ריהוטים 2019 באקספו תל אביב יוצאת לדרך

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום רפי דלויה

חידושים בתחום הרהיטים המוצגים בתערוכת "ריהוטים" סוכות 2019 "אקספו ת"א.

לקראת החגים הבאים עלינו לטובה כבכל שנה, שחג סוכות בפתח. אקספו תל אביב מציגה את תערוכת הרהיטים הגדולה ״ריהוטים״ עם כל החידושים, הבשורות והיוזמה להנגיש את מיטב הטרנדים הכי עכשוויים לקהל חובבי העיצוב וההתחדשות בתחום ללא תשלום.

במסגרת תערוכת "רהיטי ישראל" הציגו חברות הרהיטים המובילות בישראל את החידושים בתחום הרהיטים הישראל.

לצפיה בהודעה על פתיחת תערוכת "רהיטי ישראל" לחץ כאן

קרדיט צילום רפי דלויה

"דיבאני סנטר"  הינו מותג צרפתי מוביל הקיים משנת 1974, שרכש לעצמו מוניטין באירופה ובמדינות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל. החברה שהייתה ידועה בתחום ייצור מערכות ישיבה סלוניות מעור ומבד התרחבה ומעתה מציע טוטאל לוק בתחום העיצוב והריהוט.

החברה מציעה לקוחותיה מגוון עצום של מערכות ישיבה, פינות אוכל, חדרי שינה, שולחנות סלון, שטיחים, אקססוריז, יחידות קיר איכותיות – הכל פרי עיצוב מודרני מוקפד של מעצבי העל האירופאיים המלווים את החברה כבר 40 שנה.

פריטי הריהוט של דיבאני סנטר מעניקים חווייה של עיצוב חדשני ומודרני, נוחות מפנקת ועמידות לאורך שנים. רהיטי דיבאני מיוצרים תוך הקפדה מלאה על כל תקני האיכות ובעיקר אנו שמים דגש מיוחד על אומנות העיצוב. הכורסאות וספות העור מעוצבות מעץ משובח ומעורות שעוברים תהליך עיבוד ייחודי שבסופו העור נצבע ב"טבילה" (ולא בהתזה) תהליך המקנה לעור עמידות מרבית.

כאן מצטרפת התפירה האיכותית והעמידה שכמובן שותפה למוצר סופי, איכותי וייחודי שנראה כחדש גם לאחר שנים רבות. מומחי בקרת האיכות שלנו עוקבים בקפדנות יתרה אחר תהליך הייצור, החל מאיכות העץ ומקורו, תהליך העיבוד והצביעה של העץ, דרך תהליך העיבוד של העור ועד להרכבת המוצר הסופי על כל שלביו. מבקרי האיכות בודקים ומוודאים שתרכשו ספה, סלון, מערכת ישיבה מעור באיכות ונוחות מירבית לאורך שנים.

אחת הבדיקות החשובות שעוברות הספה או הכורסה שהושלמה, היא בדיקת חסינות אש. לחברת האם  80 חנויות בצרפת. החידושים הם:

