אופנת אפריל שמלות ערב הוט קוטור

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום אלון שפרנסקי

קולקציית שמלות ערב 2017

בואי להגשים חלום, מבחר עצום של שמלות ערב הוט קוטור בשלל גוונים וגזרות יחודיות, בבדים משובחים וטקסטורות המתאימות לאירועים מכל הסוגים ואף שמלות כלה מדהימות, שמלות ריזורט ארוכות, שמלות  קוקטייל במיטב הסטייל והאלגנטיות. שמלה לכל אירוע בבית אחד במחירים ששווים לכל כיס.

מותג האופנה "אפריל" שנוסד בשנת 1994 על- ידי האחים רחימי, ידוע כאחת החברות המובילות והמוכרות בישראל בתחום עיצוב שמלות ערב לנשים.
חברת אפריל היא הרשת היחידה בארץ המספקת מבחר מרהיב של שמלות ערב. לרשת 4 חנויות דגל המפוזרות במרכז הארץ, כמו כן רשת "אפריל" משווקת ל50 חנויות בוטיק בארץ ובחו"ל.

האוריינטציה הכללית של "אפריל" היא בגדי ערב, למותג מגוון רחב של דגמים בבדים ובגזרות שבהן כל אחת יכולה למצוא את שמלת הערב המתאימה ביותר עבורה ולהרגיש איתה בנוח.
המותג מאפשר לרכוש שמלות מהדגמים הקיימים בקולקציה ובנוסף מאפשר לבצע הזמנה בעיצוב אישי ותפירה אישית במחירים משתנים השווים לכל כיס. השמלות מיוצרות כחול לבן במפעלי החברה ועוברות בדיקות איכות מוקפדות.

רשת האופנה "אפריל" מתחדשת בקולקציה חדשה במהלך תקופת האביב, כמידי שנה, ומשיקה בכל שבועיים דגמים חדשים בחנויות המתאימה לכל אישה ובכל גיל.

שמלות הערב מגיעות באורכים שונים: מיני, ברך והמקסי הקלאסי. הקולקציה משתנה ומתעדכנת מדי עונה, את שמלות הערב ניתן למצוא בסגנונות שונים ובצבעים שונים, צבעי הקולקציה מותאמת לאקלים הישראלי ולצבעי העונה, עם דגש על צבעים כהים המתאימים לאירועי הקיץ השונים.
קולקציית השמלות כוללת גזרות מחמיאות במגוון רחב של טקסטורות ובדים ובצבעוניות עשירה היוצרת מראה של נוחות משולבת באופנה.

בדי השמלות חלקים ועליהם נעשו שילובים של אלמנטים שונים, כמו כן בדי השמלות מגיעים בבדי תחרות יוקרתיות ובבדי פייאט מגוונים.

רשת "אפריל" מזמינה אותך ליהנות מקולקציה מגוונת, נשית ושיקית בה תוכלי לבחור את שמלת הערב שתחמיא לך ביותר. אין ספק שכשאישה מרגישה טוב עם עצמה זה משפיע על הלוק שלה וגורם לה להיראות נהדר.

ההשראות לשמלות מגיעות בעיקר מהמתרחש בעולם, ובהשפעת המעצבים הגדולים והטרנדים האופנתיים החזקים בכל עונה ועונה, כמו כן רשת "אפריל" מתאימה את הקולקציה לאופנה הישראלית ולצורכי הלקוחה הישראלית תוך התייחסות לסוגי הבדים ולצבעי השמלות.

עיקר העיסוק של החברה הוא בשמלות ערב, ממענה למסיימות במסיבת סיום ועד לאורחות באירועים יוקרתיים וכמו כן יש פינה לשמלות כלה.

הקולקציה של "אפריל" מאפשרת ליהנות משמלה מלאת סטייל ושיק במחירים ברי השגה לכל כיס Affordable chic.
מחירי השמלות נעים בממוצע של 500 ₪ ל1,500 ₪.

החנות בדיזינגוף מספקת שירות לכלות ובה מבחר מרשים של שמלות כלה במחיר אטרקטיבי במיוחד שנע- סביב ה2,500 ₪ – ועבור תוספת קטנה ניתן לעצב שמלה אישית וייחודית. רשת "אפריל" אף מאפשרת לכלה לשמור את השמלה כמזכרת מהיום המיוחד שלה.

כמו כן בחנות ניתן למצוא פריטי אקססוריז שונים להשלמת הלוק, כגון: תכשיטים, תיק ערב, מחטבים ואפילו קאפים להשגת מראה שלם עבור אירוע מושלם.

אתר החברה:
www.april-fashion.com

סניפים:
רח' דיזינגוף 173, תל-אביב
ראשון לציון – קניון הזהב-רח' דוד סחרוב 21, ראשון לציון
נתניה – קניון עיר ימים- רח' בני ברמן 2, נתניה
אשדוד – קניון CITY- שד' מנחם בגין אשדוד
טלפון – 03-5102975