פולירון משיקה את המזרן Relaxleep

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

מותג המזרנים פולירון מקיבוץ זיקים

פותח חנות חמישית במרכז הארץ מול קניון איילון

ומשיק את המזרן המהפכני החדש Relaxleepהמאפשר לקבל את צורת השוכב עליו תוך דקות ספורות

חברת פולירון מקיבוץ זיקים מתרחבת ופותחת חנות חדשה במרכז הארץ, מול קניון איילון, ותצטרף ל- 4 הסניפים הקיימים בחיפה-חוצות המפרץ , באר שבע, קיבוץ זיקים ואשקלון.
בנוסף, פולירון מקיבוץ זיקים מונה גם עשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ תחת חנויות מכירה מענף השינה, המזרנים והריהוט. הסניף החדש בבני ברק, מבצע קדש 56 משתרע על כ 250 מ"ר וההשקעה הכוללת בפתיחת הסניף נאמדת כ כמיליון ₪.

לדברי מנכל פולירון, קובי פודה: "לאחר שנים ארוכות של פעילות עסקית ברחבי הארץ, אנחנו שמחים לפתוח את החנות החמישית של המותג במרכז הארץ. פולירון תמשיך להיות מותג מוביל בענף השינה ולפתח מוצרים חדשים, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות וחומרים חדשים, כדי לשמר קו מוצרים איכותי, מתחדש ודינמי".

פולירון חגגו את פתיחת החנות באירוע עיתונאים בו הוצג לראשונה המזרן המהפכני החדש- Relaxleep, מקטגוריית הפרמיום של מזרני פולירון. המזרן נוצר בטכניקה חדשה המורכבת משכבת ויסקו עשוי חומר אלסטי דמוי ג'ל. בין סגולותיו הרבות נמצא כי הוא מאפשר למזרן לקבל את צורת הגוף ותנוחת הגוף של האדם השוכב עליו תוך דקות ספורות. ויותר מכך, טכנולוגיית פיזור הלחצים של המזרן ע"י חיתוך צורני של הליבה והחומרים הקשיחים שבו, גורמת לזרימת אוויר בין השכבות השונות, ומונעת את שקיעתו. המזרן מורכב משכבות אסימטריות שנותנות תמיכה שונה לאזורי הגוף השונים, רגלים, אגן, גב וראש. מחיר למזרן 190X140: החל מ 7,400

פולירון הוקמה ב-1971 ומציעה מגוון פתרונות שינה לרבות מזרנים, כריות, מערכות שינה מתכווננות, ספות, מיטות נוער, ספות אירוח, אביזרים משלימים ועוד. מוצרי החברה נמכרים בעשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים ומלונות. המזרנים של פולירון משלבים את מיטב הטכנולוגיות, ניסיון מצטבר, אמינות ואיכות, והכל תוצרת ישראלית "כחול לבן" באישור תו התקן האירופאי של איכות הסביבה.


פולירון: מבצע קדש 56, בני ברק. 073-7027500

http://www.polyron.co.il

גזית 3, שוהם  מיקוד 60850  |  טלפקס:  03-9732372   נייד: 054-5666158  | www.eldar-pr.co.il