שבעת הכוכבים ראשל״צ מתחם בוטיק לעיצוב הבית

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ וקרן שלי
מתחם ״שבעת הכוכבים״ ראשל"צ – מתחם בוטיק לעיצוב הבית הושק אמש על ידי חברת הכשרת הישוב בע״מ וחברת טופ באירוע נוצץ, רב משתתפים, אוכל, פינוקים והיין נשפך כמים.

image

המתחם, הממוקם ברחוב לישנסקי 4 ראשון לציון, מכיל תמהיל מותגים עכשוויים ומובילים לעיצוב ולהלבשת הבית ובנוסף גם משרדים וסטודיו לחיטוב הגוף.
שטחי המסחר שבמתחם מציעים מגוון של חנויות מעולם עיצוב הבית, במותגי יוקרה מובילים בהם: ריהוט היוקרה – ellita living, אביבי מטבחים, תומס תאורה, צמר שטיחים – הבוטיק , דלתות חמדיה , פרנקו פרי , BEDROOM , דקו פלוס – פרקטים ודקים, גולדשטיין- פירזול ורהיטי בן איתי – רהיטי ילדים ונוער, כמו כן במקום ייפתח בית קפה ומסעדה של רשת ביגה.

BEDROOM -מעצבים תרבות שינה:

חברה המספקת מוצרי ריהוט לחדר השינה תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת והתאמה אישית לצרכי הלקוח. כל חדרי השינה הינם בעיצוב אישי ובמחיר נוח, העומדים בתקנים ישראליים ובינלאומיים.

ניתן למצוא מגוון רחב של מותגים מובילים ואיכותיים בתחום.

גולדשטיין- פירזול:
מתמחה בייבוא ושיווק ידיות לארונות, אביזרי אמבטיה, ידיות לדלתות, אביזרי מטבח ומוצרי עיצוב לבית. בגולדשטיין-פירזול שמים דגש על חידוש וקדמה ודואגים להביא את הפריטים העכשוויים ביותר.

image

פרנקו פרי:
בפרנקו פרי ניתן למצוא מערכות ישיבה איכותיות, פינות אוכל, מזרנים, שולחנות סלוניים, שולחנות צד וריהוט משלים- אוסף של פריטים ייחודיים ומגוונים היוצרים חלל מגורים נעים, נוח, מכובד ופרקטי.

צמר שטיחים:
הקונספט של צמר שטיחים כולל קו חדש ומרתק של שטיחים אופנתיים, ממותגים, אלגנטיים, עשויים בעבודת יד, כאשר כל שטיח הוא ONE OF HIS KIND ואין שני לו. לצד מחלקת השטיחים היוקרתית, מציגות חנויות הבוטיק של המותג גם שטיחים מקיר לקיר לטובת פרויקטים מסחריים, כמו גם מחלקת טפטים יוקרתית ומגוון כריות נוי.

image

תומס תאורה:
חברה מובילה לעיצוב ותכנון תאורה, מייצרת ומשווקת מגוון רחב וייחודי של גופי תאורה מעוצבים לתאורת פנים, תאורה טכנית ותאורת גן. באולם התצוגה ניתן למצוא מגוון רחב של גופי תאורה המתאימים לכל חלל, סגנון ותקציב, כולם באיכות גבוהה ובאחריות מלאה.

image

דלתות חמדיה
דלתות חמדיה היא החברה הישראלית הגדולה בתחומה, עם מגוון המוצרים הרחב בענף בשלל עיצובים ומפרטים בהתאם לצרכי הלקוחות ודרישות הפרויקטים. החברה ידועה בהיקפי ייצור גדולים של דלתות מעוצבות ובפיתוחים טכנולוגיים חכמים. דלתות חמדיה מקדמת מוצרים ייחודיים ורשומים על שמה פטנטים בינלאומיים כמו דלת פנים אקוסטית יחידה מסוגה.

Elita Living:
מערכות ריהוט ועיצובים של בתי העיצוב המובילים באיטליה ובעולם. כל פרטי הרהוט נבחרים כך שיתאימו לקונספט העיצובי הכללי ולקו הייחודי, המינימליסטי והנקי המזוהה כל כך עם ellita living. החומרים – טקסטילים, עורות, בדים, זכוכית, מתכות, ועץ לסוגיו – משתלבים זה בזה להפליא ועומדים כולם בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, נוחות ופונקציונליות, על מנת שיוכלו לשרת אותך לאורך זמן.

דקו פלוס:
מציעים מגוון עשיר של פרקטים מעוצבים, באיכות גבוהה ובטווח רחב של מחירים תוך שמירה על סטנדרטים אירופאים גבוהים, נראות ועיצוב עדכניים.

image

מטבחי אביבי:
מטבחי אביבי מטבעים חותם אישי על המקום בו מתעצבות חוויות ונרקמים זכרונות- המטבח
קו העיצוב משלב בין הטרנדים האחרונים והעכשווים ביותר בעולם העיצוב לבין פרקטיות, נוחות ויעילות.
המפעלים מצויידים במיטב המיכון הטכנולוגי מהמתקדמים בעולם והמאפשר להגיע לרמות הגימור הגבוהות ביותר. תוך הקפלה על תהליכי ייצור ירוקים בטכנולוגיה מתקדמת, שיטות ותקנים אירופאים, שימוש בחומרי גלם ופרזול איכותיים ביותר ושמירה קפנית על הסביבה.

רהיטי בן איתי:
מנגריה קטנה וצנועה ברחוב החרושת בבת-ים המתופעלת ע"י 3 עובדים בלבד, הפכה חברת "בן איתי" למפעל לייצור חדרי ילדים ונוער מהגדולים והמשוכללים בארץ. בבן איתי מציעים חדרי הילדים מעוצבים תוך שימת דגש על חדשנות נוחות והתאמת החדר לצורכי הילד. חדרי הילדים מהווים בסיס טוב לרקום חלומות ולהגשים אותם.

image