קסידי בוטיק מציג את קולקציית קיץ 2018

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

קסידי בוטיק – בית אופנה חי ובועט בכיכובן של האינסטגרמיות החמות ביותר בתעשיה מציג את קולקציית קיץ 2018.
קסידי בוטיק, אופנה ללא גיל שמדברת לכולם ופונה לקהל יעד של נשים אופנתיות ואלגנטיות, בחורות צעירות ואף נערות.

קסידי בוטיק יוצאת לדרך לקראת קיץ 2018 במהלך מהפכני וחדשני שגורם להתאהב במותג ומציג פרטי לבוש באיכות גבוהה, עיצובים מרהיבים תוך שימוש בטכניקות שמקנות מראה איכותי ובלתי מתפשר, במחירים שווים לכל כיס. מתאים לכל חתך הגילאים כך שבאמת כל אחת יכולה למצוא את עצמה בתוך מגוון האפשרויות.

קולקציית הקיץ החדשה מציעה מראה קיצי ורענן, עם פריטים שעוצבו בהתאם לטרנדים בינלאומיים ועברו התאמה במיוחד עבור הקהל הישראלי ומזג האוויר החם בארץ, שימוש בבדים איכותיים, קלילים ונעימים שמותאמים לאקלים הישראלי תוך שימוש בצבעוניות תוססת וצעירה.

אני התאהבתי ומה איתכן??? אני כבר אימצתי כמה פריטים מהקולקציה שמבחינתי הם פשוט must וחובה שיהיו בכל ארון הם משמשים כבייסיק וניתן לשלב אותם עם מה שכבר נמצא בארון בתוספת לאקססוריז עם קצת תעוזה ודמיון אפשר כל פעם ליצור מראה  חדש, עכשווי ולהראות מליון דולר, מקורית,יפה ומושכת.

ניתן למצוא בקולקציה פריטים במראה הטרנד הפרחוני, המככב בבירות האופנה ברחבי העולם ומשתלב מעולה גם עם מראה הערב של הקולקציה וגם עם הלוק הספורט-אלגנט. בנוסף, ניתן למצוא בקולקצייה פריטים במראה משבצות הפפיטה בגוונים של אדום לבן, ורוד פוקסיה, כחול שמים וטורקיז שמשתלבים באופן יפהפה עם הג'ינסים התפורים בטכנולוגיות חדשניות כדי שיהיו קלילים ונושמים ויאפשרו לכל פאשניסטה להיראות נפלא גם בקיץ הישראלי הלוהט.

הצילומים לקולקציית קיץ 2018 הביאו בשורה חדשה גם בתחום הפרזנטוריות למותג ונעשו באווירה אורבנית ועדכנית. כל הפרזנטוריות שנבחרו לצילומי הקולקציה הן כוכבות אינסטגרם צעירות, שהביאו לצילומים את הרוח האופנתית והמעודכנת שלהן. האינסטגרמיות הן כוכבות הרשת של הדור החדש ומובילות הדעה של הקהל הצעיר. הן הראו התלהבות רבה מהקולקציה ורצון לשמור את הפריטים שדיגמנו ולהשתמש בהם בארון הפרטי שלהן.

הקולקציה החדשה מיועדת גם לקהל הצעיר אך מתאימה לכל אישה בכל גיל, באמצעות גזרות מחמיאות ומחירים נוחים בטווח של 150-400 ₪ לפריט, בהתאם להרכב הבד ורמת המורכבות של הדגם.

היכן ניתן להשיג:
פתח תקווה – קניון אבנת * כפר-סבא- קניון ערים * רעננה- קניון רננים * הרצליה – קניון ארנה* * הרצליה – קניון 7 הכוכבים*
בת-ים – קניון בת-ים * ראשון לציון – קניון הזהב * ירושלים – קניון מלחה * תל-אביב – ד. סנטר * קרית ביאליק – קריון *
חיפה – גרנד קניון * רחובות – קניון רחובות * חדרה – קניון לב חדרה * נס-ציונה- קניותר * אשקלון – קניון גירון *
אשדוד – סיטי אשדוד * נתניה – השרון .* הרצליה – אאוטלט * חיפה – חוצות המפרץ *

אתר החברה: www.cassidi.co.il
בפייסבוק : Cassidi Boutique
אינסטגרם: Cassidi_boutique
טלפון: 03-9613010