צחי סיטון משיק את פרס ישראל מופע חדש עם הזמרת טל ברגמן

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

פרס ישראל! מופע חדש וסוחף כל המוסיקה, הזוכים, הזיכרונות לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל, מופע מחווה חדש לכלות וחתני פרס ישראל בזמר העברי.

זכיתי להיות נוכחת במופע הבכורה בנוכחות זמרים, חברים וידוענים שהגיעו להנות מערב מיוחד ובלתי נשכח. שילוב הקולות של צחי סיטון זמר מעולה בעל צבע קול ברטון אלט ונוכחות בימתית עוצמתית יחד עם טל ברגמן זמרת אופרה יפיפיה עם קול פעמונים בלהיטים מוכרים ואהובים נכסי צאן ברזל בעברית ולהיטים בלועזית.

המופע כולל את מיטב השירים של גדולי היוצרים והזמרים אשר זכו בפרס ישראל היוקרתי:
נעמי שמר, אהוד מנור, נורית הירש, סשה ארגוב, יוסי בנאי, הגשש החיוור ועוד…

צחי סיטון (הבימה) פוגש את טל ברגמן / גוני כנעני (האופרה הישראלית) למופע סוחף ומרגש הכולל את מיטב השירים והסיפורים אודות הכותבים, המלחינים והזמרים הישראלים, אשר יצירותיהם הפכו זה מכבר לנכסי צאן ברזל ולהמנונים במוסיקה הישראלית ולחלק בלתי נפרד מההיסטוריה של מדינת ישראל.

רפרטואר הערב יכלול בין היתר את השירים הבאים שהפכו לקלאסיקה הישראלית:
יש לי יום יום חג, כל הכבוד, לחיי העם הזה, ירושלים של זהב, הנני כאן, אח יא רב, פרח הלילך ועוד …

ניהול מוסיקלי: גיורא ליננברג
קונטרבס: רם ארז
תופים: הנרי ורד
הדרכה קולית: פרופ' חנה הכהן
צילום: תמי שחם

הביקורות משבחות!

"צחי סיטון, זמר בס בריטון מהטובים בארצנו, פרפורמר כישרוני וכריזמטי, אשר מצליח לסחוף ולהלהיב את הקהל בשירתו העוצמתית והיציבה ובאופן ההגשה שלו, אשר משלב משחק מדוד ומחושב היטב"
(The Marker).

"תשכחו לרגע את הפארקים והקיסריות, עזבו הכל, אם אתם מעריכים ואוהבים מוסיקה לשמה, אם אתם יודעים להעריך מבצעים מלוטשים ברמה בינלאומית, שריינו לעצמכם מופע עם זמר בס בריטון מהשורה הראשונה של המבצעים, בעל גוון קטיפתי בקולו, מעניק לקהל שעה וחצי מלאות, כולל דואטים מרהיבים ביופיים המוסיקלי. מדובר בשעה וחצי תמימות של עונג לאוזניים, עם שירים מצוינים, מתובלים בקטעי קישור המעלים חיוך ומשאירים טעם של עוד" (יובל אראל, כתב תרבות).