״בלדי״ משיקה סטייק פרמיום פרוס דק דק

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

סטייק פרמיום פרוס דק דק, שמכינים במחבת תוך דקה!

ניתן לשלב במספר וריאציות. טעים במיוחד, בריא ומומלץ בחום.

עוד בשורה מסדרת הבשר הדרום אמריקאית של בלדי, המוזילה משמעותית את מחירי הבשרים בישראל

חברת הבשר הוותיקה "בלדי" משיקה לראשונה בישראל מוצר חדש – סטייק "מינוט" שמכינים במחבת תוך דקה, המזמין אתכם להתרגל לטעם ונוחות הכנה שלא הכרתם:
פרוסות סטייק אנטרקוט דקיקות שאפשר להקפיץ על מחבת וליהנות מסטייק איכותי תוך פחות מדקה! למי שרוצה לגוון את התפריט, מומלץ להשתמש סטייק מינוט גם כתוספת לסלט אנטרקוט מוקפץ, הפתעה מרעננת בסנדוויץ' של הצהריים או כמנה עיקרית בתוספת טחינה והרבה פלפל חריף..

"סטייק מינוט" – נתח אנטרקוט דק פרוס המוגש באריזה מיוחדת, מגיע באריזה שומרת טריות של 300 גרם (12 פרוסות) של אנטרקוט איכותי ועסיסי העשוי מ-100% בשר בקר דרום אמריקאי מובחר, פרוס דק דק. כשרות רבנות עמק יזרעאל.

מחיר המוצר 34.90 ₪ בלבד רשום באופן גלוי על גבי האריזה (תקרת המחיר המקסימאלי שניתן לדרוש עבור המוצר) .
את המוצר החדש ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובנקודות המכירה המובילות בארץ ביניהם: מגה, יינות ביתן, טיב טעם, פרש מרקט, ויקטורי, יוחננוף, שופרסל, סופר קופיקס ,מחסני השוק ועוד.

לדברי ארז דהבני מנכ"ל ובעלים של חברת "בלדי": "סטייק מינוט הוא תוצאה של עבודה מאומצת, מחקר שוק עולמי ומאמצים אדירים מצד בלדי להביא להוזלה של מחירי הבשר בישראל והנגיש את המוצרים שלנו לקהל הישראלי. אנו גאים להגיש לצרכן הישראלי מוצר פרימיום לא מעובד, במחיר השווה לכל כיס ועם יתרונות הכנה מהירה וטעם דליקטס".

חברת בלדי, המתמחה בעיבוד, ייצור, ייבוא ושיווק של מוצרי בשר, בקר, עוף דגים וירקות קפואים, פועלת בישראל כבר למעלה מ- 100 שנה.

טיפ להכנה\\ לחמם את המחבת לטמפרטורה גבוהה, להפוך ישירות את מנת המינוט סטייק על המחבת ולשלוף את הנייר המפריד. כך תיהנו ממקסימום נוחות הכנה, פשוטה ומהירה של מנה בשרית.