״שומרי המלכה״ עם הסולן דודו מנחם במופע שירי להקת Queen

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום-דניאל פיינברג

במועדון הוואנה בערב שבת הפלגנו בזכרונות עם "שומרי המלכה" – במופע מרגש שמזכיר נשכחות, שלוקח אותנו למחוזות העבר, עם זכרונות מתוקים מפרדי מרקורי האגדי, המלך של להקת Queen ומורשתו האדירה, במופע מחווה סוחף, אנרגטי חי ובועט, עם סולן הלהקה דודו מנחם.

קרדיט צילום דניאל פיינברג

להקת קווין היא אחת מהלהקות הטובות והאהובות ביותר בהיסטוריה ובעקבות  צאתו של הסרט, שובר הקופות ויצירת המופת “רפסודיה בוהמית’” שהחזירה עטרה ליושנה וגרמה לפופולאריות ולהערצה חסרת תקדים, המתבטאת בקהל יעד חדש וצעיר להיחשף למוסיקה הייחודית של Queen ולקהל הישן והותיק, להתאהב בה מחדש. להקת Queen היא אחת הקשות והמאתגרות ביותר לביצוע עבור להקות מחווה, עקב מורכבות יצירותיה, הניגון והצבע הכל כך מיוחד שלה, ההרמוניות הקוליות המרשימות שמאפיינות אותה ובעיקר עקב אופי השירה הייחודי והכריזמתיות של סולנה – פרדי מרקיורי, שהיה האחראי העיקרי להצלחת הלהקה.

גיטריסט אמיר שחר קרדיט צילום מוריה שחר

כולנו מתגעגעים לקווין האמיתית של פרדי, שביצע את שירי הלהקהבנוכחות עוצמתית, כפי שאף אחד אחר לא יכל לבצע. עבור המעריצים האמיתיים –קווין ללא פרדי – היא לא קווין!!!  פרדי באמת היה אחד, יחיד ומיוחד. למרות זאת, להקת "שומרי המלכה" גאה להציג מופע המתאפיין בסאונד הייחודי של קווין, שיוצרים נגניה המעולים ובמיוחד סולנה של הלהקה – דודו מנחם,  

קרדיט צילום מוריה שחר

שהוא כוכב לא קטן, שמצליח להעלות את רוחו של פרדי ולבצע את השירים בצורה מדוייקת ונאמנה למקור של האלבומים, עם איכות קולית נדירה וביצועים מעולים ובלתי מתפשרים.

https://business.facebook.com/751522764885034/videos/2619936978044802/

שומרי המלכה נוסדה ע"י דודו מנחם ב-2014 ולאחר התנסות עם הרכבים גדולים ומסורבלים (הלהקה נקראה rock rhapsody והכילה 5 נגנים, סולן ו-4 זמרות רקע), צמצמה את גודל ההרכב לחמישה מוסיקאים בלבד (זמר, קלידן, גיטריסט, בסיסט ומתופף), בעיקר על מנת ליצור גמישות בימתית להופעות גם על הבמות הקטנות המאפיינות את רוב המועדונים בארץ.  כאמור, הייחוד של שומרי המלכה הוא בדגש על נאמנות למקור, אשר משלבת את השירה

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

הפרדית שכל כך חסרה בלהקות מחווה אחרות, את הקולות ההרמונים המורכבים בכפול כמעט זהה למקור (אשר דודו עצמו הקליט בקפדנות ונאמנות רבה למקור במשך חודשים ואשר מופקים במופע בלייב, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ובתוספת קולות לייב של הנגנים), הניגון המדוייק של נגניה (וכל זאת בהרכב של 5 מוסיקאים בלבד!), ובשילוב תאורה מושקעת, תלבושות מקוריות ואנרגיות מטורפות, יוצרת שומרי המלכה מופע משובח, הכי נאמן למקור שאפשר וחוויה של מופע קווין אמיתי!!

קרדיט צילום דניאל פיינברג
שיר מרגש במיוחד שדודו מקדיש לאשתו חגית, מתוך המופע בהוואנה תל אביב.

https://www.youtube.com/watch?v=F3jlW_S9nk0

הנגנים של שומרי המלכה:

אמיר שחר – הגיטריסט מרימון שנותן הרבה כבוד לסולואים הבריאנים הכל כך מוכרים, אבינועם קונייבסקי – בתפקידים המאתגרים של רוג'ר טיילור, עמית ויקנודל – הבסיסט שמזכיר בניגונו ובאופיו השקט את ג'ון דיקון ושקד שחר – הקלידן, בתפקיד אצבעות הזהב של פרדי. המופע משלב גם את ההרמוניות הקוליות הכל כך קוויניות בשיכפול כמעט זהה למקור שבאלבומיה של קווין,

בסיסט עמית ויקנודל
קרדיט צילום מוריה שחר

תלבושות אופייניות, תאורה והרבה הרבה אנרגיות ובכך יוצרת הלהקה מופע משובח, מושקע, סוחף ובלתי נשכח!  

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1477811622381646&id=100004584678623&sfnsn=mo&d=n&vh=i

המופע מכיל את כל הקלאסיקות המוכרות של קווין, אשר גרמו לכולנו להתאהב בלהקה הייחודית הזו:

Bohemian Rhapsody, Somebody To Love, Don't Stop Me Now, Bicycle, Killer Queen, Love Of My Life, The Show Must Go On, We Are The Champions, Another One Bites The Dust, I want To Break Free, Death On Two Legs, Good Old Fashioned Lover Boy, Play The Game ועוד רבים אחרים.

מתופף אבינוע….וי בסקי
קרדיט צילום מוריה שחר

יהיו גם הפתעות! – המופע ישלב מידי פעם גם שיר או שניים מהרפרטואר הפחות מוכר של קווין או של פרדי בתקופות ששר ללא ליווי שאר חברי קווין.

קלידן שקד שחר
קרדיט צילום מוריה שחר
אנחנו מאוד נהננו מהמופע ומה שנותר לנו הוא להעביר לכם את המסר.
המופע מקסים ומומלץ בחום!!