״קרוזיט״ משיקה את עונת הקיץ לשנת 2018

 

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

עונת הקרוזים 2018 כבר לא מדובר בטרנד חולף, ענף הקרוזים הפך לאחד המוצרים הפופולריים ביותר על הקהל הישראלי בשנתיים האחרונות. אניות ענק שהפכו לריזורטים מופלאים מספקות את כל מכלול החוויות לכל הגילאים ולכל סוגי הקהלים. זהירות זה ממכר!


החלטתם שאתם רוצים לצאת לחופשת שייט, מעולה, אבל איך בוחרים את היעד, האנייה, החברה, הטיסות, איך מגיעים לנמל ועוד ועוד. קרוז בחברות הבינלאומיות היא חוויה מיוחדת ויוצאת דופן ולא בכדי היא הבחירה של ישראלים רבים. הקהל מצביע ברגליים ורובם הופכים ללקוחות חוזרים, פעם אחר פעם. מורכבות תהליך הבחירה ושלבי ההזמנה של המוצרים הנלווים הינו ארוך ודורש יד מקדים. לכאן נכנסים המומחים שמרכיבים, כמו בפאזל, חלק אחר חלק של תהליך ההזמנה עד לכדי חופשה מוצלחת ונטולת דאגות. הדברים נכונים שבעתיים במיוחד למפליגים בפעם הראשונה.
בדיוק בכדי לענות על צורך זה הוקמה סוכנות השייט 'קרוזיט' המפעילה אתר אינטרנט אונליין לחיפוש חופשות שייט בינלאומיות, ומחזיקה בשני מרכזי הזמנות בצפון ובמרכז הארץ. כיום, מעסיקה החברה 20 יועצי שייט, אופרציה ותפעול מקצועיים, בעלי ידע נרחב בשיווק ומכירה של חופשות שייט לתייר הישראלי, תוך התאמה מושלמת לצורכי הלקוח.


בשנים האחרונות מיצבה עצמה 'קרוזיט' כאחת החברות המקצועיות בענף הקרוזים בישראל ואף הפכה לחברה המובילה בתחום הפלגות השייט. "שנת 2017 היתה שנת שיא של ישראלים שיצאו מישראל לקרוזים בינלאומיים ועמדה על כ- 80 אלף איש. הצפי כי בשנת 2018 השוק ילך ויתפתח אף יותר ואנו צופים עלייה של 12% נוספים לפחות בהזמנת הפלגות". אומר אודי שנבל, מנכ"ל ומייסד סוכנות השייט קרוזיט.
קרוזיט משווקת את מיטב חברות השייט הבינלאומיות, בהן: רויאל קאריביין, קרניבל קרוזס, פרינסס קרוז ליין, MSC, סלבריטי קרוזס, דיסני, קוסטה, הולנד אמריקה ועוד. בנוסף, משמשת החברה כסיטונאית של חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין.


החברה מהווה One stop shop עבור הקהל המעוניין לצאת לחופשה בקרוז. יועצי השייט המנוסים בקיאים בסוגי האניות והתאמתן לאופי החופשה – משפחתית, רומנטית, ספורטיבית וכד'. וכן בהרכבת החבילה הכוללת בין השאר: מסלול האנייה, טיסות, בתי מלון, העברות, סיורי חוף, ביטוחים וכמובן את ההפלגה.
המוצרים המבוקשים לקהל הישראלי לעונת 2018
גם השנה אירופה תמשיך להיות היעד העיקרי, היבשת בעלת המיקום הגיאוגרפי הקרוב לישראל מאפשרת לקהל המפליגים טיסה קצרה לנמל היציאה, בין אם מדובר על: ברצלונה, רומא, וונציה, פיראוס ועד נמלים בצפון אירופה להפלגות לים הבלטי והפיורדים הנורווגים.

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין לדוגמא מציעה 2 אניות מובילות ומוכרות לקהל הישראלי בהפלגות באירופה:
• בים התיכון תמצאו את האנייה נורוויג'ן אפיק המפליגה מברצלונה ורומא להפלגות בנות 7 לילות בריביירה הצרפתית והאיטלקית. ההפלגות יוצאות כל יום ראשון החל מאביב 2018.
• אנייה נוספת היא נורוויג'ן Breakaway המפליגה בים הבלטי ומציעה מבחר יציאות מקופנהגן וורנמונדה בגרמניה.

החברה מציעה מספר אניות נוספות המבצעות הפלגות בים האדריאטי, איי יוון, האיים הבריטים ועוד.
גם הקאריביים ממשיכים להיות אטרקטיבים עבור הקהל הישראלי. חופי ים חלומיים, מזג אוויר מושלם ואנשים צבעוניים – הפלגות לקאריביים תמשכנה להיות אטרקציה מרכזית בתחום ההפלגות. חברת נורוויג'ן קרוז ליין וחברות נוספות כגון רויאל קאריביין, קרניבל ועוד מציעות מספר רב של הפלגות שבועיות לחופים היפים בעולם שבקאריביים. תקופת ההפלגות המומלצת היא בין נובמבר ליוני.


וכמובן, אם אתם מוותיקי המפליגים ומחפשים יעדים חדשים הגלובוס הוא הגבול עבורכם. איפה שיש ים יש אנייה: אלסקה, תעלת מנפה ודרום אמריקה, יפן, סין והמזרח הרחוק, אוסטרליה, האיים הקאנריים, קובה, קנדה וניו אינגלנד ועוד ועוד.
כל שנותר הוא להרים טלפון או להתחיל לגלוש באתר ולראות מה הקרוז המועדף עליכם.
קרוזיט: 1-700-504-508
www.cruiseit.co.il