ניופאן יבואנית החשמל והאלקטרוניקה משיקה מבצעים לפסח 2018

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
Haier הנו הינו מותג מוצרי החשמל המוביל בעולם לשנת 2017!
חברת Euromonitor הבינלאומית המובילה במחקרי שוק דירגה את Haier כמותג מוצרי החשמל המוביל בעולם בשנת 2017 – בפעם התשיעית ברציפות!


Haier, המשווק בישראל ע"י ניופאן דורג על ידי חברת המחקר הבינלאומית Euromonitor כמותג מוצרי החשמל המוביל בעולם בשנת 2017 .
חברת המחקר הבינלאומית Euromonitor המובילה במחקרי שוק דירגה השנה את Haier כמותג המוביל בעולם בפעם התשיעית ברציפות! הדירוג נעשה בבחינה וניתוח מספרי של המכירות ברחבי העולם כולו והתייחסות פרטנית לתחומים וקטגוריות מוצר.


כמו כן, מצאה חברת המחקר Euromonitor כי Haier הוא מותג המקררים המוביל בעולם זו הפעם העשירית ברציפות!
Haier דורג במקום הראשון כמותג ויצרן מוצרי החשמל הגדול בעולם, מותג ויצרן המקררים הגדול בעולם, מותג מקפיאים הגדול בעולם, מותג מקררי היין הגדול בעולם ומותג מכונות הכביסה והמייבשים הגדול בעולם.
ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, יוצאת במבצעי חג אטרקטיביים במיוחד על מבחר מוצרי החשמל למטבח של מג'ימיקס.

במסגרת זו, כל הרוכש מג'ימיקסר מדגם 6200, יקבל במתנה סט אביזרים אשר הופך את מעבד המזון למסחטת מיץ פירות, ירקות ונקטרים בשווי של 699 שקלים. המג'ימיקסר כשמו כן הוא שני מכשירים במכשיר אחד, גם מעבד המזון הטוב בעולם וגם מיקסר איכותי במיוחד.

בנוסף, כל הרוכש מעבד מזון מג'ימיקס מדגם 5200 יוכל לקבל מתנה לבחירה: מסחטת פירות הדר למעבד בשווי של 400 שקלים או סדנת בישול זוגית חוויתית בהדרכת שף מקצועי בניופאן גורמה בשווי של 500 שקלים.

גם על בלנדר מג'ימיקס מבצע מיוחד, כאשר כל רוכש יקבל Blend Cup בשני גדלים, אביזר שהופך את הבלנדר לשייקר אישי ניתן לנשיאה בשווי 399 שקלים.

עוד במסגרת המבצעים, כל הרוכש מסחטת Le duo XL או Le duo plus XL של מג'ימיקס, יקבל הטבה מיוחדת: ערכה הכוללת קערה עם 2 דסקיות דו צדדיות לפריסה וגירוד שהופכת את המסחטה למעבד מזון, ב-99 שקלים בלבד במקום 590 שקלים.
מסחטות מג'ימיקס עם פתח רחב במיוחד, מאפשרות סחיטה קלה של פירות וירקות קשים וכן הכנה של נקטרים ורטבים.

המבצעים יתקיימו עד לתאריך ה 4.4.18 או עד גמר המלאי בחנויות החשמל המובחרות ובסניפי ניופאן אאוטלט.


מורן דאי, מנהלת שיווק ניופאן מציינת כי דירוג מותג Haier כמותג מס' 1 בעולם בפעם התשיעית ברציפות מהווה אישור להצלחה הבינלאומית של המותג, לחוזק, לאיכות ולמקצועיות שלו. ליין המקררים היוקרתי של Haier עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובחזית הקדמה הטכנולוגית- בחדשנות, באיכות ובעיצוב- ובמחיר משתלם.

עם בא חג הפסח הקרב עלינו לטובה. הרי לכם מבצעי אביב חסרי תקדים ברשת ניופאן אאוטלט, שיעשו לכם את החג!

ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל יוצאת לקראת פסח במכירה מיוחדת על מגוון מוצרי החשמל המובילים בהנחות חסרות תקדים!
בכל שמונת סניפי ניופאן אאוטלט תוכלו למצוא מגוון מוצרים עבורכם ומתנות חג במחירים שווים לכל כיס.

במסגרת זו, ניופאן יוצאת במכירת חג מיוחדת ומוכרת את מוצרי התצוגה ועודפי יבוא של כל מותגיה במבצעים חסרי תקדים ביניהם: Haier, KitchenAid, Magimix, Toshiba, Bauknecht, Indesit, JBL, Vax, Bose ועוד לדוגמא:

מיקסר קיצנייד (KSM150 ) ב-1,390 שקלים במקום 2,290 שקלים
מדיח כלים דלונגי (MY51 ) ב-990 שקלים במקום 1,890 שקלים
כיריים גז דלונגי (NDG56 )ב-599 שקלים במקום 990 שקלים
מסך 65' טושיבה +מקרן קול JBL ב- 4,490 במקום 7,490 שקלים (65U7751EV+JBL BAR ST )

שואב אבק ווקס (U86AL2BI ) נטען ציקלוני מתפרק ב-799 שקלים במקום 1,490 שקלים
מקרר האייר 4 דלתות (HRF620 ) ב-4,990 שקלים במקום 7,490 שקלים

לכבוד פסח- ניופאן מעניקה הטבה מיוחדת לרוכשים מדיח כלים או תנור אפייה של Delongh ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל יוצאת לקראת פסח במבצע חגיגי על מוצרי המותג האיטלקי דלונגי.
במסגרת המבצע, כל הרוכש תנור בישול ואפייה מתוצרת דלונגי שבמבצע, יקבל במתנה תו קנייה DREAM CARD בשווי של 400 שקלים למימוש בכל חנויות קבוצת DREAM CARD. כולל כפל מבצעים!

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, אודיו וצילום. מייצגת הרשמית של מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון HAIER, Magimix, KitchenAid, DeLonghi, , JBL, BOSE, TOSHIBA, Moulinex, Tefal, Indesit, Bauknecht, Harman/Kardon, GRUNDIG, Canon, Dirt Devil, VAX, Krups, Rowenta ועוד.

 

המכירה תתקיים עד ה-24.3 בכל סניפי ניופאן אאוטלט: אשדוד, גבעת ברנר, ראשון לציון, ת"א- מלון מנדרין, ירושלים- מתחם סינמה סיטי, כפר סבא, נתניה- מתחם רוגובין וקריית חיים.