אודט בוטיק שוקולד לסדנאות בקיבוץ רגבה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

בקיבוץ רגבה מושב שיתופי, בבוטיק השוקולד על שם ״אודט״ נערכות סדנאות שוקולד מהנות ליצירה כיד הדמיון. לקבוצות, הורים וילדים ולכל מטרה וסיבה למסיבה.

שלומית זמיר בעלת בוטיק השוקולד אודט בקיבוץ רגבה

ד״ר שלומית זמיר שהגיע למושב רגבה לפני 18 שנים וניהלה מחלקה להנדסת חומרים ברפאל, סביב 40 מהנדסים. לפני 8 שנים חלתה בסרטן השד ועברה מסע מפרך של טיפולים והקרנות, שצלחה דרכה והבריאה, החליטה לפנות לתחום מחקר ופיתוח והנדסת חומרים. חישבה מסלול מחדש והחליטה להיות עצמאית, הקימה את חברת Sci Map שפירושו חומרים בתהליכים ועבדה עם הרבה חברות. בד בבד השתתפה בהרבה סדנאות שוקולד ושם נולדה הזיקה והאהבה לשוקולד, נרקם בליבה הרעיון, לפתוח בוטיק שוקולד לתפארת במושב רגבה, שישמש בית לאירוח סדנאות להורים וילדים לשעות של הנאה וחדוות היצירה. שלומית בחורה אסרטיבית שמחליטה, קמה ומוציאה לפועל. מיד קנתה ציוד יקר ומתקדם. ופתחה בוטיק שוקולד על שם ״אודט״ במושב השיתופי רגבה. לא די בכך היום היא בונה מפעל ליצוא שוקולד בעכו מאחורי “רמי לוי” עין המפרץ. שיתוף פעולה של מפעל עם עמותה להעסקת אנשים עם מוגבלויות , להעניק להם תעסוקה ולתת להם חלון הזדמנויות לעתיד טוב יותר ולהרגיש חלק מהקהילה.

אנחנו השתתפנו בסדנה מדהימה ונחשפנו לפרליני שוקולד במבחר טעמים משובחים. שוקולד פירות יער, שוקולד 3 שכבות נוגט, שוקולד קרמל, אוזו ונענע, שוקולד קרמל,קוקוס ולימון, שוקולד מריר ופקאן חלב, אגוזי לוז וקליפות תפוז מצופות בשוקולד מריר או חלב לבחירה ועוד ועוד.

אודט שוקולד בוטיק קיבוץ רגבה

יש לציין ששלומית משתמשת בשוקולד האיכותי ביותר, מחומרים טבעיים.  לא פחות מ-70 אחוזים מוצקי קקאו ומייצרת לבד את כל החומרים כולל את החמאה מקוקוס ואגוזים.

הסדנאות השוקולד מתחלקות לסדנאות לילדים מגיל 3 עד 5 וסדנאות מגיל 6 עד 12 וגם סדנאות למבורים ובנוסף סדנאות משפחתיות.

תוכן הסדנאות מתבטא ביצור בסיס לצבעים, כל אחד מקבל דף מיוחד לציור ואז בצורה דרמטית, שופכים שוקולד לבן וסוכריות על מקל משוקולד וקערת עם שוקולד מקופלת וסוכריות.

הסנדנאות מתאימות לכולם ולכל מטרה, ימי הולדת, ימי גיבוש, חגיגות בר ובת מצווה ולכל עניין ומטרה.

פרלינים מדהימים במבחר טעמים כמפורט בכתבה

מחיר הסדנאות לקטנטנים הוא 100 שקלים לילד לשעה בליווי ההורים, סבים וסבתות כניסה חינם, מלווה אחד לילד. מותאם  עד 15 ילדים

הסדנאות לגילאים 6 עד 12 נערכות שעתיים ומחירם 150 שקלים.

אודט בוטיק שוקולד

מושב שיתופי רגבה
טל-054-9193312