אות המתנדב – עמותת גדולים מהחיים

כתבתה של קרן שליעמותת גדולים מהחיים

הלוקיישן – סינמה סיטי גלילות . האיוונט – ערב הוקרה למתנדבי עמותת ״גדולים מהחיים״ וחלוקת אות המתנדב המצטיין לשנת 2014. עשרות מתנדבים של עמותת ״גדולים מהחיים״ גדשו הערב את מתחם סינמה סיטי גלילות, בארוע מרשים ונוצץ. קבלת הפנים החלה בקוקטייל חגיגי וטעים במיוחד.

עמותת ״גדולים מהחיים״ הוקמה בשנת 2000 ע״י הורים לילדים חולי סרטן,ללא מטרות רווח וללא הבדל של דת ,מין או לאום. ומסייעת כל שנה ליותר מ- 1500 ילדים חולים בתמיכה חברתית ונפשית ,לילד החולה ולבני משפחתו,בהתמודדות עם המחלה.


כמו כן העמותה מגשימה לילדים חלום. מידי שנה מקיימת העמותה,מחנה קיץ ללוס אנג׳לס ביקור בשדרת הכוכבים ובדיסני וורלד. מלווה בצוות רפואי ואומנים שאהובים על הילדים, לעידוד והענקת מהות ותקווה לחיים.

מחנה הקיץ
מחנה הקיץ

לאחר קבלת הפנים הוזמנו לאולם, לטקס חלוקת אות למתנדב המצטיין,בתחילה הוזמנה לשאת דברים, דליה שטנצלר יו״ר חבר הנאמנים של העמותה שהיא אשתו של ראש עריית גבעתיים לשעבר מר אפי שטנצלר. הפרסים הוענקו לד״ר איתי גל שהוא הרופא שמטפל בילדים, ואף מלווה אותם במסע מחנה הקיץ לחו״ל.
בנוסף קבלו אות מצטיינים, אורן דובי ויעל אור. נאמרו תודות ,לצוות העמותה עדי ואלינוער שעושות ימים כלילות לרווחתם של הילדים. ודאגו לשלמות הערב . בהמשך הוקרן הסרט האיכותי, טרום הבכורה ״ המסע של האנה״ . ברצוני לציין שהאירוע היה מתוכנן היטב ומרשים מאוד.