ערב התרמה לעמותת ער״ן הבימה 2.12.14

כתבתה של אווה קורן
בעריכתה של קרן שלי

בכירי המשק ואנשי ציבור גדשו אמש את התיאטרון הלאומי הבימה לערב גאלה השנתי של עמותת ער״ן. אולם רובינא נתרם באדיבותו הרבה של התיאטרון לטובת קיום הערב המרגש.

 

20141208-010039.jpgהארוע החל בקוקטייל חגיגי ומינגלינג.
לאחר הקרנת סרטון קצר על פעילות העמותה עלתה לבמה השופטת גברת רותי שרון אשר מתנדבת שנים רבות בעמותה, בשעות לא שגרתיות בין 4.00 ל-8.00 בבוקר וסיפרה על העמותה ופעילותה החשובה .המטרה העיקרית הינה לעזור לאלפי אנשים במצוקה נפשית או במשבר, שהפונה לא ירגיש לבד, לחפות על הכאב, להעניק רגש חם והרבה אהבה, להקשיב ולדבר עם כל הלב ומבלי להיות שיפוטי.

20141208-010118.jpg
המתנדבים עוסקים במלאכה במשמרות של ארבע שעות ,24/7 כולל ערבי חגים ושבתות.
זמנים אלו גורמים למצוקות אצל הפונים ומגבירים את רגשות הבדידות והחרדה.
העמותה נותנת מענה לאנשים שפונים וסובלים ממצוקות נפשיות עקב מחלות סופניות, כאלו שחלו במחלות נפש וגם האדם הנורמטיבי שנקלע למצוקה זמנית מנסיבות מגוונות.

בתקופת מבצע צוק איתן היו מאות פניות בכל יום למתנדבים מכל הגילאים וכל המגזרים ובייחוד פניות מתושבי הדרום שסבלו מחרדת האזעקות והטילים לאורך זמן ממושך.
מנכ"ל ערן מר דוד קורן עלה לנאום קצר וברך את כל העוסקים במלאכה ואת מתנדבים שעושים ימים כלילות למען מטרה חשובה ואמיתית. מנכ"ל ער"ן, דוד קורן, נפגש עם שלמה ארצי מאחורי הקלעים והודה לו אישית על שנרתם בהתנדבות למען העמותה. קורן ורעייתו פירגנו לו על הופעה יוצאת מן הכלל ואמרו לו שהוא בשבילם הברוס ספרינגסטין הישראלי. שלמה חייך והראה להם מתנה, שקיבל בדיוק באותו יום מבנו, בן. לא תאמינו מה זה היה! ספר שירים של ברוס ספרינגסטין.


וחשוב להזכיר את מר אלי שרון יושב ראש העמותה והגברת לידיה סלע מנהלת סניף תל אביב.
בסרטון נוסף שהוקרן הובאו מספר סיפורים אמיתיים של שיחות שהתקייימו בין מתנדבים לפונים.
גולת הכותרת של הערב היה המופע המרגש של שלמה ארצי שתרם יחד עם צוותו ערב מלא לטובת העמותה כאשר התרומות מיועדות בעיקר לשיפור מערכת הטלפונים והמחשוב והמטרה שהמתנדבים יוכלו לדבר מהבית. בערב חשוב זה נכחו. השופטת בדימוס הגברת עדנה ארבל, יו״ר הראל בטוחים, יאיר המבורגר, מנכ״ל כצט, סיגל פרסט ועוד.

20141208-010030.jpg