עמותת AT ערב התרמה עם קרן פלס ורמי קליינשטין לשנת 2016

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום מייקל פלדמן

תורמים, מתנדבים ועמותת הידידים של עמותת a-t , גדשו אמש את המשכן לאומנויות הבמה בתל-אביב. לערב התרמה מכובד שבחלק האומנותי השתתפו אורי חזקיה, קרן פלס ורמי קליינשטין כל הכנסותיו הערב למען ילדי עמותת a-t
אורלי דרור, מנכ״לית ויו״ר העמותה. הקימה את העמותה, בעקבות מחלת בנה

image

אוראל. שחלה במחלה, במטרה לסייע לילדים ולהורים, בהתמודדות יום יומית עם המחלה באביזרים ותרופות וכמובן פעילויות נוספות כדי לרומם את מצב רוחם של הילדים וההורים. ולתת להם תקווה. אטקסיה טלנגיאטקסיה. מחלה רב מערכתית, מחלה ניוונית מתקדמת. הפוגעת, במערכות שונות בגוף.

image

תינוקות עם a-t נראים רגילים בלידה וסמני המחלה הראשונים, נראים בשנה השניה לחייהם. שמתבטא בחוסר שיווי משקל ודיבור לא ברור, שנובעים מחוסר שליטה בשרירים, מערכת חיסונית חלשה, סוכרת קלה ונטייה לפתח סרטן ממאיר מסוג לאוקמיה או סרטן במערכת הלימפה.
הערב החל בקוקטייל עשיר באדיבות מאפים ולחמים שתרמו את הכיבוד וכמובן בר משקאות. בהמשך הערב הוקרן סרטון על המחלה האלימה ותוצאותיה, בהמשך עלה אורי חזקיה ולאחריו עלו קרן פלס ורני קליינשטין במופע מחשמל ומקסים.

image

ברצון העמותה להודות לכל אחת ואחד שתרם מזמנו, מרצו וטוב ליבו ורואה בכל החברים שותפים פעילים לדרך ומקווה לראותכם איתנו גם בשנים הבאות.