אפיפו בהפקת אופנה עם דוגמנים מהמגזר הערבי

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום מור בניאל

הפקת אופנה יוקרתית בהפקתו של אפי אליסי מייסד ועורך אתר האופנה ״אפיפו״ בפרוייקט אופנה כובשת אופנה.

בישראל חיים כ-2 מליון ערביי ישראל שעולם האופנה הישראלי רואה בהם כעוד כיס שרוכש אופנה ואינו רואה בהם כמובילי אופנה ואינו פונה אליהם כלל לשמש כדוגמנים או פרזנטורים ומובילי דעה בעולם האופנה.

הנתונים מראים שרבים מערביי ישראל אוהבים, מבינים, ורוכשים אופנה.

לקראת עונת החגים נערכו תצוגות אופנה רבות, הושקו קולקציות לסתיו חורף 2017/18 המתקרב עלינו לטובה מבלי יצוג של אף דוגמן או דוגמנית מהמגזר הערבי.

קסטרו לקחו את אלוש ורותם סלע כנ״ל לגבי סטטיק ובן אל אכן זה מקסים, מרגש ויפה אך מדוע שחברות אופנה מובילות לא יציגו שלטים של פרזנטורים מבני העדה הערבית?

לכבוד חג הקורבן החלטנו לחבר ולקרב את המגזר הערבי למגזר היהודי בפרוייקט ״מדברים אופנה״ שהיא שפה שמדברת אל כולנו. את ההפקה מובילה הפרזנטורית הערבייה תאלין אבו חנא דוגמנית בין לאומית יפיפייה שנבחרה כמיס טראנס לשנת 2016 ועושה חייל בארץ ובעולם, מייצגת קמפיינים מובילים והיא דמות למופת והערצה.

בימים אלו מופיע בהצגה שנקראת ״כזאת תיקרא אישה״ שעלתה בתיאטרון הלאומי הבימה, הפקה משותפת של המרכז הגאה והאנסמבל הגאה כמו כן תאלין יוצאת בנובמבר כשגרירת רצון טוב, לקהילה לה״טבית של משרד החוץ ויוזמה משותפת של משרד התיירות לטור הסברתי בארה״ב.

בחרנו דווקא את תאלין ממבחר רב של דוגמניות כי אנחנו רואים בה דוגמא ומופת של דמות שיכולה לתת השראה ולחבר בין מגזרים ודתות.