אמריקן קולוני מסעדת המלון ביקורת

כתבתה של קרן שלי

בתוך מבנה אותנטי מדהים, דמוי ארמון שנבנה בשנת 1864. שוכן מלון אמריקן קולוני.

למי שמגיע למלון היפיפה, יש תחושה שהגיע לפרדייס גן עדן אמיתי. המלון מוקף בגנים מטופחים עצי אוכמניות מטפסים, מזרקת מים וברכת דגים שמשרה רוגע ושלווה.

 

במלון יש מספר מסעדות וברים. מסעדה חיצונית ששוכנת בתוך גינה מדהימה, שבמרכזה יש מזרקת מים. המסעדה משמשת את אורחי המלון ובעיקר אורחים שמגיעים מבחוץ שרוצים להנות ממסעדה יחודית, בעלת אופי צרפתי עם תפריטים מגוונים כגון: משעה 6:30 בבוקר ועד השעה 10:30 מגישה המסעדה ארוחת בוקר לאורחי המלון. משעה 10:30 עד 12:00 עוברת המסעדה לתפריט ״סנאקס מניו״ שכולל קפה, מיצים טבעיים שנסחטים במקום פיצות, כריכים, עוגות שונות תפריט קל בין הארוחות. משעה 12:00 עד 15:00 מתחלף התפריט  ״ללאנץ מניו״


תפריט צהריים שכולל מרקים למינהם, דגים, בשרים על הגריל סלטים ומזאטים שונים חשוב לציין שהסלטים נעשים על המקום באותו רגע ולכן טעמם טרי ומשובח. התפריט כולל גם
״ביזנס לאנץ מניו״ שכולל מרק/סלט מנה עקרית ותוספות ודיזרט במחיר 121ש״ח.
משעה 15:00 עד19:00 מתחלף התפריט שוב ל״סנאקס מניו״ ומשעה 19:00 עד 21:00
מתחלף התפריט ל״דינר מניו״ שכולל בשרים, מרקים, סלטים ודגים

״ביזנס דינר מניו״ שכולל מרק/סלט מנה עקרית+תוספות ודיזרט במחיר 173 ש״ח.
בנוסף קיימת מסעדה פנימית אינטימית מעוצבת להפליא שמשרה אווירה חמימה ומרגיעה.
צמוד למסעדה, יש בר חורפי מעוצב, שניתן להתרווח בסטייל. אחד היפים שאני ראיתי .

בהגיענו למסעדת המלון קיבל את פנינו ראלד המנהל בחמימות וסבר פנים יפות.
מייד הציעה לנו שולחן בגינה כמובן. בתחילה פינק אותנו במיץ תפוזים טבעי שנסחט במקום.
לאחר מכן הגיעו לשולחן סלטים מעולים וטריים בצלוחיות : סלט חומוס גרוס וושמן זית טרי וטעים במיוחד, גבינת לבנה בשמן זית, סלט חצילים על האש ושום, סלט טאבולה עגבניות וכוזברה טרייה וסלט כרובית מטוגנת על מצע סלט עגבניות ובצל סגול מלווה עם קונוס של מאפי הבית קובה ופלאפל מדהים.

למנות העקריות קבלנו מנת דג סלמון טרי טעם עדין טעים במיוחד והדובדבן שבקצפת סטייק פילה על הגריל מלווה בירקות טריים ברוקולי ואספרגוס סטייק נפלא רך וערב לחך לצד ציפס חם וטרי. לקינוח הגיעו לשולחן עוגת שוקולד חמה מלווה בגלידת ווניל ופאי תפוחים חם גם עם גלידת ווניל ועוגת פירות יער מלווה עם גלידת ווניל. המנות הטעימות התמזגו עם אווירת המלון והגנים המלבלבים אווירה משכרת של כיף אמיתי .
מומלץ בחום וכדאי לבקר ולטעום מהטעמים והרחות.