״נעם״ מוצרלה 100% רכיבים טבעיים חדש מטרה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

בהמשך להצלחת סדרת הגבינות הצהובות "נעם", מ-100% רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים, טרה משיקה:

"מוצרלה נעם" גבינה חצי קשה מ-100% רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים!

גבינת מוצרלה עשירה בטעמה, אשר שואבת את סגנונה מהגבינות האיטלקיות המסורתיות, מעשירה כל כריך, טוסט או פיצה ויוצרת עניין קולינרי חדש לצרכן

לאור ההצלחה בסדרת נעם, סדרת הגבינות הצהובות מ-100% רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים, טרה מרחיבה את הסדרה ומשיקה גבינה מיוחדת נוספת: מוצרלה נעם, גבינה חצי קשה העשויה מ-100% רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים.

מוצרלה נעם, שואבת את סגנונה מהגבינות האיטלקיות המסורתיות. מוצרלה נעם הינה בעלת גוון צבע קרמי בהיר וטעמה חלבי ועשיר והיא מתאימה לשימושים רבים. מוצרלה נעם הופכת כל כריך, טוסט או פיצה לעשירה יותר ויוצרת עניין בכל ארוחה.

גבינת מוצרלה נעם פותחה במחלבת טרה, מחלבה מהמתקדמות בעולם בתהליך פיתוח ארוך ומוקפד שבסופו התקבלה גבינת מוצרלה מרכיבים טבעיים בלבד. השקת הגבינה החדשה היא בהתאם להעדפות הצרכנים, והתחזקות המגמה הקולינרית בקרב צרכנים בוגרים אשר מחפשים על המדף ובמעדנייה את הגבינות המיוחדות בטעמן. כעת עם השקת מוצרלה נעם, תוכל מחלבת טרה לתת מענה לאותם צרכנים עם העדפה ברורה למוצר עם יתרון תזונתי -100% רכיבים טבעיים.

מוצרלה נעם תוצע במדפי המקררים באריזות של 200 גרם (אריזה לפתיחה חוזרת) ובמעדנייה ברשתות השיווק השונות (רכישה במשקל).

• המחיר הסופי לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי בלבד.

אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה, הממוקמת בפארק תעשייה נ.ע.מ בנתיבות, הינה מהמחלבות המתקדמות בעולם, אשר כל מוצריה הינם ללא חומרים משמרים. מטרת העל המנחה את המחלבה היא – "להכניס טוב הביתה" – ובבסיסה פיתוח מוצרים בריאים יותר, בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר, תוך שמירה על טעם מצוין וכאלו אשר יהוו יתרון תחרותי בענף החלב במדינת ישראל.