מסעדת אמורה מיו – AMORE MIO באבן גבירול

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי
מסעדת אמורה מיו AMORE MIO מסעדה איטלקית כשמה כן היא ״האהבה שלי״ אז כן, הייתי טעמתי התאהבתי!!!

מסעדת אמורה מיו מסעדה איטלקית – טאבו בתל אביב, אחותה הצעירה של מסעדת פיצה פצה הוותיקה והאהובה, שוכנת באבן גבירול 100 בתל אביב.

זכינו להתארח במסעדת ״אמורה מיו״ בית אוכל איטלקי שלא מבייש כל טרטוריה טיפוסית באיטליה. היה לנו העונג להכיר את שלומי בעל המסעדה ואשתו המדהימה סוזנה זוג נמרץ ובעלי חזון  שיחד הגשימו חלום ומנהלים 2 מסעדות מעולות ומצליחות שהם שם דבר בנוף התל אביבי.

את הארוחה פתחנו במרק עדשים חם ומהביל, עשוי במינון נכון בטעם חלומי אליו הצטרפו מבחר מנות ראשונות טעימות ומזמינות.

מנת קרפצ’יו בקר ושמן זית, מלווה בברוסקטת לחם הבית חם עם עשבי תיבול,

סלט עגבניות פיקנטי מוגש לצד גבינה בולגרית מעולה,

סלט אמורה מורכב משלושה סוגי עלי חסה טריים ומתפצפצים בפה מוגשים לצד אגוזי מלך וגבינת פרמזן מגורדת, סלט סיציליאני עשיר מורכב מירקות עגבניות טריות, מלפפון ירוק, בצל סגול, זיתי קלמנטה וגבינת פטה ופרמזן

מגורד ומנת אנטי פסטי של ירקות מעולים וטריים טעימים וערבים לחך. למנת הביניים הזמנו פיצה מרגריטה עם עגבניות ובצל, יש לציין שהפיצה ממש מעולה הן בבצק הטעים ובמידת עשיה מדוייקת שמתקבל בצק קריספי, דק וממש מעולה.

למנות ביניים נוספות החלטנו לעשות ארוחת טעימות של  פסטות. טעמנו פסטה פומפדורו ברוטב עגבניות עשיר, ציו סבטינו חונק כמרים ברוטב עגבניות , נתחי פרגית, קישואים וגמבה אדומה מנה מעולה, ניוקי ברוטב עגבניות, שמנת, פרמזן ואגוז מוסקט ומנת ריזוטו ציו פבריצוי עם פטריות שמפיניון, בצל, פרמזן, חמאה ופטרוזיליה.

ומנת ספגטי בשמן זית וכבד עוף עם פטרוזיליה יש לציין שהכבד ממש מעולה וצלוי בטעם מיוחד שממש מעשיר את המנה ומקנה לה טעם מאוד מיוחד. טעמנו גם מנת ציה פטריציה – רביולי במילוי גבינת עיזים, חמאה, נגיעות שמנת, פרמזן ובזיליקום.

למנות הבשריות הזמנו מנת כבד שיכור – כבדי עוף ברוטב של יין אדום, ורמוט אדום, ברנדי, חמאה ובצל מוגש עם תפוחי אדמה וסלט ירוק. מנה מתקתקה, טעימה ומומלצת בחום.

פולו א-לה גריליה נתחי פרגית שהושרו במרינדה על הגריל מוגש עם קוביות תפוחי אדמה וסלט ירוק. מנה מעולה עוף רך ועסיסי ממש מעדן.

המשכנו עם הקינוחים המדהימים שהבנו שעליהם אסור לוותר.

קרם ברולה מדהים עשוי צורה מדוייקת.

עוגת אלף עלים  בצק עלים עם קרם פטיסייר ושקדים.

נונו צ׳סארה פונדנט שוקולד חם.

פמיפרדו שוקולד לבן טובע באספרסו.

נונו אלברטו בסיס פאדג’ שוקולד במילוי דודבנים ומוס שוקולד לבן.

נהננו מאוכל משובח וטעים ביותר, מנות מושלמות עשויות במידה מדוייקת אמנות לשמה. יש לציין שכל המנות עשויות מחומרי גלם משובחים וטריים ללא פשרות, המיובאים במיוחד מאיטליה.

המסעדה מדהימה ומומלצת בחום.

מסעדת אמורה מיו

אבן גבירול 100 תל אביב

טלפון- 03-5244040

שעות פעילות

יום א׳ עד ש׳ – 12:00 עד 00:00