אופנת ספורט FREE STAYL דיזנגוף 98 תל אביב

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

רשת בגדי הספורט והאופנה FREE-STYLE משיקה את קולקציית קיץ 2016 לנשים ונערות. היא מציעה שפע של פריטים בהדפסים צבעוניים עם אמירה שמעניקים לפעילות הספורטיבית עוצמה מירבית והגשמת עצמית.

ב-FREE-STYLE הפריטים מעוצבים בארץ בהשראה עולמית של גלישת גלים, סקי שלג, טניס, ריקוד על עמוד ועוד. כל מה שקשור למוסיקה, לייף-סטייל, אופנה ואומנות – מקבל אדפטציה לקולקציה, ומותאם לטעמה של הלקוחה הישראלית.

image

באירוע השקת הקולקציה, פגשנו את עמי טייב – הבעלים, ואת דוגמנית הבית שביט כהני.  FREE-STYLE הוא מותג ישראלי. הבדים אמנם מגיעים מאיטליה ומברזיל, מעצבות המותג דואגות לרענן את הקולקציה עם דגמים חדשים ולא שגרתיים כך שהקונה הישראלי מקבל מותג נגיש, מדליק ומזמין.
עמי הוא טיפוס ספורטיבי שתמיד אהב ספורט. הוא רץ חצי מרתון, עושה סקי מים ושלג, רוכב על סוסים, משחק טניס, כדורגל וכדורסל…
קהל היעד שמגיע לחנות הן בחורות מגיל 16 ועד נשים מבוגרות שבוחרות להתאמן עם מראה ספורטיבי "מתוקתק"…

image

FREE-STYLE הוא מותג ישראלי, המעוצב ומיוצר בארץ. הוא כולל מגוון רחב של פריטים בסגנון ספורט-אופנתי המיוצרים מבדים איכותיים ורכים המיובאים מאיטליה וברזיל והם עשויים מיקרופייבר : 88% ניילון ו-12% כותנה לייקרה. הבדים "נושמים" בזמן פעילות גופנית, מנדפים את הזיעה במהירות ומעוצבים להפליא תוך "הידוק" צללית הגוף.

הטייצים מגיעים באורכים שונים החל מאורך מלא, דרך 7/8 , 3/4 , ברך ועד קצרצר, כשהגזרה שלו נעה בין גזרה גבוהת-מותן לגזרה נמוכה. מחירים לצרכן החל מ-79 ש"ח ועד 279 ש"ח.

הגוזיות והטופים מעוצבים כך שהם תומכים בחזה באמצעות עיצוב "חכם" ומגיעים במגוון צבעים והדפסים המשתלבים בכל לבוש בשעות היום: הגוזיות בצבעים החלקים מעניקות פתרון נפלא לשמלות, חולצות וגופיות בעלות מחשופים שונים. ואילו הגופיות בעלות ההדפסים הצבעוניים מתאימים כמובן לפעילות ספורטיבית באשר היא – אירובית ואנאירובית.
מחירים החל מ- 49 ועד 149 ש"ח.

image

החולצות והגופיות מתאימות גם לשעות של מעבר לפעילות ספורטיבית ואף לפנאי בגזרות צמודות ומראה חופשי. מחיר החל מ- 49 ועד 179 ש"ח.

גולת הכותרת של פרי סטייל הם הצבעים ומגוון ההדפסים הכוללים 15 צבעים מרהיבים שונים.

כל הפריטים מגיעים במידות XS-XL (בהתאמה 36-44)
להשיג ברשת חנויות FREE-STYLE
תל אביב – דיזינגוף 98
רמת השרון – סוקולוב 55
גדרה – הבילויים 18
ובאתר הבית http://www.free-style.co.il