אבלנץ משיקה מוצרי שיער חדשניים ובשורה לבלונדיניות

כתבתה של קרן שלי
קרדיט צילום שי סבג
חברים יקרים כמו שאתם יודעים שאני בלונדינית כבר שנים רבות….צביעת השיער ושמירה על גוון בהיר כרוכה בפעולות כימיות לא פשוטות ואפילו אגרסיביות שכל אחת עוברת במוקדם או במאוחר. אני מצאתי נחמה ברגע שנחשפתי לחברת אבלנץ' תכשירי שיער מתקדמים ומעולים. קולקציית מוצרים ייחודים וחדשנות פורצת דרך בתחום. המוצרים מיועדים להגנת השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות, פרי מחקר ופיתוח מעמיקים, המגנים על השיער ומקנים לו מראה רך ועדין, גמישות, חיוניות וזוהר.
מאז שאני מכירה את עצמי אני חולמת על שיער בלונדיני בגוון פלטין!!! חלום של כל בלונדינית… שלא קל להגשימו… היות ובכל צביעה יוצא הגוון הצהוב כתום שרק, לראות אותו נהיה לך רע. אז כן יש חדש תחת השמש עם אבלנץ שמפו סילבר ננו פיגמנט בלונד.
והבשורה האחרונה בתחום: שמפו SO BLOND המכיל נוסחה חדשנית אשר מנטרלת את הגוון הצהוב, מגבירה את אפקט הבלונד ומעניקה ברק לשיער שיבה אפור.
שמפו SO BLOND + מכיל רכיבים לנטרול הגוונים הצהובים, הזנת השיער ולריכוך.
תוצאה : שיער רך, קליל ומלא ברק. השיער זוכה מחדש לגוון הטהור ולזוהר הטבעי שלו.
הערכה מגיעה גם עם שפורפרת SO BLOND SILVER MASK מסכה יחודית  ומעולה, לשמירת חיוניות השיער המקנה לו גמישות, ברק ושמירה על גוון השיער.
אבלנץ Avalanche
שמפו לשיער בלונדיני – שמפו סילבר
Treatment Closer Hair Perfector
BLONDE+

ערכת המוצרים הייחודית של אבלנץ' מיועדת למעצבי שיער וספרים השואפים להגן על שיערן של הלקוחות בצורה מוחלטת והרמטית וכך גם למקסם את אפקט התהליכים הכימים השונים כמו צביעה, הבהרה וכו'. החומרים הפעילים במוצרים הכימים השונים חודרים אל עומק סיב השיערה ומשנים את המבנה הכימי שלהם. הערכה החדשנית מציגה דרך ייחודית להגנה על סיב השיערה בזמן הטיפולים הכימיים ואף מאפשרת לשקם שיער פגום בעקבות טיפולים שונים קודמים.

היתרון המשמעותי של הערכה הוא האפשרות ליצור שכבת הגנה גם בגוונים בהירים מאוד וגם במהלך טיפולים שנחשבים אגרסיביים במיוחד לשיער. המוצר משנה את כללי המשחק בעולם עיצוב השיער בכך שהוא מאפשר לבעלי מקצוע בתחום להפסיק להימנע מטיפול בסוגי שיער מסוימים (כאלו שעד היום לא היו מסוגלים לעבור טיפולים אגרסיביים) ולהעניק טיפול מושלם לכלל הלקוחות.

 

מסכת קרטין מיקרו-קפסולות

לשיער יבש, פגום, צבוע ולאחר החלקה

  • ללא מלחים
  • ללא פרבאנים
  • אקסטרא קרטין פרוטאין
  • מועשר בשמן ארגן

מסכת הזנה ללא מלחים עם מיקרו-קפסולות, פורמולה ייחודית המועשרת באקסטרא קרטין פרוטאין, שמן ארגן, אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9, תרכובת ויטמינים המסייעים בשיקום וחמאת שיאה שמעניקה לשיער רכות והזנה עמוקה.
מעניקה הגנה מקסימלית מפני זיהומי אוויר, אקלים, קרני השמש ושימוש במייבשי שיער ומחליקים אשר מזיקים לשיער.
המסכה משקמת את מראה השיער והקצוות המפוצלים, ומותירה אותו רך ונעים למגע, מלא ברק ובעל ריח טוב לאורך זמן.

הוראות שימוש : למרוח כמות נדיבה של המסכה על שיער שטוף ולח, לעסות בעדינות לאורך השיער, להמתין 2-3 דקות ולשטוף היטב.

500 מ"ל

 

קרטין שמפו עדין, מופחת סולפטים, המכיל קרטין לריכוך השיער. מקנה לשיער מראה חלק יותר, רך ונוח לעיצוב? אני משתמשת עם שמפו קרטין מסדרת מוצרי אבלנץ המותיר מראה שיער חלק יותר, מבריק וקל לעיצוב, שמפו ומרכך עם קרטין מעניק לשיער מראה זוהר וחלק יותר ומפחית את הקרזול עד 48 שעות ומקנה שיער בעל מגע משי.

קרם הגנה אינטנסיבי במיוחד המעניק לשיער רכות, חיוניות והגנה בכמות כפולה ואף יותר ולאורך זמן. ללא מלחים, ללא פרבן PARABEN פרושו חומר משמר הנמצא בעיקר בסבונים, דאודורנטים ומוצרי טיפוח הגורם לסרטן אז כמו שהבנתם המוצר אינו מכיל פרבנים כלל. המוצר מכיל כמות כפולה של קרם קרטין המעולה לשמירה על השיערה ומוסיף לה גמישות, ברק וחיוניות.

שימוש בחומרי אבלנץ' כחלק משגרת הטיפוח מהווה שדרוג של ממש והופך את השיער לבריא, רך וזוהר מתמיד. החברה חרטה על דגלה מצוינות בתחום השיער והביוטי ולכן כל המוצרים מאושרים על-ידי משרד הבריאות, בטיחותיים לשימוש ומהווים עליית מדרגה ביחס לטיפולים אחרים