אדום בר יין מסעדה מעולה מתחם התחנה ירושלים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ וקרן שלי

אדום בר יין ומסעדה מעולה,  ממוקמת במתחם התחנה, קונספט חי ובועט שמושך אליו בליינים רבים שאוהבים אוכל טוב ואיכותי עם יין טוב או קוקטייל מעניין לכל מטרה ואירוע.

לאחר 12 שנה במשכנה הוותיק בנחלת שבעה, עברה מסעדת אדום למתחם התחנה הראשונה, מתחם תרבות, בילוי וספורט שהוקם על יסודות תחנת הרכבת ההיסטורית.

אדום, מסעדה ובר יין הנחשבת למוסד ירושלמי מוערך, מגישה אוכל מצויין עשוי מפרודוקטים טריים באיכות מעולה ללא פשרות, שירות מקצועי אישי ואדיב, תפריט יין המשובח והאיכותי בירושלים ועיצוב הייטקי מודרני עם נגיעות של וינטג׳. אחד מהמבנים היפים והעתיקים בעיר עם מטבח שף פתוח, חדר פרטי, דק חיצוני רחב ידיים וחלל בר הצופה אל כל המסעדה.

אנחנו זכינו להתארח במסעדה המדהימה ונהננו ממבחר מנות ממש טובות וחלקן אני יכולה להכתיר כמנות הדגל שלי ואמליץ עלהן בחום.

את מסענו הקולינרי פתחנו במרק קרם פטריות הורס שמוגש לצד לחם הבית חם מהתנור מוגש עם חמאה מהממת.

המרק עשוי במידה נכונה לא סמיך מידי, קליל בטעם אלהי ובלתי נשכח,  המשכנו עם מבחר מנות ראשונות, מנת קרפצ׳יו סלק ואגוזים מסוכרים, שילוב נכון של טעמים מנת פתיחה 

מנת סביח הפוך גרגרי חומוס, טחינה, בצל סגול וכל מרכיבי המנה מונחים על הצלחת.

 מנת נתחי פרגית עשוי על הפלאנצ׳ה מוגש עם גרגרי חומוס, ירקות ובצל סגול מוגש על מצע טחינה,

מנת דגל מבחינתי כבד עוף מקורמל ברוטב סילאן מוגש על מצע פירה

וסטייק אנטריקוט מדהים, רך נמס בפה, מוגש לצד תפוחי אדמה אפויים בתנור מנה טעימה ביותר

מנת שרימפס ומולים מוקפץ בחמאה ושום מוגש על מצע פסטה וגבינת פרמזן אכן מנה מושלמת.

התפריט באדום סגנון אירופאי צרפתי עשיר, אפשר להנות ממנות משגעות של דגים, פירות ים גם כמנה בפני עצמה או בשילוב עם פסטה, בשרים משובחים עשויים על הפלאנצ׳ה או בגריל, מבחר סלטים מעולים בשילובים מעניינים, מרק ים ומבחר קינוחים טעימים במיוחד.

במסעדה ניתן לעשות אירועים לכל מטרה, ימי הולדת, בר ובת מצווה, אירועים עסקיים ואירועי חברה ניתן להשתמש בחדר הפרטי המקסים והמעוצב לאירועים פרטיים. אדום מהווה מוקד עלייה לרגל לישראלים ולתיירים כאחד ונבחרה לאחת מ-10 המסעדות הטובות בארץ. המסעדה פתוחה כל יום מהשעה 12:30 ועד אחרי חצות.

אדום בר יין ומסעדה

מתחם התחנה דוד רמז 4 ירושלים
טל- 02-6246242