נורית הירש אות הוקרה ממרכז בני ברית העולמי

דיווחה של קרן שלי

המוסיקאית והמלחינה, נורית הירש, תקבל אות הוקרה מיוחד מהמרכז העולמי של בני ברית על תרומתה לטיפוח הקשר בין ישראל לתפוצות באמצעות האומנות.
נורית הירש תקבל את האות במסגרת טקס הענקת הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית לשנת 2014, שיתקיים ב-29 ביוני במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים. הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית הוא הפרס המוביל בארץ בנושא יהדות התפוצות ויחסי ישראל תפוצות ומוענק מדי שנה זו השנה ה-22 ברציפות. חתני הפרס לשנת 2014 הם מתן חודורוב, כתב כלכלי בכיר בחדשות ערוץ 10 ולג'ודי מלץ, כתבת בכירה בעיתון "הארץ". בנוסף יוענק אות מפעל חיים לדוד הורביץ, עורך מייסד של "Times of Israel" ולשעבר עורך ראשי בג'רוסלם פוסט.

Photo 03-05-07, 07 16 56
נורית הירש

בנימוקים לקבלת הפרס לנורית הירש נכתב כי היא מייצגת למעלה מ-50 שנה את מדינת ישראל ברחבי העולם באמצעות יותר מ- 1,500 שירים שהלחינה ואינספור הופעות מרגשות, ושבהן הביאה כבוד רב למדינת ישראל. שיריה פורסמו במלל ובתווים בשישה ספרים ושלושה עשר תקליטורי אוסף. רבים משיריה נקלטו היטב בקרב קהילות יהודיות בתפוצות ומהוות גשר, שפה ומקור לזהות משותפת בין ישראל לתפוצות, בין הקהילות ובתוך הקהילות עצמן.