אורוות האמנים הסוהו החדש של פרדס חנה – כרכור

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ

אורוות האמנים היה מתחם נטוש ששימש כאורוות לסוסים בעבר, המקום שראו בו חזון עבר הסבה למרכז הוליסטי, קולינרי ואמנותי. סטייל הסוהו של ניו יורק. רק שזה פה, שלנו כחול לבן בארצינו הקטנטונת בעיר פרדס חנה כרכור. מתחם חברתי חדש עם אווירה וסטייל של אמנים, יוצרים, מטפלים הוליסטים, קריאה בקלפי טארות וריחות משכרים באוויר. אורוות האמנים הוא מתחם חברתי חדש של אמנים ויוצרים, שהקימו יחד מקום בילוי לתרבות ופנאי. מקום חדש, עם אווירה של קסם ואומנות, בסגנונות רבים : וינטז', מודרני, ישן, עתיק ואותנטי.

אורוות האמנים היא שכונת אומנות, כמו הסוהו של ניו יורק, רק בקטן, מתחם של חנויות בוטיק, בית קפה, מסעדה, הופעות, קולינריה מגוונת, אוכל ויצירתיות אמנותית וחברתית. האורוות הן בית לקהילה המקומית והן יעד תיירותי לאורחים ועוברי אורח המגיעים מכל הארץ.

במתחם מועדון "היוניקורן", בהובלתם של שי אביבי ומיכל ליבידינסקי מתקיימים מופעים, סדנאות ויוגה, במתחם הטיפולים "ארבע אימהות", קליניקות של טיפולים אלטרנטיביים. בחצר המשותפת מסעדה צמחונית טבעונית (קפה הצבי), מסעדה הודית(ראג' אננדה) ועגלות אוכל מגוונות המציעות לבאים מגוון טעמים, מסושי ועד בשרים.

אורחי המקום מתאהבים מיד באווירה הייחודית. המקום מספק אותנטיות ויזואלית תרבותית, חוויה לכל המשפחה. לא בכדי משווים את אורוות האמנים לקאמדן מרקט הלונדוני. מתחם אורוות האמנים בנוי בחלקו כרחוב ייחודי. כל אורוות הסוסים שהיו במקום עד לפני שנתיים בסך הכל, הם היום חנויות בוטיק יפיפיות, המייצגות אומנים מתוך הקהילה המקומית.

אורוות האומנים  פתוח לקהל הרחב בכל ימות השבוע. בימי רביעי בערב מתקיימות הופעות ב'קפה הצבי' ובימי שישי בצהריים מתקיימות הופעות נוספות בחצר המתחםהקהל הרחב מוזמן לבוא וליהנות מאווירה ססגונית ומיוחדת במינה. חניה בשפע קרוב לתחנת הרכבת .  

כתובת: אורוות האמנים פרדס חנה.    בוייז ובפייסבוק

מבין החנויות המציגות יצירתן פועלים אמנים:

כאבראקדברא

זוג מעצבים ואמני מקרמה, רחלי ויונה. הסיפור מתחיל בסטודיו כשהתאהבו בעולם המקרמה, הסלון התמלא בחבלים/חוטים וגישטלים ( אהילים). יצירות מרהיבות מכל הלב והנשמה , הסטודיו הנמצא באורוות האמנים הוא מקום מלא בקסם ונשמה הטמונים בעצם בכל אורווה, חנות הסטודיו מלאה באקססוריז וגופי תאורה יחודיים המעוצבים בקפידה. כיום רחלי ויונה מנחים סדנאות מקרמה ומכירת חוטי מקרמה ומעבירים את האהבה שלהם הלאה.

הסטודיו של אלינה: אלינה , ציירת בעלת סטודיו לציור, אלינה מנחה סדנאות ציור ועורכת תערוכות.

סול קרן

BioFeellia Botanic Collections

https://www.facebook.com/SKBiophilia/

סול קרן, בעלת סטודיו  לעיצוב ופיסול בוטני, הינה גננית ומתכננת גנים ונוף.

בסטודיו ליקוט צמחים ייחודיים ופיסוליים, וכן מוצרי אווירה המתכתבים עם הטבע. נוגעת בחומר ,

“מתנות שאוהבים לתת ולקבל ״

|| אדמה|| סלע || עץ || צדף || מתכת || צמח || זכוכית ||  ומחברת בדרך ייחודית הבאה ממוזה, אהבה  והתוצאה חוויה אסתטית , לשימוש בגן, מרפסת, גג, בית, מבואה , מסעדה, משרד ועוד…

Urbanic Tribe

המותג Urbanic Tribe של המעצבת צ׳ארו ויאס משלב בתוכו את האהבה של המעצבת לבגדים עם קוויים יפנים/אורבניים עם ניחוח קלאסי , והמשיכה התמידית שלה לעולם השבטי הקדום והפראי.

