מסעדת אבו סוסו אנד סאנס יפת 9 יפו

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

מסעדת אבו סוסו אנד סאנס ביפו ששוכנת ברחוב יפת 9 יפו בכיכר השעון צמוד למאפיית אבו לאפיה היא אחת מרשת מסעדות סוסו אנד סאנס שהוקמו לאחרונה ע״י השף עומר מילר ועבד אבו קוטוב שהוא בעל המסעדה.

עבד אבו קוטוב בן 24 שנים, החל את דרכו בתחום הקולינריה בגיל 17. הקים מטבח ראשון במתחם שרונה שנקרא קפיטרין משם עבר למסעדת חדר האוכל במתחם האופרה בשאול המלך, שם הכיר את השף עומר מילר ויחד יזמו והקימו את רשת המסעדות סוסו אנד סאנס. עבד תגבר את סניף דזנגוף ומשם עבר לתגבר את סניף גינדי. עבד בחור נמרץ ובעל חזון הבין מיד שעליו לפתוח סניף עצמאי משלו ובכך להגשים את החלום.

 

מסעדת סוסו אנד סאנס ביפו הותאמה הן בתפריט והן בעיצוב לקהל היעד של יפו שכולל אוכלוסיה של דו קיום ומיועדת לכל העמים והדתות, תיירות פנים וחוץ שמותאם ללוקיישן היפואי.

אנחנו התארחנו במסעדה ויש לציין שקיבלנו אירוח כיד המלך התפריט המיוחד של המסעדה שונה מהתפריט של שאר הסניפים ויש לציין שהתפריט נבנה בקפידה תוך בחירת מנות מיוחדות ושילוב טעמים בסגנון ערבי עם נגיעות של האוכל האמריקאי והאנגלו סקסי, שילובים מעניינים של ריחות וטעמים תוך הקפדה על פרודוקטים משובחים וטריים ללא פשרות.

מנת הדגל של המסעדה עראיס מלווה בסלט טבולה טרי וריחני – העראיס מוגש בתוך פיתה שהכל נאפה בטאבון פחמים הבשר המשובח של המסעדה משווק ע״י חינאווי והפיתות מאפה ידי אבו לאפיה להתפאר.

מנות המבורגר במגוון שלובים עם בצל מקורמל, גבינת צ׳דר מדהימה, חריף או עם רוטב וירקות יש לציין שההמבורגר טעים ביותר ומוגש במידת עשייה מדוייקת ומומלץ בחום.

עוד מהתפריט, פלאפל כדורים חם וטעים, סלט חציל על הגריל עם טחינה, לימון ושום מוגש לצד חצאי פיתה חמה. נתחי פרגית עסיסיים ומתובלים במרינדה עם שום וטריאקי טעים וריחני וצ׳יפס רגיל מדהים וגולת הכותרת היא צ׳יפס הבטטה המושלם שהוא קראנצ׳י, חם וטעים להפליא.

לקינוח הזמנו את קינוח הבית מנה מדהימה שהיא פרי יוזמתו של עבד

כיסוני בצק מטוגנים וממולאים ב-3 סוגי מלית שוקולד, חלווה וקרם פיסטוק הכיסונים מוגשים חמים על מצע דבש ומקושטים בשיערות חלווה. המנה ממש טעימה ומיוחדת ומומלצת בחום.

מסעדת סוסו אנד סאנס מקנה הנחה של 10% על התפריט לחיילים במדים.

וישנן ארוחות צהרים שכוללות המבורגר תוספת חמה ושתיה במחיר של 50 שקלים.

מסעדת אבו סוסו אנד סאנס בורגר
רחוב יפת 9 יפו
טל-03-666666