תמי בניטה השיקה את מראות הקיץ בתחום האיפור והסטיילינג

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

תמי בניטה השיקה  את מראות הקיץ 2018 בתחום האיפור, האופנה והסטיילינג במסגרת הגוף לקידום הקוסמטיקאיות בכנס המוביל של השנה במלון הילטון תל אביב.

הגוף לקידום הקוסמטיקאיות, היוזמה החדשנית של תמי בניטה, אשת עסקים ויזמית בתחום הקוסמטיקה והביוטי יוצא עם הכנס הגדול והמוביל לשנת 2018!
תמי בניטה, שזוכה להצלחה מטאורית, מארגנת כנסים מקצועיים יוקרתיים בתחום הקוסמטיקה והביוטי כבר קרוב לעשור ומלווה קוסמטיקאיות מקצועיות, ותיקות או בתחילת דרכן, בכל היבט הקשור לעשיה המקצועית שלהן.


החזון של תמי בניטה והגוף לקידום קוסמטיקאיות הוא ללמד נשים מהי העצמה ועוצמה אישית ועסקית וכיצד להצליח לשלב בצורה אופטימאלית ביניהם לבין חיי משפחה ותפקוד מלא כאם ולא רק כבעלת עסק מצליח. הם מזמינים נשים מכל רחבי הארץ להצטרף להצלחה וליהנות מכנסים מקומיים ברמה בינלאומית, עם מיטב המרצים בתחום ועם אפשרות לקבלת הטבות משמעותיות לכל מי שעוסקת בתחום.

הגוף לקידום הקוסמטיקאיות מזמין אותך לכנס שיתקיים בתאריך 7.8.18 במלון הילטון היוקרתי. האירוע המרשים יכלול את מיטב החברות המובילות בארץ בתחומי הקוסמטיקה, טיפוח, איפור, ציפורניים, הסרות שיער ועוד. בכנס תפגשי בעלות עסקים המשיקות לתחום העיסוק שלך ותיפתח בפנייך ההזדמנות ליצור קשרים עסקיים ואישיים שיתרמו למינוף העסק שלך.

הגוף לקידום קוסמטיקאיות מציע לחברות הנרשמות לארגון סל שירותים מקיף המספק מענה לכל אתגר מקצועי שקוסמטיקאית יכולה להיתקל בה: סטיילינג לקליניקה, איסוף לידים, הדרכות בנושאי שיווק ומכירות, התנהלות מול התקשורת ועוד. תמי בניטה נפגשת אישית עם כל קוסמטיקאית, על-מנת לבנות לה תכנית פעולה מותאמת אישית ולסייע לה למצות את מירב ההטבות המגיעות לה דרך הגוף לקידום קוסמטיקאיות, כולל שיתופי פעולה עם חברות קוסמטיקה גדולות והשגת הנחות על רכישת המוצרים.


החברות בגוף תקפה לשנה ומתאימה לקוסמטיקאיות המעוניינות להרחיב את קהל הלקוחות שלהן ולשמר את הקהל הקיים, בכל שלב של בניית העסק ופיתוחו.

ליצירת קשר:
פייסבוק: תמי כהן בניטה
קבין ישראל
Benita Beauty for Business
03-7168770