״קפטן גבעתיים״ מסעדת המבורגרים בבורוכוב 54 מרכז פרנדלי

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

״קפטן גבעתיים״ מסעדת בשרים והמבורגרים ממוקמת במרכז פרנדלי בגבעתים, בלב הפועם של שכונת בורוכוב ושייכת לרשת קפטן בורגר שהחלה את דרכה בירושלים ולאור הצלחתה והביקוש הרב מלקוחותיה הוקמו סניפים חדשים: בתל אביב צומת הפיל, בחיפה ובקרית אונו.

בעל מסעדת קפטן גבעתים, בחור צעיר, נמרץ ובעל חזון בשם הללי ברו סאונדמן במקצועו שהחל את דרכו בתחום המסעדנות כשוטף כלים בארומה וטיפס בסולם הדרגות והתקדם לתפקיד לוגיסטי כאחראי על הסחורה ומשם עלה לתפקיד אחראי משמרת בסניף. הללי הבין מייד שמצא את מהות חייו בתחום המסעדנות ושאף להתקדם ולהצליח בתחום, בהמשך פתח בחיפה חנות למשקאות ומיצים טבעיים שהצליחה מאוד אך הללי לא נח על זרי הדפנה ומשהו בער בו לשאוף קדימה. את בעלי קפטן בורגר הכיר הללי עוד בימי עבודתו בארומה ואז החליט לפתוח את מסעדת המבורגרים בגבעתים וקרא לה. ״קפטן בורגר״.

יש לציין שהמסעדה היא היחידה מכל הסניפים שנותנת מענה לחולי צליאק ומספקת לחמניות טעימות וטריות ללא גלוטן וכמו כן מחזיקה צ׳יפסר מיוחד לצ׳יפס נקי ללא שאריות פירורי לחם לבעלי מחלת הצליאק כמו כן בתפריט המסעדה אין גבינה כלל.

בסניף קפטן גבעתיים מתמחים בצליית המבורגרים עסיסיים ועשירים בטעמים נפלאים ומרגשים, כל ההמבורגרים עשויים מ-100% בשר בקר טרי ואיכותי, אנו טוחנים את הבשר מדי יום על מנת להבטיח לכם המבורגים מעולים וחוויה קולינרית בלתי נשכחת בכל פעם מחדש.
בואו ליהנות מארוחות של הקפטן גבעתיים.

 

קפטן גבעתיים שואבת את השראתה מרשת ההמבורגרים המצליחה והפופולרית שאיק שאק (Shake Shack). אנו מקפידים על בחירת נתחי בשר מעולים, על איכות המזון וטריות המנות ועל מחירים משתלמים ושווים לכל כיס. בתפריט שלנו תמצאו מגוון ארוחות נפלאות ומומלצות של הקפטן, לבחירתכם ארוחות הכוללת בורגר מבשר בקר או עוף, תוספת ושתייה לבחירה.

את הבורגרים שלנו אנו צולים על הפלאנצ'ה ומכניסים את הבורגר ללחמנייה טרייה עם תוספות כמו חסה, עגבנייה ובצל. אנו מציעים מבחר תוספות בתשלום כגון פלפל חלפיניו, בצל מטוגן, פטריות, גבינה ואפשר לשדרג ללחמנייה מחיטה מלאה ולהוסיף בורגר נוסף במחיר אטרקטיבי.
בין השאר, אנו מציעים בתפריט שלנו המבורגר במשקל 110 גרם, חסבורגר המוגש על עלי חסה ללא לחמנייה, סמוקי בורגר עם טבעות בצל ורוטב ברביקיו, בורגר אל קמינו במשקל 110 גרם עם אבוקדו, פלפל חלפיניו ונאצ'וס ועוד.


ההמבורגר מושלם ברשת קפטן גבעתיים מקפידים על איכות הבורגרים, אנו מציעים בתפריט העשיר שלנו גם נגיסי עוף מטוגנים בציפוי פריך, חזה עוף במרינדה המוגש בלחמנייה עם שלל תוספות טעימות, ויש גם טנסי פרייד מחזה עוף מטוגן בטמפורה פיקנטית. לצמחונים שבחבורה אנו מציעים בורגר גארדן העשוי מפטריית פורטובלו ומוגש בלחמנייה טרייה עם תרד, ארוגולה וירקות.
כדאי לכם להעשיר את המנה עם תוספות כמו הום מייד צ'יפס מתפוחי אדמה

המטוגנים שלוש פעמים, טבעות בצל ומק צ'יפס דק כמו במזללות בארה"ב.
אם אתם אוהבים המבורגרים מהרו להגיע לסניף רשת קפטן בורגר, אפשר גם להזמין משלוחים וליהנות מחוויה משובחת בבית או במשרד, לבד, עם המשפחה או עם חברים.

קקפטן גבעתיים

רחוב בורוכוב 54 גבעתיים

שעות פתיחה: א עד שבת 11:59 עד 11:45

טל-054-9738743