הדס מור

אישה שמבינה אישה, בעלת מותג הלבשה תחתונה, נח, טבעי, מתחשב, סקסי ויפה. מעצבת מזה שני עשורים בגדים עליונים ותחתונים שמרחיבים את התחושה של נשיות אצילה בכל אחת ואחת. מתוך מפגש נשי עמוק ונוגע חוגגת הדס את הגוף הנשי השלם (הלא המושלם) המגוון והמפואר שזוכה לכבוד של ממש. מדובר ביוצרת אוהבת אדם אשר באה מרקע תרבותי מגווון ובינלאומי (עבדה ב-kenzo, פריז) חייתה שנים רבות בפאריז. ומשלבת באלגנטיות וסטייל את הצבעוניות שלה בעיצובים יחודיים.

או בחנות אונליין : www.etsy.com/shop/HadasMorShop

טרה טבע

שנוסדה בשנת 2012 על ידי השפית ראיה אריקה מיריאן, היא מותג לרואו-קוסמטיקה וטיפוח העור מבוסס על סופרפוד, הנותן פתרונות הזנה ויופי טבעיים מתוך טכניקות המטבח הטבעונאי (Raw).  בטרה טבע מאמינים שאותן האיכויות התזונתיות הטובות לגופנו, נכונות ומטיבות גם עם עורנו. תזונת עור מבוססת על סופרפוד ורכיבים טבעיים בלבד מחייה את העור ומונעת הצטברות רעלים. כל מוצר בטרה טבע נולד מתוך הכמיהה לטוות דרך אלטרנטיבית יעילה לטיפוח וטיפול, ליופי ולתחושת Well Being.

סמאיה בגדים באהבה

סמאיה. מעצבת בגדי נשים. סמאיה המביאה בדים מיוון ומהודו ויוצרת בסטודיו ליין אוטנטי נוח ואיכותי. בגדי ערב מחמיאים ונוחים ובגדי יומיום שיש להם טוויסטהבגדים מיוצרים בכמויות קטנות, מבדים איכותיים ובאהבה. בנוסף חנות וירטואלית etsy.com/shop/SamayaFashion

רויאל ג׳יפסי,

מותג בגדי החופש של המעצבת מיכל מונקה. מיכל מאמינה שאישה הכי יפה כשנח לה ולכל אישה מגיע להראות מלכה, בלי קשר למבנה גוף והמסע שהגוף הנשי עבר בדרך. השמלות והגלויות של מיכל מחמיאות, מלאות שיק, הדר ויופי והיא רוקמת עליהן סמלים מקודשים מתרבויות שונות. מיכל מטעינה את השמלות והתכשיטים בתטא. כל שמלה מלווה בתעודה, שמסבירה את הסמל הרקום עליה ואת האנרגיה העצורה בו. בואו לחוות קסם בחנות הקסומה שלה באורוות האמנים.

Naveenew – בוטיק אופנה ייחודי ובסטייל לגברים, צבע ,טקסטורות ועיצובים מיוחדיםהבית לגבר החדש.

"אטלייה"

חנות שבא תמצאו עבודות אמנות: כיורים ועבודות נוספות מקרמיקה בעבודת יד, אריחים מצויירים, ציורים, שטיחים ותיקים של אומנים מהארץ ומהעולם ועוד מלא דברים מיוחדים.

המכולת

חנות קטנה וחמודה שם אפשר למצוא הפתעות לעיצוב הבית והחצר.

בטי ספרית ובעלת החנות Modern Gypsy  ספרית טבעית שעובדת ומכבדת את הדרך הטבעית של השיער. מאמינה שאישה צריכה לקבל ולאהוב את מה שהחיים נותנים לה.

החנות שלה היא אוסף של פריטים מיוחדים מכל העולם, בטי, צוענייה בנשמה שלה ואוהבת לעבוד עם יוצרים מכל העולם.

ראג' אננדה

מסעדה הודית אותנטית באורוות האמנים בפרדס חנה, בבעלותם של ראג' ואלון.

ראג' שהגיע הישר מקרלה הידועה במאכליה המסורתיים, מביא את המאכלים שעליו גדל ממתכוניה של סבתו.

מקום קהילתי, תבשילים טבעוניים ואפילו בירה הודית, חוויה של הודו במלואה