיק בתואר הכבוד – MASTER TRAINER- נציג ישראל להשתלמויות בחו"ל בתחומי הפיטנס השונים וכן מתחרה פעיל בתחרויות בינלאומיות בחו"ל.
רוזנברג מאמין כי אימון ספורט דורש הדרכה אישית ולכן עבודה בקבוצות קטנות מאפשרת לתת הדרכה אישית צמודה לכל מתאמן ולמקסם את התוצאות של האימון. יתרון נוסף של אמון בקבוצות קטנות הוא הדינמיקה הקבוצתית שנוצרת בין המשתתפים, היוצרת קשרים בין אישיים שמאפשרים למתאמן להתמיד ולפתח מחויבות לעצמו ולקבוצה. אימון בקבוצות קטנות אף מפחית את העלות הכספית של האימון – בעוד שעלות של אימון ספורט אישי מגיע לכ-300 שקל, אימון בקבוצה עומד על כמה עשרות שקלים בלבד.

"בניגוד למכוני כושר, שם השימוש הוא במכשירים ומכונות, במועדון הספורט שלי המכונה העיקרית הוא הגוף, משקל הגוף, המוביליות שלו, היכולות של המתאמן לשלוט בגופו ולשבור תבניות תנועה מגבילות שהשתרשו בבני האדם", מסביר רוזנברג.

image

האימונים שמוצעים במועדון הספורט FITNESS NEXT:
1- MEN ZONE – אימון מיועד רק לגברים, אימון חזק שמשלב בו כח, שריפת שומן, סיבולת וכושר.
2- HIT MAX – מדרגה, משקולת, מזרן TRX והגוף שלנו. אימון אינטרוולים שכבש את העולם. המטרה – שריפת שומן ושיפור סיבולת.
3- NEXT OUTDOOR RUN – קבוצת ריצה של הסטודיו, 5 ק"מ בהדרגה, משולב בתרגילי חיזוק בטן.
4- BOOT CAMP – שיטת "הבוט קאמפ" לקוחה מאימוני המארינס בארה"ב, אימון כושר קבוצתי המאופיין בעבודה בתחנות בשילוב כלל מרכיבי הכושר הגופני, עבודת צוות תרגילים חדשים, רצפים מאתגרים, קצב וכוח מתפרץ.
5- TRX EVOLUTION – האימון הפופולרי בעולם עבודה עם רצועת ה – TRX מאפשרת עבודה מטבולית ושומר על הוצאה אנרגטית גם זמן רב לאחר האימון, עובד על כל מרכיבי הכושר הגופני ומתאים לכל אחד.
6- NEXT55 – אימון מחטב אשר פותח על ידי מומחי הפיטנס של "נקסט פיטנס", שילוב של 3 שיטות שונות המאתגרות את כל המערכות הגוף בצורה מושלמת להשגת תוצאות מקסימליות.
7- KICK &TRX – אימון משולב שכולל עבודה אירובית קיקבוקס ועבודת כוח עם רצועות ה – TRX השילוב המושלם לחיזוק ושריפת שומן, השיעור מתקיים בשתי רמות.
8- DYNAMIC TRX – אימון משולב הכולל רצפים מגוונים וייחודיים של תרגילי כוח ו – CORE עם רצועות ה – TRX ועבודה אירובית משתנה ומגוונת – אימון הפוגות, אינטרוולים, כוח מתפרץ, ועוד הפתעות.
9- YOGA STRETCH – שיעור מתיחות לא שגרתי המשלב מוטיבים שונים מתנוחות היוגה המיוחדות. תחושת ריחוף לאחר השיעור, רוגע ושלווה – תחושות שמאפיינות את ההרגשה לאחר השיעור.

כתובת: רחוב דיסנצ'יק 9, תל אביב.
למידע נוסף ולתיאום שיעורים:
עומר 054-3090886
רעות 052-5445635

קרדיט צילום יח״צ