אופנת טיארה TIARA online fashion משיקה את קולקציית קיץ 2019

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

TIARA online fashion אופנה טיארה גאה להציג: קולקציית אביב-קיץ 2019 אופנת טיארה המיועדת לפאשניסטות במידות קטנות כמו פטיט וסמול שאוהבות לחגוג את הנשיות והסקסיות שלהם באמצעות פריטים שובבים, צמודים וטרנדיים יוצאת עם קולקציית אביב קיץ 2019.

באירוע מושקע ונוצץ הוזמנו עיתונאים, בלוגרים, פשניסטות, כוכבות אינסטגרם ומשפיענים ומובילי דעה בתחום, להשקת קולקציית אביב קיץ 2019 לאופנת טיארה TIARA Online fashion ותצוגת אופנה של מיטב הדוגמניות.

ההשראה לקולקציה הנוכחית מגיעה מפריטים המככבים בתצוגות האופנה האחרונות באירופה ומהסטייל והאקלים הישראלי. הקולקציה מתאימה לבנות

שאוהבות להעיז ולהיראות לא פחות ממדהים ואופנתי. תוכלו למצוא בקולקציה שמלות צמודות עם מחשופים צדדיים, שמאפשרים להראות עור שזוף ויפה, חולצות ושמלות כתף אחת וג'ינס קרעים שאף פעם לא יוצא מהאופנה. בנוסף מציגה הקולקציה מבחר שורטים קצרצרים, בדוגמאות קז'ואל לשעות היום ואאוטפיטים למראה זוהר ומלא גלאם לשעות הערב, הכולל נצנצים ושיק המבוסס על תרבות הקלאבים.

הצבעים בקולקציה ממשיכים את הקו הנועז של הבגדים והם חזקים ובעלי נוכחות. הצבעים השולטים הם ורוד פודרה מתקתק, צהוב חצוף, אדום חושני ולבן אלגנטי. בין לבין, משולבות נגיעות של צבעי ניאון הטרנד החם ביותר בעולם העיצוב.

בנוסף לאלו, בקולקציה ישנם פריטים במראה חייתי ופרוע, עם דוגמאות מנומרות ומנוחשות באווירת ג'ונגל מפתה ופרינטים של נקודות ופרחים בסטייל קיצי.

את הקאמבק הגדול מייחסים השנה לפסים, המופיעים על כל פריט ומתאימים לכל שעה של היום: שמלות, מכנסיים ועוד, כולם מפוספסים ויוצרים גזרות מחמיאות במיוחד.

כל הבדים של טיארה הם קלילים ונעימים ומתאימים לאקלים הישראלי החם והלח. הגזרות יושבות מעולה על הגוף, מבליטות את הנתונים המחמיאים הטבעיים וגורמים לכל אחת להיראות ולהרגיש חטובה ולוהטת.

חנות אתר החברה https://tiara.co.il/פייסבוק – https://www.facebook.com/TiaraFashionStory

אינסטגרם – tiara_fashionstory

תל גיבורים 5 תל אביב || 03-6111157