  • מערכות ישיבה מעור איטלקי ומבד משובח משולבת בריקליינרים ומשענות ראש.
  • לאחרונה התרחבה החברה והיא מציגה מערכות ישיבה מעוצבות, שטיחים אקססוריז, מזנונים, שולחנות סלון וכל מה שצריך לריהוט יוקרתי.
  • קיימת אפשרת להשלמת כל מראה הבית החל ממערכות הישיבה, דרך פינת האוכל ועד חדר השינה בעיצוב אחד.
  • חידוש בפינות האוכל: שולחנות המצוידים בפלטה עליונה מקרמיקה המשלבת יופי לצד פרקטיקה. על הקרמיקה ניתן להניח סיר בישול חם.
  • ספות נפתחות למיטה.
  • הביתן בתערוכה עוצב על ידי מעצבי הבית מצרפת שעצבו גם את חנות הדגל XXL בראשל"צ.
  • 50 אחוז הנחה על מערכות ריהוט שונות לרגלוילדר, מנכ"ל 'גרופ תערוכות', שהוא יזם פרטי בעל ניסיון של מעל 10 שנים בהפקת תערוכות ענק, מתכוון להפוך את התערוכה השנה יותר מאי – פעם לרלוונטית עבור יצרנים, יבואנים ותעשיינים בתחום הריהוט בישראל. וילדר מתעתד להחזיר לתערוכה את אמונן של חברות ותיקות בתעשיית הריהוט שלא השתתפו בתערוכות ריהוט קודמות ולהפוך את התערוכה לרלוונטית יותר מאי פעם, עם מגוון רחב של משתתפים, קולקציות חדשות, מגמות עיצוב עכשוויות ומחיריםוילדר, מנכ"ל 'גרופ תערוכות', שהוא יזם פרטי בעל ניסיון של מעל 10 שנים בהפקת תערוכות ענק, מתכוון להפוך את התערוכה השנה יותר מאי – פעם לרלוונטית עבור יצרנים, יבואנים ותעשיינים בתחום הריהוט בישראל. וילדר מתעתד להחזיר לתערוכה את אמונן של חברות ותיקות בתעשיית הריהוט שלא השתתפו בתערוכות ריהוט קודמות ולהפוך את התערוכה לרלוונטית יותר מאי פעם, עם מגוון רחב של משתתפים, קולקציות חדשות, מגמות עיצוב עכשוויות ומחירים אטרקטיביים.אחד החידושים הבולטים בתערוכה הוא שיתוף הפעולה עם קבוצת 'עופרה שמעוני', מבעלי מגזין העיצוב 'דירה נאה'. במסגרת שיתוף הפעולה יתקיים חיבור אמיתי בין מעצבים ואדריכלים לבין חברות עיצוב וריהוט המציגות בתערוכה לטובת הלקוח.בפתיחת התערוכה הושקה 'דירה נאה LUXURY', אפליקציה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל, בפיתוחה של קבוצת "עפרה שמעוני" שנועדה לחבר בין מעצבי פנים ואדריכלים לבין חברות מתחום העיצוב, תוך יצירת מועדון חברים אקסלקלוסיבי בעל כח קניה עוצמתי במיוחד בתחום העיצוב והריהוט, המזכה את החברים בו בבונוסים ובהטבות מיוחדות בשיטה המבטיחה כדאיות עיסקית לאלו הלוקחים בה חלק.בנוסף הוזמנו אדריכלים ומעצבי פנים, על ידי קבוצת עפרה שמעוני, לבקר בתערוכה יחד עם לקוחותיהם.מעל ל- 70 חברות משתתפות השנה בתערוכה, שהיקף מכירותיה מוערך ב כ- 100 מיליון ש"ח והיא משמשת כאירוע מכירתי במשמעותי ביותר לשוק הריהוט בישראל ובילוי משפחתי בחול המועד סוכות.חברות נבחרות המשתתפות בתערוכה: "שמרת הזורע", שחוזרת לתערוכה לאחר עשר שנים שבה הדירה רגליה מתערוכות עיצוב וריהוט בישראל, "עמינח", "רילקסון", "אולטימה", "דיבאני סנטר", "קינג קויל", "רוזטו", "דיור אינטריורס" ועוד רבות אחרות….. 

    חידוש נעניין נוסף, "מתחם מוצרי חשמל" – עד 70% הנחה – המרכז לעודפי חשמל משתף השנה פעולה עם תערוכת רהיטי ישראל, מקיים פעילות במתחם החשמל בתערוכה (ביתן 14) ומציע  בו את מיטב מוצרי החשמל הקטנים והגדולים למטבח ולכל חלקי הבית במחירים של עד 70% הנחה. בין המוצרים: מקררים, תנורים, מכונות כביסה, מייבשים, מערבלים, מכונות קפה ועוד… בין המותגים המשתתפים: "סמסונג", "האייר","LG", "ניופאן" ועוד….

     

    חידוש מרענן, שני מועדים לתערוכת "רהיטי ישראל, לראשונה תתקיים תערוכת "רהיטי ישראל" פעמיים בשנה, בחול המועד סוכות ובחול המועד פסח.  התערוכה תתקיים כבשנים עברו במרכז הירידים "אקספו ת"א ותשתרע על פני 7,000 מ"ר.

