אופטיקה עיניים משיקה קולקציה יחודית לסתיו חורף 2018/19

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

אני כבר בחרתי ומה איתכם???  אם חפצה נפשך להתחדש במשקפים בעיצוב מדליק ולהראות יחודית, יפה ונחשקת אופטיקה עיניים משיקה קולקציה ייחודית לסתיו – חורף 2018-19

בוטיק האופטיקה היוקרתי, אופטיקה עיניים, משיק קולקציה מרהיבה לעונת סתיו-חורף 2018-19. הקולקציה מציגה מסגרות של מיטב המעצבים הבינלאומיים והיא מאגדת בתוכה מגוון עיצובים בעלי נוכחות ואמירה אישית, המתאימים לאנשים ששואפים למראה טרנדי אך לא שגרתי ואיכות ברמה גבוהה.


אחת מהמעצבות בקולקציה החדשה היא קרולין אברם, מעצבת יהודיה צרפתיה המתמחה בעיצוב מסגרות בעלות טאץ' מיוחד, המהוות כור היתוך ומשלבות בין תרבויות מהודו, פולין, אפריקה, הקריביים וצרפת. אברם החלה את דרכה כמעצבת אקססוריז למשקפיים וכיום היא מעצבת מסגרות מרשימות וייחודיות, המתאימות לקו הייחודי של אופטיקה עיניים. בנוסף לאברהם,

אופטיקה עיניים מציגים בקולקציה החדשה עוד מעצבים-אומנים המתמחים במסגרות משקפיים מעניינות ולא שגרתיות וזאת לצד בתי האופנה הגדולים המייצרים את מסגרות המשקפיים שלהם כחלק מקו אופנתי ושפה מוכרת, ברורה ורחבה.


בהתאם לכך, מציג הבוטיק גם מסגרות מבתי האופנה היוקרתיים של דיור, פנדי, פרד ותום פורד. את מותג פרד יהיה ניתן למצוא באופטיקה עיניים החל מהעונה הבאה והוא יוצג רק בעוד 4 נקודות בלבד ברחבי הארץ.
מותג B GOLD של תום פורד, מוצג באופן בלעדי בישראל באופטיקה עיניים והוא קיים בחנויות כבר עכשיו. הקולקציה מוצגת ב- 300 נקודות בלבד ברחבי העולם ובישראל זכו לקוחות אופטיקה עיניים להיות היחידים שיוכלו לרכוש את ה- pieces הנדירים, הכוללים דגמים בציפוי זהב, מראות, מתכות ושאר

אלמנטים ש"מקפיצים" כל מסגרת והופכים אותה לשונה ממסגרות אחרות בקולקציה ובעולם המשקפיים בכלל. המסגרות של תום פורד מככבות בכל העולם ובעיקר באיטליה, גרמניה וצרפת. בקולקציה הנוכחית הן עושות שימוש בצבעים נועזים ומידות אובר סייז, אשר מעצימות את הסטייל הבלתי מתפשר של פורד והופכים אותן למשקפיים שאי אפשר להתעלם מהם.


גם Dior מציגים העונה קו צבעוני, עם מסגרות בכתום ואדום, בעלות מראה חתולי ומפתה לצד מסגרות בצבע שחור אלגנטי הכוללות משחקים גיאומטריים ומסגרות שקופות התואמות לטרנדים החמים בבירות האופנה ברחבי העולם.


בנוסף, מציע בוטיק אופטיקה עיניים מסגרות מבית FENDI האיטלקי, שבעונה זו עושה שימוש בניגודי צבעים עזים ומסגרות עם פרינט ייחודי וזאת לצד מסגרות שקופות ומאופקות בעלות מראה מתוחכם ועל-זמני.

ניתן להשיג:
www.optop.co.il
03- 5745769 טלפון:
פייסבוק: אופטיקה עיניים
אינסטגרם: opticaeinaim
תרצה 19, מרום נוה, רמת גן