אצל מלי מסעדת בשרים בהרצוג גבעתים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

״אצל מלי״ מסעדת בשרים כשרה, ששמה הולך לפניה בעיר גבעתים. ממוקמת ברחוב הרצוג, במרכז מסחרי חי ובועט ונושקת לאזור התעשיה של כרוזין, אכן מיקום אסטרטגי מצויין שמשמש גם את תושבי האזור וגם את העובדים שנמצאים במקום ומקבלים פיתרון מהיר וזמין לארוחות צהרים מגוונות, חמות וטעימות במחיר שפוי.

תפריט המסעדה עשיר ומגוון החל בבשרים על האש, פלאפל, פרגיות, שוארמה מצויינת ומנת הדגל השניצלים הטעימים והאהובים של מלי וכמובן שלכל המגוון העצום מצטרפים הסלטים הטעימים שנעשים מידי יום מחומרי גלם משובחים וטריים ללא פשרות. יש לציין שמגוון הסלטים עצום,

החל בסלט ירקות חריף עשוי מעגבניות טריות, בצל סגול ופלפל ירוק טעים ללקק את האצבעות, סלט כרוב ירוק וסגול, חמוצים, סלט גזר פיקנטי, סלט טורקי והרשימה עוד ארוכה.

את המנות ניתן לקבל בפיתה, בבגט או בצלחת. המנות מגיעות עם 2 תוספות חמות שכוללות פירה או צ׳יפס או אורז או שעועית.

 

התארחנו אצל מלי והיה לנו העונג להכיר את הזוג המקסים ובעלי החזון  מלי ובעלה גולן שהקימו יחדיו את המסעדה כזוג חברים, לפני כ-15 שנים ויחד עם היצירה והעשיה המשותפת גם צמחה אהבתם, הם התחתנו והיום הם מנהלים עסק לתפארת ושותפים גם בעסק וגם בחיים.

את הארוחה שלנו התחלנו בחומוס הטעים והמומלץ בחום, שהאמת שטעמו המיוחד עדיין לא נשכח מזכרוני וכמובן במבחר סלטים. למנה העקרית הזמנו את השניצל המוכר והאהוב וסלט ירקות עם חזה עוף עשוי על הגריל. יש לציין שהמנות גדולות, משביעות, מוגשות ברוחב לב ומאוד מאוד טעימות.

אנחנו נהננו מאוד ומה שנותר לנו הוא להעביר לכם  את המסר.

מבחינתנו המסעדה מומלצת בחום.

מסעדת ״אצל מלי״

רחוב הרב הרצוג 27 גבעתים
שעות פתיחה 9:00 עד 21:00
טל – 03-5714006
טל למשלחים – 03-3001530