מסעדת אוליב אנד פיש ירושלים

כתבתה של קרן שלינ

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי
באווירה רומנטית וקסומה בנוף הירושלמי הציורי, בין תחנת הרוח של שכונת טלביה למשכנות שאננים ממתינה לכם אוליב אנד פיש – מסעדה רומנטית המשלבת ערכי עבר עם ערכים קולינריים עכשוויים. המסעדה, השומרת על אופייה הייחודי כבר משנת 2004, הוקמה על-ידי רפי נחום, הפועל בתחום הקולינריה בירושלים למעלה מ-30 שנה. עיצוב המסעדה מעביר את קסמיה של העיר בתמונות היסטוריות, אווירה ביתית וכמובן – נוף נצחי הנשקף מכל חלון במסעדה, כמו גם מהמרפסת. את האווירה הנפלאה הזו מלווים שירות אדיב ומאופק של מלצרים מנוסים, והכנסת אורחים מחממת לב. מפות לבנות, ריהוט עץ ותאורה ייחודית יזכירו לכם איך מסעדות נראו פעם, והאוכל יזכיר לכם כמה טוב לאכול בהן כיום.

התפריט באוליב אנד פיש מוקפד ומתמקד במה שטוב וטעים בישראל, כל זאת תוך שמירה על כשרות, ומתן חווית איכות לסועדים הקבועים ולמבקרים בירושלים. המנות הראשונות משלבות טעמים ים-תיכוניים ותוכלו למצוא בהן מאכלי חצילים נפלאים כמו מוסקה וחציל קלוי בטחינה, זאת לצד אספרגוס ביין ומיקס פטריות טריות בנגיעות איטלקיות עדינות של שמן זית, יין ובלסמי.

המנות העיקריות נחלקות לדגים, עוף ובשרים. בכל קטגוריה תמצאו מבחר מנות המוגשות בדיוק והקפדה על חמרי גלם איכותיים. בין הדגים הטריים תוכלו ליהנות מפילה בס על מצע פטריות וניוקי, או אמנון שלם בטיגון עמוק, המוגש ברוטב עגבניות עוקצני ומתובל. נתחי הבשר באוליב אנד פיש עוברים תהליך יישון במקום. מדליוני הפילה ביין אדום כמו גם האנטריקוט, שומרים על עסיסיות מחייבת שתוכלו לחוש בה בכל ביס. לצד המנות תוכלו לבחור תוספות עולמיות כגון צ’יפס או תפוחי אדמה אפויים, וגם מנות ליווי מקומיות יותר כמו קוסקוס בפירות יבשים.

מעבר לתפריט העשיר מציעים באוליב אנד פיש תפריט יינות עם מבחר כוסות ובקבוקים מהתוצרת הישראלית הנפלאה, ואם אתם מגיעים לאיזור במהלך שעות היממה, תוכלו להתרווח במסעדה ולהנות מתפריט עסקי משתלם במיוחד. הנוף והאווירה תמיד כלולים במחיר.

אירועים באוליב אנד פיש
המיקום והתפריט של אוליב אנד פיש העלו בקרב הלקוחות ותושבי ירושלים בקשות רבות לאירועים במקום. גם החלק הזה – המסעדה לא מאכזבת לרגע. את תפריט האירועים המציע מגוון מנות גריל ודגים – תוכלו לחגוג עם חברים, משפחה, לקוחות ובעלי עסקים. באוליב אנד פיש ניתן לערות אירועים החל מ-10 ועד 90 סועדים, בכמה חללי אירוח, ובהם חדר מרווח בקומה השניה ואפילו במרפסת המקורה. התפריט ניתן להתאמה על-פי דרישתכם, ורמת השירות נשארת חמה ולבבית גם כשמדובר באירוע גדול.

אוליב אנד פיש (Olive & Fish) מסעדה בשרית כשרה
המגישה תפריט בינלאומי הכולל גריל בשרים ודגים, פסטות , סלטים בסגנון ים תיכוני שהולך מצויין עם יינות איכותיים וקינוחים.
היה לנו הכבוד להתארח במסעדה המדהימה וזכינו להכיר את בעל המסעדה רפי נחום, שהחל את דרכו במסעדת קולנריום הקרדו שהיא מסעדה רומאית שנפתחה בשנת 1992 ונחשבה למסעדה עם הצלחה מסחררת המשיך את דרכו כזכיין בירושלים של רשת ספגטים
ושנחשבה להצלחה עד לסגירתה עקב סיום חוזה  ואז לאחר שנה פתח את מסעדת אוליב במושבה וכעבור שנתיים פתח במקביל את אוליב אנד פיש.
מסעדת אירועים כשרה. בסגנון רטרו חי ובועט עם שולחנות וכסאות מעץ וינטג׳ ואוסף פריטים שמזכירים נשכחות, בקומת הגלריה תוכלו לראות פטיפון אמיתי מנגן עם תקליטים, ממש נוסטלגיה ומשקל מאזניים של פעם המוצב על הבר, תמונות מאוד יחודיות ובעלות משמעות שביחד יוצרים אווירה חמימה שמתמזגת עם השירות המחויך הכנסת האורחים המלבבת והאוכל
המצויין, שהם סוד להצלחה. במסעדת אוליב אנד פיש, תפריט אירועים חובק עולם, שיאפשר לכל אחד ואחת למצוא את אשר חפץ ליבו ליהנות מניחוחות ים תיכוניים לצד נגיעות של אירופה הקלאסית בארוחה מענגת אחת, עם תפריט אלכוהול משובח. אווירה מהנה ומנעד קולינארי רחב מאפשרים לחגוג אירוע ולהגשים חלום. גם בשעות הצהריים והערב – מאירועים משפחתיים ועד לכנסים עסקיים.

יש לציין שאנחנו מהנו מאוד מהמנות המצויינות, האוכל המיוחד והטעים ומאשרת והצוות המעולה וממליצים על המסעדה בחום.

אירועי חברה וכל סוג של אירוע. במסעדה אפשר לחגוג בחדר פרטי המיועד ל 50 מוזמנים או חצר היכולה לארח 40 חוגגים. אפשר לסגור את המסעדה (גם חלקית) עבור 100 מוזמנים.

מסעדת אוליב אנד פיש

רחוב ז׳בוטינסקי 2 ירושלים
טל-02-56655020