אנטמן עכשיו בבתי הקולנוע

כתבתה של קרן שלי

צילום: יח״צ
״אנטמן״ פירושו איש הנמלה מבוסס על נוסחה מדעית שמאפשרת להתאים את גודל הגוף לפי הצרכים, בסרט הספציפי הוא מחליט להביא את גופו למימדים של נמלה, הסרט מבוסס על חוברות הקומיקס "איש הנמלה" מבית מארוול קומיקס. את הסרט ביים פייטון ריד ומככבים בו פול ראד, אוונג'לין לילי, מייקל דאגלס וקורי סטול בתפקידים הראשיים.

image

תוכן הסרט הוא בעצם הגנה על הנוסחה הכל כך חשובה לאנג חייב לאמץ את הגיבור הפנימי שבו ולעזור למורה הרוחני שלו, ד"ר האנק פים (מייקל דאגלס), להגן על הסוד שמאחורי חליפת איש הנמלה המרהיבה שלו מפני איומים עצומים שהומצאה להעצמת ״איש הנמלה״, מפני האויבים שרוצים ומנסים לפצח את הנוסחה ובעצם להשתמש בה לדברים נוספים ובכך להציל את העולם.

image

בהשתתפות:
פול ראד – סקוט לאנג/אנטמן
אוונג'לין לילי – הופ ואן דיין
מייקל דאגלס – ד"ר הנרי פים
בובי קנבל – פקסטון
אורך הסרט: 117 דקות
הסרט מופץ על ידי פורום פילם ויעלה בבתי הקולנוע בישראל ב- 16.7.15

image

תקציר:
סרטם החדש של אולפני מארוול מביא למסך הגדול בפעם הראשונה את אנט-מן. הגנב המדופלם סקוט לאנג (פול ראד) הוא אנטמן, החמוש ביכולת המדהימה להתכווץ בגודלו ולהעלות את כוחו הפיזי. לאנג חייב לאמץ את הגיבור הפנימי שבו ולעזור למורה הרוחני שלו, ד"ר האנק פים (מייקל דאגלס), להגן על הסוד שמאחורי חליפת איש הנמלה המרהיבה שלו מפני איומים עצומים. נגד מכשולים בלתי אפשריים, פים ולאנג חייבים לתכנן ולבצע את השוד שיציל את העולם.