    רועי ולידר מנכ"ל "רהיטי ישראל" יחד עם אריה ויסמן בעלים ומנכ"ל "שומרת הזורע" צילום: רפי דלויה

    וילדר: "מי שנבחר לייצג את התערוכה כפרזנטור, הוא, אייל ברקוביץ ,החיבור בין אייל ברקוביץ לבין תערוכת רהיטים המביאה את הבשורות והמגמות המובילות את עולם העיצוב והריהוט הבינלאומי, היה מתבקש מבחינתנו,  ברקוביץ ידוע כמי שמעריך איכות ולייף – סטייל במישורים השונים של החיים, והרצון שלו להוביל קמפיין של מיזם חדש שבא לקדם באמצעות יזמות פרטית את תעשיית הריהוט והעיצוב בישראל ראוי לכל הערכה".

    כחצי מיליון בתי אב בארץ מעצבים, משפצים, בונים ומחדשים את ביתם בשנה אחת. חלק חשוב מהתהליך הוא ריהוט הבית בעזרתו ניתן לחדש ולרענן את המראה הכללי.  ענף הריהוט בישראל מגלגל כ- 8.25 מיליארד שקל.

    'דיור אינטריורס' חברה ישראלית  הקיימת מאז שנת 1978 מציגה השנה את המותגים הבאים:

    • הקולקציה החדשה של המותג האיטלקי FDESiGN, המתמחה בייצור מערכות ישיבה וספות המאופינות בעיצוב המשלב בין מסורת איטלקית קלאסית לבין חדשנות עיצובית. כל הפריטים מיוצרים 100% באיטליה. כל רהיט שיוצא מהמפעל מהווה איזון מושלם בין רגש לפונקציונאליות ומיועד לבטא אינדבידואליות ויוקרה המדברת בעד עצמה כל זאת מבלי לנקר עיניים.

     

    רועי וילדר מנכ"ל רהיטי ישראל יחד עם שרית פיינשטיין מנכ"לית דיור אינטריורס – צילום: רפי דלויה

    בייצור מוצרי החברה נעשה שימוש בחומרים איכותיים, שימוש במגוון רחב של עורות במגוון צבעים ובעץ איכותי המבטיח עמידות לאורך זמן. כמו כן מתמחה החברה בעבודת אמנות ידנית תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים באופן המבטיח את האלגנטיות וסגנון.

    שרית פיינשטיין מנכ"ל "דיור אינטריורס" צילום: רפי דלויה

    • מעצב הבית והבעלים של חברת "FDESiGN" ניקולה פרלה, נולד באלטמורה, כפר קטן בבאלי שדרום איטליה. בזכות כישרונו יוצא הדופן היה ניקולה הנער הראשון שלמד את טכניקת הקפיטונאז,  הוא סגנון עיצוב המושג באמצעות טכניקה ידני מסורתית מהעתיקות ביותר בה משתמשים לייצור ספות צ'סטרפילד והיא לרוב מיושמת על ידי גברים זקנים.
    • בתערוכה מוצגים רהיטים מקווי ייצור שונים של המותג:
    • קולקציה המודרנית – הקולקצייה מיועדת לאנשים החיים אורח-חיים מודרני ועכשווי. היא מאופיינת בקווים נקיים מתוחכמים שמתאימים לחללים מרווחים ומשלבת נוחות וטכנולוגיה הפועלת לשיפור איכות החיים.
    • קולקציית LIVING – הטרנד האחרון בעולם הריהוט – ספות שנפתחות למיטות. הדגמים בקולקצייה זו הופכים את עיצוב הפנים בבתיים למעניינים ויישימים. הקולקציה עכשווית והקוסמופליטת ומיועדת למי שרוצה למקסם את תחושת הנוחות בביתו מבלי לפגוע בקו העיצובי שלו.
    • קולקציית LUXURY – קולקצייה זו המיוצרת על פי הזמנה בלבד מיועדת לטירות יוקרתיות, אחוזות ובתים ברמה הגבוהה ביותר.  בקולקציה זו בולטות מערכות הישיבה המעוטרות בסגנון העיצובי – קפיטונאז' – תחום מומחיותו של ניקולה פארלה.